
ftomi28
Fórumlakó-
Hozzászólások
64 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
1
ftomi28 last won the day on November 9 2018
ftomi28 had the most liked content!
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
OPEL
-
Város
Gyöngyös
Legutóbbi látogatók
1.164 profile views
ftomi28's Achievements
-
Hello, a motortér irányából vagy az utastérben a szőnyeg mögött valahol? Köszönöm
- 19.232 válasz
-
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, hogy a féklámpa kapcsoló merre van? Nem világít egyik sem a háromból és a biztosítékokat már átnéztem. Köszönöm
- 19.232 válasz
-
Sziasztok! Nem működik egyik féklámpám sem és én a féklámpa kapcsolóra gondolok. Próbáltam keresgélni a témák között hátha volt erről szó, de nem találtam csak a fentit, ami alapján biztosíték hiba sem lehet. Tudnátok segíteni, hogy lehet a féklámpa kapcsoló? Köszönöm
-
Kipróbáltam. A nyomáskapcsoló 3-4 kivezetéseit összezártam és elindult a ventilátor sőt a klímakuplung is kapcsolt.
- 5.898 válasz
-
Ok, köszi. Akkor kipróbálom, hogy a nyomás kapcsoló alacsony nyomású részét rövidrezárom, hogy kapcsol-e a klíma mielőtt elviszem klímáshoz.
- 5.898 válasz
-
Köszi
- 36.168 válasz
-
Sziasztok! Nincs valakinek esetleg egy bal oldali ablakemelő kapcsoló? Erre gondoltam Nem nagyon találtam eddig bontókban. Köszi
- 36.168 válasz
-
Sziasztok! Klíma témában tudna valaki segíteni? 2016-ban volt töltve utoljára, tavaly október környékén még működött most már nem kapcsol be. Azt vettem észre, hogy hogy ha bekapcsolom a klímát akkor nem indul el a belső venti alapfordulaton. Úgy tudom, hogy ha nincs megfelelő nyomás ennek akkor is el kellene indulnia. Lehúztam a csatlakozót (remélem jót húztam le) 4 vezeték van rajta, két zöld egy fekete és egy barna ha jól emlékszem. A rajzon az X7-es csatlakozó lenne az? Ott GN-t látok ez a lenne Zöld SW-t, ez a fekete illetve SWWS és SWGE-t. Ezeket nem találtam. Mit kell összekötnöm, hogy tudjam tesztelni, hogy a kapcsolóval van-e baj? Köszönöm
- 5.898 válasz
-
Sziasztok! Van egy X14XE motorkódú Astra F kombim. Kb. 1000 kilométerenként eltűnik egy liter hűtővíz. Ennyi eltűnhet ha hengerfejes esetleg? Fogyasztása tökéletes (6-7 liter körül van nagyrészt országútin járok most), kipufogón sem látok semmi gyanúsat. Megfelelően gyorsul. Beindításkor van egy kicsi háromhengerezés de fél perc után helyrejön. Motortérben jobb oldalon az EGR szelep alatt a váltón (ott van egy kis üreg) ott azért látok vizet, de nem igazán látom honnan jöhet. Illetve a termosztát házon látok némi víz nyomot. Gyertyát nem tudtam kiszedni mert nem találtam a gyertya kulcsot :). Szóval tűnhet el ennyi ha hengerfejes lenne? Vagy inkább a fent írt sok kicsiből összejöhet ennyi. Köszönöm
-
Sziasztok! Nem tudja valaki megmondani, hogy az EGR szelephez milyen Torx való? Azt tudom, hogy külső torx de azt nem, hogy hanyas. Le kellene vennem az EGR szelepet de ránézésre nem tudom sajnos kitalálni a méretét. Köszönöm
-
Sziasztok! Lehet, hogy volt már ez téma, de nem találom. Vásároltam gyári GM gyertyát az X14XE motoros automba és most Champion RC10DMC4 típust kaptam. Ezt milyen nyomtékkal kell meghúzni. Találtam 22 és 25 nm-et is illetve még olyat is találtam, hogy 20-30 között Vagy lehet, hogy nincs is ennek ilyen pontosan jelentősége? Köszönöm
-
Sziasztok! X14XE motorom van.Ma lecseréltem a hűtőfolyadékot. Volt egy kis gond, kiegyenlítőtartály engedett, vettem másikat és amíg teszteltem desztillált vízzel jártam pár napig. Leengedtem, feltöltöttem fagyállóval. Következő a "probléma", de lehet, hogy csak bebeszélem magamnak: Leengedtem, feltöltöttem és kicsit túltöltöttem a tartályt, hogy biztosan van benne levegő majd kidolgozza. Mentem vele a 35 fokos kánikulába kb 5 km-t. Megálltam és lecsavartam a tartály csavarját (forró víznél ilyet még sose csináltam) , hogy megnézzem a szintet és jött ki a víz. Mintha felforrt volna. (mutató 100 fok alatt volt) Utána kellett mennem kb 15 kilométert a k melegben és elég nagy péntek délután dugóban Budapesten. Szerintem ahogy néztem a hőfokot tette a dolgát. 95 és 100 között mozgott, 100 fölé sose ment. Utána leálltam vele egy tesconál, vásárlás után ami kb 20 perc volt, lecsavartam a kupakot, apró szisszenés volt csak semmi több. Onnan hazajöttem, ismét 15 kilométer kisebb dugó leálltam, megint lecsavartam megint jött a víz. Nem volt túltöltve már. kb a szint környékén volt. Lehet, hogy megfőztem a motort azon az 5 kilométeren amiatt, hogy mondjuk nem járattam alapjáraton termosztát nyitásig lecsavart sapkával és figyelve a szintet és ha kell tölteni bele, hanem helyette túltöltöttem egy kicsit? Mert én azt gondolom, hogy azért jön ki a víz amikor lecsavarom mert a hengerfej tömítés átégett és a motor nyomja bele a gázokat a vízbe emiatt túlnyomás lesz és ha lecsavarom emiatt jön ki a víz? Szerintem ha beleöntöttem elsőre amennyit elnyelt akkor nagy baj ott már nem lehet?! Köszi
-
Sziasztok! köszönöm a válaszokat. Kicseréltem a csövet de még mindig csöpög, pedig meghúztam rendesen a bilincset. Úgyhogy a tartály alján van valami repedés (kivettem de nem láttam). Kicserélem a tartályt a héten. Ha 6.3 liter víz kell bele akkor nem hiszem, hogy problémát okozott a szűk két liter hiány, a hengerfej sokkal lejjebb van mint az a cső ahol kering a hűtő és a blokk között. Menet közben pedig látható volt , hogy mikor nyitott a teromszát, tehát a víz keringet. Ez a alapján és amit írtatok is kibírta a hengerfej. Egyenlőre minden reggel töltöm a desztilált vizet és a hét végén cserélem ki a tartályt. Remélem utána már nem fog csöpögni. Járok két hétig ha ok, akkor felöltöm fagyállóval. Legalább le lesz így cserélve a hűtővíz és rendesen át is lesz mosva mert most desztilált vízzel járok amit folyamatosan pótolni kell