-
Hozzászólások
99 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
1
petiww last won the day on Június 22 2013
petiww had the most liked content!
petiww névjegye
- Születésnap 1994-01-19
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra F Caravan '94 C14SE
-
Város
Győr
petiww's Achievements
Newbie (1/14)
8
Hírnév
-
A szíjat rá kell gyorskötözővel fogatni mindkét oldalára a bordáskeréknek, aztán gumipókkal vagy dróttal erősen felfele húzni a motorháztető sarkához. Így teljesen le lehet húzni a bordáskereket anélkül hogy átugrana a vezérlés. Utána félretolva a műanyagot egyszerűen szerelhető. Legutóbb kb egy órás műtét volt nekem ez egy Corsán, 5-10 fokban az udvaron, nem különösebben sietve.
-
Üdv! Régebben láttam valahol hogy valaki gyártott rozsdamentes acélból vízcsövet hogy ki lehessen váltani a műanyagot a vízpumpa mögötti részen. Ilyen érdekelne engem mert nem merek húzni a bilincsen - látszik hogy nedvesedik a műanyag-cső csatlakozásnál. Tud valaki valami kontaktot ilyen ügyben? Nem különösebben van időm fabrikálni meg amúgy is alig van itthon az autó. Előre is köszi!
-
Egy normális D6RA forgórész: http://ibex.destiliarahi.com/Valeo-D6RA-32/Valeo-D6RA-32-02.JPG Igazából minőségileg nem lenne rossz ez a magneti, csak hát ezt az egy dolgot nagyon elszúrták rajt...
- 36.168 válasz
-
Kopás szinte nincs a kommutátoron, ez a fényes grafitos szín egészséges kivéve a mattulást a tetejénél. Na ott kell keresni a hibát. :D
- 36.168 válasz
-
Mi a hiba a képen? :goofy: Kb két éves magneti marelli önindító...
- 36.168 válasz
-
Nos, kis faragással megoldódott a jelre rakhatatlan feszítő esete... Ki lett hajtva a feszítő lemezkéje ami beakad gyárilag, el lett fordítva úgy kb 20-30 fokkal a gyári helyéhez képest a feszítő, rá lett hegesztve egy másik fül, és máris jelre lehet rakni tökéletesen. Persze, ha azt vesszük kókányolás, de így legalább megfeszíti a szíjat előírásnak megfelelően. Reméljük a következő négy évben nem lesz vele gond. :icon1: Már csak a kasznit kéne rendbe rakni, kár hogy "nincs" karosszériás a családban :smartass:
-
Jogos, de ha minden stimmel és még sincs jelen akkor valaki hazudik... Mindenesetre ki lett maxolva a vízpumpa, a feszítő most olyan 5mm-re van a jeltől (ha felnyomom és elengedem akkor 3mm), de szíj azért elég feszes. Reménykedünk hogy nem lesz vele gond, ennyit tudtunk tenni. :pinch: Elindítottam, nézegettük, jónak tűnik, bár például 2100-as fordulat környékén olyan centit beleng a szíj a főtengely és a vezérműtengely között. Valószínűleg természetes, és szerintem a szíj feszességével is kapcsolatban van. Valaki megtudná nézni hogy neki is van-e ilyen belengése valamilyen fordulatszámtartományban?
-
Mosd ki alaposan a vájúkat, és fotózd le utána őket!
- 15.600 válasz
-
A tető cserélve volt?
- 15.600 válasz
-
Az mitől lehet hogy komplett vezérlés cserénél a szíjfeszítő még a vízpumpa legfeszítettebb helyzetében sem áll a jel közelébe? Contitech szettről van szó... A régi feszítővel sem megy a jel közelébe sem, ezért még a vízpumpa sincs lehúzva nyomatékkal. C14SE Az amúgy 2-3 órás művelet 4 belerohadt belső kulcsnyílású csavar miatt "picit" meghosszabbodott, még szerencse hogy tudtam a csavarfejekre anyát hegeszteni. -.- Nem véletlen szoktam zsírral összerakni a kényes helyeken lévő csavarokat...
-
A fenét nem volt található benne beégés :D Megkapargattam őket, majd finom smirglivel megcsiszoltam őket, és összerakásnál összecupákoltam zsírral hogy ne oxidálódjanak, és ne húzzanak szikrát az érintkező melletti részből. Eredmény: tökéletes működés, ráadásul most mintha gyorsabb is lenne a refire átváltás a beégések megszűntetése miatt. Az index meg finomabban kattan a zsírzás miatt. Mondjuk összerakásnál két befőttes gumival kellett a helyén tartani az előfeszített alkatrészeket, de végülis sikerült. Remélem tartós lesz. :icon10:
- 36.168 válasz
-
Újabb hiba, lassacskán 280ekm-t elérve. Ez mondjuk enyhén balesetveszélyes is. :unsure: Tehát az index kar alapállásában néha nem ég a tompított, kis kar mozgatással viszont működésre lehet bírni. Ki is szedtem a kart, szétkaptam, nézegettem, és arra lettem figyelmes, hogy az 56-os érintkező a melegedés hatására beljebb nyomódott a műanyagba, és már súrolta az index-kar hátulját. Más hiba - beégés, oxidáció - nem található benne. Úgyhogy visszamelegítettem a helyére, és beragasztottam két oldalról. (szerencse hogy két kis üreg van mellette, amiben megáll a ragasztó) https://www.dropbox.com/sh/nagvl1ylz2sx2vo/WQ4EHlMypM Látszik is jól a képen hogy dörzsölte az index-kart az a réz lemezke...
- 36.168 válasz