
kvkanas
Fórumlakó-
Hozzászólások
16 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Bátya
kvkanas's Achievements
Newbie (1/14)
3
Hírnév
-
Egyszer már hallottam ilyen jellegű problémáról, ott a szíj v lánc automata feszítője volt a hiba. A hibás automata feszítők tudnak okozni ilyen jellegű problémát!
-
Sziasztok! Esetleg valaki tud eladó 16" alufelni garniturát H astra-ra?
-
Rengeteg fajta készletett lehet venni, de a belső tartalom elég hasonló. Általában a feszítőgörgőben INNA vagy SKF csapágy van, a szíjak meg GATES. A szervízhez meg nem kötelező ragaszkodni, én 125 e km-nél cseréltem le a vezérlést,vízpumpát, szíjakat, görgőket. Ezeken a dolgokon szerintem nem lehet sporólni vagy nem tanácsos :). A főtengely szíjtárcsa csavarját is se hagyjátok ki a sorból.
-
Áprilisban vettem egy 2006, Z18XER motoros Astrát 127.000 km-mel. Auto klíma, BC ,vezetett szervízkönyv. Mindenne rendben volt, a végső ára pedig 1 400 000 Ft lett.
-
Itt egy kis tapasztalat a TK103 és TK103-2 nyomkövetőkről. http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=140912
-
Engem is érdekelne a dolog :)
-
Nálam ugyszintén, szintén ferdehatú kivitel és csak a nyári kánikulában lehet érezni.
-
Szoftver hiba szinte teljesen kizárva, talán először nézd meg van-e hibakód a vezérlőegységbe. Akár a porlasztók hibája is okozhat csörgő kopogó hangokat, de érdemes tisztázni h égési zajokat hallasz vagy mechanikait.
-
Nekem ugyan ezt produkálja a vasam (1.8 XER), de ha indítás előtt hosszabb ideig hagyom rajta a gyújtást, akkor nem villan fel a lámpa.
-
A baj csak az, ha tényleg a szelepszár-szimmering a probléma, akkor az olajfogyasztás csak nagyobb lesz és még nagyobb költséget csinálsz. A sok elégetett olaj lassan eltömíti a katalizátort, kokszosodnak a szelepek, dugattyúk, idővel a szelepek sem fognak rendesen zárni. Ha a szimmeringek meg tovább romlanak, hirtelen növekvő olajfogyasztás ...... végül motorfelújítás. Egyébként a szelepszár-szimmeringezéshez általában leszedik a hengerfejet, sokkal egyszerűbb és így a szelepeket is meg lehet nézni, javítani. A másik alternatíva, hogy a gyertyák helyére nagynyomású levegőt vezetnek be, ami a helyükön tartja a szelepeket a munka közben, így megoldható hengerfej leszedése nélkül.
-
Két hónappal ezelőtt cseréltem a termosztátot. A csere előtt max. 80 °C volt a hűtővíz, míg az újjal stabil 104 °C, komolyabb terhelés nélkül. A taposod neki akkor az ECU egy fűtőszállal tovább nyitja a termosztátot, ebben az esetben olyan 90°C-os. A csere előtti fogyasztás 7.5-8l, most 6.2-7l közötti.
- 869 válasz
-
Talán még a vízhőfokra vehetsz egy pillantást!
- 869 válasz
-
Két hete vagyok túl egy termosztát cserén, kb 1 litert számított. Előtte mindig 60-70 fokos volt a hűtővíz. A 6.2 literes fogyi volt a legkisebb amit eddig produkált. A legutóbbi Németországi túrában 4 személlyel átlag 100 km/órás (max 150) tempóval 7.4 liter volt az átlag.
- 869 válasz
-
Sziasztok! Az elmúlt hónapban boldog tulajdonosa lettem 1.8 (Z18XER) motoros Astra-nak. Ezt a fajta motort csak ajánlani tudom, ha bárki ezen a típuson gondolkozna. Sokat vacilláltam a szokásos dízel benzin kérdésen, de álmaimban sem mertem gondolni h. 6.2 literes fogyival el lehet vele járni és mellékesen az ereje sem rossz.
- 869 válasz
-
- 1
-
-
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata h. X18XER motorral szerelt astrában mi az átlagos vízhőmérséklet, mivel 80 C-nál magasabb vízhőfokot még nem láttam a BC-n. Illetve h. a BC melyik szenzortól kapja a jelet?