
levest
Fórumlakó-
Hozzászólások
20 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Corsa B
-
Város
Helvécia
levest's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Úgy tűnik, meglett a hiba. Az alapjárati motor legyengült. Mozgott, de nem volt képes utánállítani a pillangószelepet. Szétszedtem, wd 40, tisztítás, de sajnos a villanymotor rossz, erőtlen, hangos. Jobb lett a rendszer, nem dobálja a hibát. Csak épp gázelvétel után beesik az alapjárat alig tudja beállítani a helyes fordulatot. Kuka, venni kell újat. Semmire sem mentem volna, ha haver nem szerez egy villamossági szerelőt, akinek az öreg Bosch diag gépe képes volt kommunikálni ezzel a motronic vezérlővel. Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!
-
Sajnos, vagy szerencsére kizártam ezt a hibát is: https://autotechnika.hu/cikkek/diagnosztika/8966/agr-szelep-villamos-merese#
-
Zotya975, igen, ilyen motor ilyen a szelep is. Gyorsan készítek hozzá egy tapacsot, köszi a tippet, a linket! Beírom, ha ez volt a hiba. Illetve még egy kérdés. A tetején az elektromos rész szerelhető, vagy peremezve van? Lehet, hogy csak ki kellene akasztani a szelepet zárt állásában.
-
Beillesztettem a linket, mégsem jelent meg úgy, mint az előző hozzászólásban. Köszi a tippet, megnézem az EGR szelepet. Illetve most csak levakolom, a teszt erejéig, ha edgyáltalán le lehet. Le lehet? (Ez is egy hibaforrás kizárása lenne.) Ma reggel megmértem a pillangószelep jeladóját, de az rendben van.
-
Sajnos nem megy a kiolvasás. Ennél a modellnél elszabtak valamit a vezérlőn. Se gémkapocs, se diag műszer nem mutat semmit. Vakon megy a javítás, mint a hőskorban. Csak egy kicsit több a szenzor, mint akkor.
-
levest started following Corsa B - Általános -
-
Sziasztok! 98-as 1 literes "B" Corsa. Kigyulladt a check lámpa, nagyon rángatva megy a motor. Légtömegmérőt takarítottam, gyertyákat, vákuumcsöveket ellenőriztem, de sajnos nem lett jobb. Alapjárati motor rendben, megnéztem. Alapjárat szép Emelem a gázt, elkezd rángatni a motor. magasabb fordultnál már jó. Gyanús, hogy valami szenzor vacakol, de melyik? Csináltam egy kis videót a rángatásról: https://youtu.be/Z7yUgFe0K74 Video Hogy lehet beszúrni a videót, hogy meg is jelenjen?
-
Aster, mosolyogva engedd el ezt a dolgot. Legyints egyet, légy laza ;) Tényleg több leszel vele, ha megtanulod a helyén kezelni ezt a szituációt.
-
Sziasztok! Ha a generátor nem indítja a töltést a motor indulásakor azonnal, hanem csak később, akkor élni lehet a gyanúperrel, hogy fogytán a szénkefe. Nálam konkrétan az volt a hiba. Mondtam én, a Bosch generátor nem egy Enterprise űrhajó ;) Levente
-
Ne bánts kérlek, kérdezni jöttem, nem kioktatásért Igen, 100 %-ban biztos vagyok benne, hogy van itt a fórumon pár ember, aki hasonló problémával találkozott. És ha egy ilyen ember olvassa a kérést, akkor tud rá érdemi választ adni. Azért egy Bosch generátor messze nem Enterprise űrhajó, szerintem..
-
Sajnos vagy szerencsére nem akku hiba. Jól veszi a töltést, jól indít. Jól írod, "fárad" valami a generátorban, mert egyre hosszabb idő alatt veszi fel a töltést. Azért kértem a segítséget, hátha valamilyen tipikus hibáról van szó, ami itthon orvosolható, pl szabályzó cserével, szénkefe felújítással stb.
-
Beindul a motor, de nincs töltés. Ég a töltéslámpa. 12V körül van az akkufesz. Majd egy határozottabb gázadásra elalszik a lámpa, meglesz a 14,4 V Utána minden rendben.
-
Sziasztok, generátor hiba miatt kérem a segítségeteket. Hidegen nem indul el a töltés. Nagyobb gázadás után meglesz a 14.4V, de egyre hosszabb időre van szükség. Bosch 70 A , ékszíj term. nem csúszik.
-
Sztaleborult :( Még jó, hogy a bal hátsó lámpabúrát nem kell kivenni :( Köszönöm a segítséget, így már ki tudom venni a biztosítéktáblát. A kötéspontokat ott fogom találni a tábla hátulján? Valami sínbe vannak rakva az összekötött vezetékek, vagy saruzva? Levente
- 19.232 válasz
-
Sziasztok! Két konkrét kötéspontot keresek, de nem tudom, hogy hol követték el. Az egyik az üzemanyagszivattyú kapcsolt vezetéke. A relé több helyre juttat el 12 V-ot, Arra a helyre van szükségem, ahonnan már csak a szivattyú felé megy el a vezeték. A másik pont az injektor kötéspontja a 12 V-ra. Ilyen pontokat hol kell keresni? A kábelkorbácsban kötnek, vagy a biztosítéktábla hátulján? Megpróbáltam kibillenteni a biztosítéktáblát, de nem nagy sikerrel. A műanyag zsanérról sikerült letolni, valamelyest szabadabban mozgot, de nem tudtam kifordítani, hogy kihúzzam az utastérbe. Mi a trükkje? Köszönöm: Levente X16SZR
- 19.232 válasz
-
Sziasztok! A kombim tankoláskor maga alá brunyál :( Csak akkor, ha teletöltöm a tankot. Aláfeküdtem, megnéztem a vastag betöltő cső tetjét, nem látok hibát. Az ulést felhajtva kivettem a jeladó feletti nagy kupakot, ott sem látom a tömítetlenséget. A kutas mondta, hogy más Astra is csinálja ezt. Van ilyen típushiba, vagy egyedi az esetem? Köszi: Levente