Nekem volt Calibrám, nem is egy. 1 16V és 2 nyócszelep, valamint bontottam egy 8 szelepet atomjaira.
Calibrát csak akkor vegyél ha szerelmes vagy. Nem vicc. Egyébként utálni fogod. 600 környékén csak leharcolt darabokat fogsz találni. Nem az autó a rossz, hanem 90%-ban rossz kezekbe került.
Kinyomják a belét de amikor szervizelni kéne akkor azt már nem. Sok Calibrát láttam amibe eleve nem is odavaló alaktrész volt.
Ha 600 körül gondolkozol Calibrában akkor mindenképp 2.0 8V-t (C20NE) vegyél. A 16V-nél húzósabbak az alkatrész árak és szervízigényesebb is. A turbóról és V6-ról ne is beszéljünk.
Este xenon nélkül készülj fel h semmit nem lehet látni a tompítottjával. De tényleg semmit. Olyan mint anyám új puntojának a helyzetjelzője.
Rohadnak mint a korabeli opelek általában. Ha el kezdi enni a rozsda akkor nincs megállás. Főleg itthon a jó kis téli sózás miatt. Megcsináltatod a sárvédőívet és ha szerencséd van akkor 1 telet kibír.
Nagyon át kell nézni mert nagy részük min. 2 autóból van összerakva. Nem bíznám rá magam egy össze-vissza heggesztett karosszériára egy komolyan ütközés során.
Szép autó, nagyon szép, de ha nem szerelemből ülsz bele és nem szívesen foglalkozol vele rendszeresen akkor pár hónap múlva úgyis meghirdeted. Tudni kell viszont h a Calibra meghálája a törődést és nagyon feelinges autó amit imádni lehet.