Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Crudelis

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Crudelis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia! Köszi a választ. Igen 1.6-os. A kormány alatti biztosítéktáblán nem találtam kiégett biztit. Amúgy nem megy semmi csak alul ABS , olajnyomás stb. kijelző .Km állást mutató kis kijelző sem működik.Lehet az ECU csesződött el.Hibakódot akarta haver kivillogtatni és véletlen rossz helyre csúszott be a drót :)
  2. Hi! Srácok! Segítsetek légyszi. Nem tudja valaki véletlenül hogy a kocka biztosíték mihez tartozik?Barnás a teteje.Mintha szétégett volna. És a műszerfalon nem működik a fordulatszámmérő se a benzin se a vízhőfokmérő. Ha nem ő a felelős ezekért a hibákért akkor mi?
  3. Hali! Alapjárati motort kb. mennyiért tisztítanak ki?A korábban leírt problémámra próbálok megoldást találni. Reménykedem hogy szakszerviz nélkül megoldódnak a problémák. 7-8e ft-os órabért nem tudok kifizetni sajnos...
  4. Köszi! Milyen hőmérséklet érzékelőt? A hűtőfolyadékét? Szerelők kicserélték azt.Igaz használtat tettek bele.
  5. Sziasztok! Az autóm egy Opel Vectra B Kombi X16XEL. Nagyon sokat eszik (12l felett) plusz a fordulatszám ingadozik.Következőket produkálja.Például kanyar előtt fékezek,váltásnál benyomom a kuplungot és a fordulatszám leesik 500rpm majd hirtelen 1800-2000 fordulaton kicsit ott marad és utána vissza áll a normális 900rpm-re.Van amikor mintha benyomtam volna egy tempomat-ot,például kettesben vagy hármasban fékezek,elengedem a gázt de ő meg felülbírál és adja neki, kb.2000-en pörgeti tovább.Elvittem szerelőhöz.Cseréltek generátort.Megtisztították a pillangó szelepeket és azon a környéken még más dolgokat is.Más szelepeket.Nem tudom pontosan mit.Gyertyákat is cseréltek.A régiek totál kormosak és úsztak a benzinben.Benzin szűrő cserélve.Vízpumpa és a vezérműszíj is cserélve.Kipróbálták az autót és állítólag le állt a motor, mintha gyújtásra fordítanánk a kulcsot.Utána Keverék-összetétel dús hibát jelzett a kütyü.Beraktak egy másik autóból kivett Lambda szondát tesztelni ,de akkor meg szegény volt a keverék, viszont a rpm hiba ugyan úgy megvolt továbbra is.Azt mondták hajtsam meg 5000 es fordulaton hogy kiégessek valamit a motorban de nem emlékszem hogy mit is.:) Elvittem.Égettem.Nekem is le állt a motor.Hiba jelzés folyamatosan.Vissza a műhelybe.Kütyü: Keverék összetétel dús.Otthagytam a kocsit.Hívnak hogy szerintük jó lett menjek érte.Kicserélték a vízhőfok jeladót.Kipróbálom.Hát mondanom sem kell hogy a hibák továbbra is fennállnak.Lett egy hiba jelzés is megint.Kivillogtattam. P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség. Ha valakinek van van valami tippje hogy mi is ez az egész , vagy volt ilyen problémája legyen szíves ossza meg velem, mert én tanácstalan vagyok és nem is nagyon értek hozzá. Köszi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.