
Diabo6
Fórumlakó-
Hozzászólások
97 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra F
-
Város
Budapest
Legutóbbi látogatók
1.098 profile views
Diabo6's Achievements
Newbie (1/14)
3
Hírnév
-
Köszönöm a gyors választ. Motorikusan kiváló, első tárcsa, betét pár hónapos. Fordulatszámmérős km óra, fekete ajtókárpit, elektromos ablak. Szóval vannak benne jó dolgok. Régen szépítgettem bőven. Plusz nyári alufelni.
-
Sziasztok!Van egy 92-es, C14NZ, 3 ajtós paripám, amitől tervezem, hogy megválok. Sajnos a küszőb és a sárvédő már rohad. Nem is tervezem, hogy költök rá. Vannak viszont használható dolgok is benne, motorikusan pl kiváló. Szerintetek hogy járnék jobban? Egyben donornak, vagy részletekben próbáljam eladni? Illetve bontóban kb mennyit adhatnak érte, ha lábon odaviszem?
-
Sziasztok! Van egy 92-es, C14NZ, 3 ajtós paripám, amitől tervezem, hogy megválok. Sajnos a küszőb és a sárvédő már rohad. Nem is tervezem, hogy költök rá. Vannak viszont használható dolgok is benne, motorikusan pl kiváló. Szerintetek hogy járnék jobban? Egyben donornak, vagy részletekben próbáljam eladni? Illetve bontóban kb mennyit adhatnak érte, ha lábon odaviszem?
-
Esetleg valami ötlet, hogy mit nézzek meg? Pár vezetéket és csövet már leellenőríztem, de nem vettem észre semmit hogy kicsúszott volna.
-
Lehet, hogy csak véletlen egybeesés, de előfordulhat, hogy a kormányösszekötő cserélésekor valamit elbarmoltam? Azóta a napi első indítás után úgy leesik a fordulat hogy lefullad. Második indítás után már nem, nem is tűnik alacsonynak az alapjárat, de helyben állva érzem, hogy ráz az autó. Illetve ha csak finom gázt adok indulásnál és nem figyelek oda akkor képes lenne lefulladni. Menet közben pedig nagyobb gázadásnál vagy visszaváltásnál kicsit darabos a mozgása.
-
Szereztem célszerszámot. Ma kicseréltem mindkét oldali kormányösszekötőt, gömbfejekkel együtt. Mentem próbakört, pár kilométerig semmi, majd egy apró kátyú után ott folytatta ahol abbahagyta. Erősebb fékezésnél, és kanyarodásnál kopog elöl valami, lassan mintha már ropogás lenne.
-
Kormányösszekötő gömbfej leszedéséhez van valakinek ötlete, tanácsa? Reggel óta püfölöm, kocogtatom, feszítem, de semmi. Még a gumi alá is fújtam csavarlazítót, hátha... De semmi. Gömbfejleszedőm nincs. Esetleg valakinek a XVI kerületben egy kölcsönbe?
-
Megrángattam a kormányösszekötőt, és középen kopog finoman. Nyílván nem tudom olyan erővel rángatni,mint ahogy menet közben kapja a terhelést. Úgy tűnik a kerék oldali gömbfejnek nincs baja. Belül mit kell cserélni? Illetve nehéz művelet?
-
Köszi a részletes segítséget. A kutyacsont biztos nem törött. Nemrég cseréltem balos féltengelyt, mert az is kopogott. De sajnos még maradt egy ilyen kopogás is a csere után. A szilenten átmenő csavar jó ötlet. Holnap megnézem a gömbfejekkel együtt. A kipufogót tartó gumit kizárnám, mert akkor sűrűbben kopogna. Megfigyeltem, hogy amikor az udvarra parkolok be, balra hátra tolatva egy lejtősebb feljáróról a picit magasabb parkolóhelyre, akkor pont félúton, amikor a legkicsavartabb állapotban van az autó, akkor koppan/üt egy elég hangosat.
-
Sziasztok! C14nz-nél a következő a problémám. Erősebb fékezésnél tompa koppanást hallok elölről a motortérből, talán a futómű felől. Ha finomabban fékezek akkor nem hallani. Illetve a magyobb fekvőrendőrökre ráhajtva normális sebességgel is koppan valami. Mintha két kemény fémet ütne össze és nem kong. Kemény, tompa koppanás. Megemeltem a kocsit, rángattam amit tudtam, próbáltam mozgatni a tengelyt, lengéscsillapítót, és mindent amit lehet, de nem tudtam reprodukálni. Ötlete van valakinek?
-
Értem. Elég sok kifolyt, így megkockáztattam, hogy rátöltöttem. Gondolván, hogy ha keveredik is, több lesz az új olaj, mint a régi. A művelet amúgy sikerrel zárult, még megnehezítette a dolgom, hogy gumiharangot is.kellett cserélnem. Kicsit elszórakoztam a csapágyleszedéssel. Mimdezek ellenére ritkább, tompa koppanás még mindig hallatszik, szerintem a jobbos is.cserére szorul. Szerencsére a sűrűbb, menet közbeni koppanások már eltűntek.
-
Felhívtam a unixot, azt mondták, hogy van vmi AZ típusú váltóolaj, ami egy szakértőjük szerint nyugodtan rátölthető a gyárira. Hozzá tud valaki szólni ehhez? A gyári GM olajat sokallom kicsit annyiért. Csak a legvégsőbb esetben költenék rá annyit.
-
Lejött sikeresen. Csak mikor tettem be a másikat akkor vettem észre hogy az a retek bontós tetű rosszat adott. 2 millivel vastagabb a bordás rész. Természetesen a paraszt ma nincs nyitva. Váltóolajból mit javasoltok, milyet töltsek utána?