-
Hozzászólások
99 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Feces névjegye
- Születésnap 1985-12-17
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Város
Ercsi
Legutóbbi látogatók
1.261 profile views
Feces's Achievements
Newbie (1/14)
4
Hírnév
-
Nem tudja valaki honnan tudok szerezni sebesség jeladót? Sehol nem találok. Elvileg ez van benne gm 90 532 632.
-
Sziasztok van egy kis gondom még pedig a km órával reggel úgy döntött, hogy nem akar működni fori mérő és minden műszer megy mellette de hogy mennyivel megyek nem tudom. Az óra digitális nem bowdenes. Az lenne a kérdésem, hogy van valami gyenge pontja a rendszernek? Hogy iduljak neki?
-
Sziasztok van egy kis gondom még pedig a km órával reggel úgy döntött, hogy nem akar működni fori mérő és minden műszer megy mellette de hogy mennyivel megyek nem tudom. Az óra digitális nem bowdenes. Az lenne a kérdésem, hogy van valami gyenge pontja a rendszernek? Hogy iduljak neki?
-
lepucolni nem, kiszedni annál nehezebb csati le 2db csavar fogja 15 torx asszem ,nem nagyon férsz hozzá ha jól megpucolod a motoron a kupot meg a fészket aztán mehet is vissza. asszem könnyebb ha leveszed az egrt jobban hozzáférsz.
-
Szerintem a vékony csövet mézd meg ami a betöltő mellet megy szelel e mert ha nem beszorul a levegő a tankba aztán nem megy bele több benzin szerintem más nem lehet. A nyomást az x14xeben vákum szabályozza nem elektronika az ecu vezérli a ac relét hogy iduljon az ac amikor elveszed a gyujtást akkor kiold, a relé csak azért kell hogy ne az ecu vigye a nagy terhelést.
-
Ha megfigyeled alacsonyabb sebességi fokozatban lehet érezni 1800 forulat körül csinálja ez azért van mert az alapjárati motor akkor lép ki a szabályzásbòl azt is érdemes ellenőrizni.
-
Megoldottam rommá szedtem a kocsit mire megtaláltam a közponi zár vezérlőt, ami persze az ecu mögött az oszlopba van rejtve a szönyeg mögé, vezérlő szétszed abban a relé egyik lába elvállott a nyáktól megforrasztottam most mükődik.
-
Egy kis segítségre lenne szükségem központi zárral kapcsolatban, olyat csinál hogy reagálnak a motorok csak nem huzzák le vagy fel a zárat. a zárak gyáriak egyedül a csomagtér ajtó nyit de az se zár vissza.
-
Az a baj , hogy bevittem az opelékhoz ha kész elhozom men akartam vele foglalkozni, hivtak hogy még két kilò aztán csinálják is. Hol itt a nyerészkedés? Az idoklás a következő mivel az auto öreg így az alkatrészei is, csak új alkatrészekkel tudják pótolni de az nagyobb értéket képvisel mint ami az autòban volt így az alkatészt 50%-ban térítik. Semmi gond mondom megcsinálom én sokkal olcsóbb csak az én időm megy vele bontott alkatrész keresés stb igen ám de számlával kell igazoni mindent vagy kérem a számla nélküli kifizetést ami 1/3-a a kárősszegnek. Ùgy döntöttem vegyék gtk-ra ami persze megit lutri a bontòbörze és a tax ár külömbözetét fizetik ki, lényeg a lényeg ha összetörik csak rosszul járhatsz.
-
Miért van az ha van egy autód amire vigyáz az ember renben karban van tartva és esetleg összetörik akkor jön a fekete leves. Kárfelmérés a kár 395 e ft ból javíthatò. Az auto kora miatt függetlenül a műszaki állapottól a biztosító a kár 50% át fizeti. Tehát ha hibámon kivül összetörik a kocsit költsek rá 200 e ft ot hogy használhassam a korábban makulátlan autòt. komolyan mondom szomorú. :-(
-
nem tudom most pontosan hogy van a corsában hogy az indítás kulcsrol van direktbe vagy relézve van, mert ha relés az lehet gond.
-
Nekem mondjuk 3 ajtòs de akkor produkálta ezt amikor bebillent az üveg nekem állíthatò benne 2db 6 os anya van rajta azzal tudom állítani. Kérdés az hogy az 5 ajtòson is így van e megoldva.Lehet a kéder is vagy az ajtòn kell csavarni kicsit.
-
Elég nagy lyuknak kell lennie,hogy reagáljon a motor rá. Repedezett megéri kicserélni akkor azzal már nem lesz gond. A folytószelep szétszereléshez sajnos közöm sincs ennél a tipusnál nekem X14xe van azt ugy ahogy vágom a többivel nincs mélyenszántò tapasztalatom, lényegében ugyan az csak mégis más.