-
Hozzászólások
137 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
C5oNtkov4c5's Achievements
-
Azért elég zavaró, hozzá lehet szokni, hogy egy kicsivel elöbb engedem fel a gázt majd kuplung akkor nincs ez....dehát...na... Jeladókat meg brahira nem fogok cserélgetni, mert az úgy drága lenne. Lehet hozzá szokok...én elektromosságban úgyis suta vagyok.
-
Köszönöm, ez egy jó kiindulási alap. Megpróbálkozok ezekkel és meglátjuk mi lesz.Ami az érdekes, hogy csak váltáskor ugrik meg, ha üresben turáztatom szépen vissza ejti nem akad fent.
-
Mármint a gázt nem nyomom már. Megyek gáz vissza enged, kuplung be váltanék mondjuk 3 ból 4 be és megugrik majd visszaesik a fordulat. De ha egy picit várok a gáz vissza engedés után és úgy nyomom be a kuplungot akkor nem ugrik meg. Na de forgalomban ezt nem lehet. Ahogy beraktam a másik fokozatba és újra ráengedem szépen fogja nem csúszik. Hol keressem a hibát? Map szenzor, lambda szonda...ezek okozhatnak fordulat problêmát. Az EGR szelep le van falazva , nem tudom, hogy ezen gyárilag nem volt vagy valaki eltávolította.
-
Köszönöm, időközben megtaláltam a tartályból a kuplung munkahengerhez menő csövet, úgyhogy kicseréltem a fékfolyadékot , párom nyomkodta egy darabig a pedálokat... A váltó szuszogot azt tudom, most cseréltem váltó olajat is. A fordulat emelkedés nem a terhelés átvitelekor van , hanem pont akkor amikor megyek és mondjuk 3.ból 4.be váltanék és ahogy benyomom a kuplungot úgy ugrik meg a fordulat...majd mikor bent van a sebesség kuplung kienged és nem csúszik meg rögtön fogja... Ezért nem értem....
-
Ne haragudj ekkora szaki nem vagyok, de hogy függ össze a kuplung mechanika a motor fordulatszámmal? Mert ha kopott a kuplung tárcsa akkor azt ő honnan tudja? Nem értem. Illetve egy olyan kérdés, hogy látom ennek már hidraulikus a kuplungja , viszont nem találok sehol tartályt amiből cserélni tudnám, a kis légtelenítő csöcs az megvan. De a motortérben csak a csővet látom ami a tűzfalon keresztül bemegy illetve elötte van egy kis hengeres valami. De a féktartályra se megy belőle semmi. Hol lehet a folyadékot pótolni, cserélni?
-
C5oNtkov4c5 started following Általános műszaki problémák!
-
Sziasztok. Segítséget kérnék. Van egy 2005 ös, Z14XE motorkódú G astrám. Kuplung benyomásakor, teljesen mindegy hogy hideg vagy meleg motornál , váltások során elsőnek felugrik a fordulat majd vissza esik.... Merre induljak el hiba keresésben?
-
Ennyire egyszerű lenne....már arra gondoltam hogy a szerkezete adta meg magát valahol...de ha hazaértem akkor ezt meglesem....köszi a tippet..
-
Sziasztok. Az mitöl lehet,hogy a jobb hátsó ablakom egy kicsit résnyire mindig lejön magától? De épp hogy csak egy picit...majd visszatekerem és 1 hétig megint a helyén marad...
-
Azt kell, hogy mondjam Müller autósok tökre korrektek voltak... Ha rendelsz akkor szerintem onnan vagy még Cromaxról szoktam. Hála égnek nekem ott még nem folyat, de ne fesd az ördögöt a falra mert pont tegnap dicsértem meg kicsi autókámat, hogy egy csepp olaj még csak olaj pára sincs sehol, ezt megelözve gyorsan kicseréltem az olaj betöltő sapka 25 éves gumigyűrűjét is! :D Nekem ilyen rángatás akkor volt mikor a marha fejemmel hittem a marketing dumáknak és a 100 as benzin mellé még raktam STP vagy Spuri adalékot...na attól meg bolondult. :D Azóta csak a sima 100-as adalék nélkül. Dehát az én kis autóm folyamatosan okoz meglepetéseket, emlékszel mondtam, hogy remeget a km/h mutatóm meg hogy mindent kicseréltem vettem új gyári ismétlem gyári GM spirált, gyári kis kihajtót a váltóba az órát letesztelték padón , majd egyik pillanatról a másikra láss csodát nem remeg a mutató (mind az állat rátoltam a spirált az óra hátuljára), dehát hogy ne legyen egyszerű az élet , most kattog a spirál 100-120 között A GYÁRIIII SPIRÁL......... most vagy úgy 1000 szor állhatok neki megint szétszedni....
-
Na én is neki futottam a Váltó-kulissza felújításnak.. Nagyon patika lett a váltó... nincs semmi kottyanás, müller autótól rendeltem a felújító szettet meg egy új GM tengelyt......azt hittem eltörik a blokktartó mire kivertem a régi tengelyt belőle...de végül sikerült....Végre mindent sebességet úgy vesz mint új korában. De az alapjárat ettől se javult meg ! :D :D :D :D :D :D
-
Egy próbát megér, köszi. De valami végleges megoldás lenne jó.... Nem akarom elhinni hogy ebbe bele kell törődni... Ilyen nincs ezt egy hiba okozza ami új korában nem volt....
-
Nem a teljesítmény lenne a lényeg hanem a magas alapjárat problémám...amim már szinte mindig van ... Azt a problémát akarom leküzdeni... Mert marha mód idegesítő már......
-
Megnézem...megyek vele egy kört..megvárom még 90 fokos lesz pöfögtetem egy helyben aztán leszedem azt a csövet és meglesem bezárt e a szelep.... Szerinted ha nem zár be és folyamatosan meleget kap az milyen hibát tud produkálni? Esetleg a magas alapjáratot?? :D :D
-
Valami ilyesmire gondoltam én is.. Hogy a két cső egy funkciót lát el... Ez a termosztát ami az UFO ban van ez cserélhető? Gondolom 25 év alatt az enyém is tönkrement ott ... Pont most szedtem szét , megnéztem a légszűrőházban ezt a csappantyút és alapból úgy áll nekem , hogy a forró levegő bejuthasson tehát nyitva van ... megmozgattam, szépen mozog, de akkor most mi az alaphelyzet? A nyitott vagy a zárt állás? Ezt nem a vákum zárja el ha elég meleg a motor? Magyarán ha nem müxik folyamatosan nyitva van akkor folyamat meleget kap.... Akkor be kellene tömködnöm ezt a kis lukat rajt?
-
Sziasztok! Valaki megmondaná nekem, hogy a két vákumcső közül ami az UFO ba megy fent, és a központi injektor aljából indul , ahogy a képen is látjátok az mi célt szolgál? A probléma még mindig az alapjárat megemelkedése.... Neten találtam egy képet miszerint két fecskendő beszúrása ebbe a vákumcsőbe megoldja az alapjárati problémát.... Kipróbáltam és szó szó sokat javult. De miért kell oda fentre vákum az UFO ba nem értem.... Nem dúgozhatom én le egy az egyben ezt a vákumcsövet? Másik kérdésem hogy ami az UFO ba megy másik vákumcső a kék színű, majd elmegy a légszürőházba...Ott a légszürőházban , úgy mint a motoroknál van egy pillangószelep szerűség ami fordulatszám emelkedéséve- csökkenésével nyít és zár??? Nem lehetséges, hogy az szorúl meg akad fent és több levegőt kap emiatt megy fel az alapjárat? Vagy mi van ott pontosan?