Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

mir-mur

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    17
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Miskolc

mir-mur's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia ! Vélhetően ,ugyan arról a hibáról beszélünk.
  2. Köszönöm a segítséget ! A szűröket már többször cseréltem. Az egr szelepet már pucolták. Az adagoló elektronikára már gyanakodtak mások is, de egy bontott 80 e. pénz. Ezért biztosra szeretnék menni.A holtpont jeladó a főtengely végén lévő fordulat figyelő herkentyű ? A szerelő is gondolt rá, de ő teljes visszahűlés után tapasztalta az újraindulást. Már legalább 6 szaki látta, Opel szervizes is ( munkaidőn túl ) de tanácstalanok, vagy ellentmondásosak voltak.
  3. Sziasztok ! Lehetséges hogy nálam is ez van ? Már egy fél éve szívat az 1,7 dti isuzu Astrám . Már többször kértem segítséget tőletek , de a megoldás nem jön össze. Mostanában azt csinálja, hogy dadog, rángat időnként. Van hogy 1000 km.ig semmi, de ma kétszer is kiálltam az autópályán. Egyszerűen megtorpan, majd leáll a motor. Már kitapasztaltam, hogy 5-10 perc várakozás után beindul és megy tovább, de ha azonnal indítózok, akkor csak kapkodja alapjáraton. Gázra nem reagál. Hibakódot nem hoz, hibalámpa nem gyullad ki. Én is valamiféle üzemanyag hiányra gondolok. Valami szelep lezárhat, vagy hasonló.Ez a jeladó a főtengely végén lévő, fordulatot figyelő herkentyű ?? Köszönettel. Gyuri
  4. Köszi ! Ez most egy, vagy két hiba ?? Már mint rendszer meghibásodás, és töltőnyomás hiba ?? Vagy a rendszer hibája a töltőnyomás. ? Egyébként, nem jelentkezett semmi rendkívüli dolog, csak 50 kilométeren keresztül világított a visszajelző. ( Autópályán )
  5. Sziasztok ! Valaki tudna segíteni ennek a hibakódnak a beazonosításában ? A neten nem találom. 1125 Asztra G 1,7 tdi Köszi Gyuri
  6. A szűrőt a videofelvétel előtt cseréltem 20 perccel, de ami benne volt sem ment 500 km nél többet. Tankolni általában az Auchan benzinkútnál szoktam. A sebjeladót merre kell keresnem ? Légyszi ne idézzél képpel! - tgabika
  7. Köszönöm ! Pontosítanád nekem ezt a " Fő elektromos csatlakozási pontot " ? Azt a dobozt amiben néhány nagyobb méretű bizti van a motortérben, és a melette lévőt ,amiben még néhány relé szerű, azt átnéztem, pucováltam, stb. Ha másra gondolsz légyszi magyarázd el. Egyébként ,mi köze lehet a sebesség mérő jeladójának, a dadogáshoz. ? ( Biztos van, csak nekem magas ) És azt honnan tudom meg ,ha vezérlő hiba van ?
  8. Sziasztok! Sajnos nem sikerült megoldani véglegesen a problémát. Azóta hogy utoljára beszéltünk, ki lett pucolva az ADR szelep, vezérműszíj lecserélve. Mostanában többször előfordult hogy az autó elkezdett dadogni és leállt a motor. Volt hogy újra tudtam indítani, de ekkor csak össze-vissza járt, a fordulatot nem vette. Ezt már két alkalommal is eljátszotta velem. Kb 40-50 perces indítgatás után mintha mi sem történt volna, gyönyörűen ment tovább. Legutóbb az udvarról sem tudtam kiállni, mert ugyanezt a hibát már hidegen is hozta. Erről tennék föl nektek videót. 0500-as hibakódot lehet kivillogtatni, ami járműsebesség-jeladó funkció rendellenességet jelent. Kérlek titeket ha van valakinek ötlete a videó alapján, segítsen nekem. Üdv Gyuri
  9. Sziasztok ! Ezt az AGR-t hol kell takarítani ? Ez a légszűrőtől jövő cső, és azon a bigyuszka ? CsaBBeN ! Neked mi volt a jelenség, amiért cserélted az adagoló vezérlést ? És mennyibe került ? Gyuri
  10. Sajnos nem beszélek nyelvet. <_<
  11. Igazán bóldog vagyok hogy egy ilyen vidám társaságba csöppentem. :icon1: tgabika76 ! Köszönöm a megfejtést, már csak azt mondja meg valaki, hogy mit kell ehhez megszakértenem, hogy jó legyen. ( Részletesen ha szabad kérnem, mert mint említettem a Trabin ilyen nem volt. ) :huh:
  12. Hogy szerencse e majd kiderűl , de egy kis segítséggel sikerűlt kivillogtatni a kódot.: 112 50 380 Várom a megfejtést ! Üdv Gyuri
  13. Hát ez elég rosszúl hangzik. Mi a megoldás, tudom e javítani, és ha nem tudom akkor mennyire fáj a dolog. Próbáltam hibakodot villogtatni, ( kuplung,-gáz,-gyújtás ) de nem dobott ki semmit. ( Igazából hol kéne villognia ? ) A sárga lámpa a fordmérő alján sem ég mindig. Tegnap a fiamnak ált meg a kocsi, de akkor a sárga lámpa nem égett. Ezek a " Héber " szavak mint a légtőmegmérő, meg AGR probléma, meg szívótorok kokszosodás, nálam szóbajöhetnek ? És mit kell vele csinálnom. Bocsánat ha naívakat kérdezek, de Trabanton nöttem fel. Köszönettel. Gyuri
  14. Szia ! Igazából úgy szerettem volna ahogy te is írtad, csak hát így sikerült. Az Opeltől,már csak a számítógéphez értek rosszabbúl. Ezért röviden leírom ide is. 2000-es kiadású 1,7 DTI ( ISUZU ) Opelom van. Előfordúl, hogy megtorpan, majd újra magához tér. De legutóbb meg kellett állnom, mert nem reagált a gázadásra. 1-2 perc után indítottam, és minden rendben volt egy darabig. Aztán ismét dadogott. Erre a problémára szeretnék segítséget kapni. Köszönettel.
  15. Köszönöm szépen a tanácsokat. :icon1: Az aútóban ( elvileg ) 165 000 km van, de kitudja valójában mennyi. 10 éves korában vettem. Kedves Cserenkov ! Mindenképpen megfogom nézni a biztosítékokat is. Majd megpróbálkozok ezzel a csipogással, és beszámolok az eredményről. Üdv Gyuri
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.