Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

yuza

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

yuza's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Háát Opel 16V nem nyugtattál meg... :( De hiszek neked. Plusz egy opel szervizes ismerösöm is alátámasztotta a véleményed. Ezt szomorúan, de tudomásul veszem. Na mindegy... mese nincs, ennek az autónak még mennie kell alattam egy jóideig. Úgyhogy majd mérünk egy kompressziót, és ha az rendben van, akkor nem bontjuk meg a hengerfejet, 'csak' szelepszár szimmering csere lesz...
  2. FPepe! Körültkintöbben atót venni, mint ahogy én tettem nem nagyon lehet. Kb 3 hónapig folyamatosan néztem az autókat. Amikor ezt magtaláltam 2szer megnézettem szerelövel, kipróbáltuk, alábújtunk, stb és a világon semmi baja nem volt (kivétel ilyen apróságok, mint müszerfalizzók, hátasó ablaktörlö, stb...) Bár tudtam, hogy egy ecotec nagyobb kockázat, mint a régi 8 szelepes 1.6-os (apámé ilyen '92-es 200ezren böven túl, és semmi baja...) Persze nem várok hibátlan autót 185.000 km után, de azért én jóval többet remélek ettöl a géptöl. Pláne, hogy ennyire törödok vele... A biztató szavakat pedig köszi!
  3. "Csodát azért ne várj egyiktől sem olajfogyás terén, ugyanis ennek a motornak sok már az a km! A lehúzógyűrűk is igen kilehetnek már, és a dugattyúk sem passzintanak már bele, azt lefogadom." Én próbálok rá nagyon vigyázni, nem hajtom szét, sztem 140-nél többet még soha nem is mentem vele...Legapróbb baját is azonnal orvoslom. Szóval ha meglesz ez a szimmering cucc szerelés remélem meg lesz oldva a gond! De sok ez a km??? Azért nyugtassatok meg(!), mert ezt az autót még fizetem egy pár évig, nyáron vettem... és azért szeretem. Örünlnék, ha kitartana mellettem egy ideig.
  4. ja...kicsit elkéstem az összeg kérdéssel... :shock: Köszi!
  5. köszi! 185.000 km van benne... Azért ezt az olajat tettem bele, mert gondoltam ez egy picit sűrűbb, mint a többi, mert tudtam hogy ez a moci enni fogja. Hát eszi, bár ez a helyzet extrém. Viszont milyet javasolsz? Ha szimmerig ("remélem" az), akkor tudtok nagyjábol összeget mondani!?
  6. Hi! Sajnos ismét a segítségeteket szeretném kérni...! Elkezdett füstölni az autóm ( X16XEL )...! Piroslámpás elindulásoknál, 1-es, 2-es ben vettem észre a visszapillantóban. De ha nem nézek bele a tükörbe vlsz eszembe nem jutna, hogy valami nem stimmel, mert nem eszik többet, semmi gyanús hangja nincsen, jól indul, és tökéletesen húz. A füst nem túl kékes, viszont megnéztem és rengeteg olajat megevett! Ez elég jól megállapítható, mert 2 hete volt olajcsere (10w 40-es gyári opel olajjal). Első gyanúm a szelepszár-szimmeringek... Vajon jóra gondolok? Ha igen kb mennyibe fog ez nekem fájni? Előre is köszi!
  7. Hi! Mivel a fogyasztás topicban nem találtam semmit erröl, itt kérdeznék. A hétvégén kétszer is furcsamód leállt az autóm (x16xel caravan), elég kellemetlen helyzetekben. És eszembe nem jutott volna, hogy azért, mert kifogyott a benzin. A müszer szerint még kb 15l volt benne. De miután mindkét esetben megoldotta a problémát egy kanna benzin, nagyon gyanús lett nekem az üzemanyag szintjelzö (vagy a tankban az úszó) Van erröl valakinek tapasztalata? Sztem a tankban lesz az úszóval a gáz. Azzal mit/hogyan kell tenni? (eddig megbizhatóan müködött az óra, bátran mentem, amig pirosba nem fordult)
  8. Kösz az ötleteket. 90%, hogy a relével van gáz!
  9. Nekem sem volt jó se a hátsó ablaktörlő, se a mosó. Mosót megcsináltam, természetesen a cső szakadt el a csomtér ajtónál. azt kibányásztam, és összeraktam. Eddig ok. Az ablaktörlőnek meg be volt állva a tengelye. Kiszedtem a motort, felfúrtam a szegecseket, kiütöttem a tengelyt, megzsíroztam, ok, vissza. És most se jó, mert áramot se kap. A csomtérnél lévő csatlakozóig se jut áram, a biztosítékok jók (a nagy kék dobozka is, a bizt. tábla felett). Ilyenkor mi van, hol keressem??? :x
  10. "Minden csavar a helyén van?" Igen, minden csavar a helyén van rendesen meghúzva... de két patentot minden pirosnál állandóan visszapattintgatok :lol: Amúgy a rádióm kivettem (apámnak volt astra rádióhoz célszerszáma, így kb fél perc alatt kiszedtem!!!, pedig azt hittem nehéz lesz...), szétszedtem, és a poti forrasztásai a nyáklapon (8 ponton) megrepedtek. Ezeket újramelegítettem forrasztóval, és most tökéletes minden! Ja! És nem kért kódot, miután visszatettem! Ennek külön örültem. Leftwitch! Ugye milyen idegesítő tud lenni?! Ma nekem se nagyon csinálta, mert kicsit megzsíroztam, de tudom, hogy újra fogom hallani...
  11. van egy pár kérdésem, bocs... :lol: arról már olvastam, hogy kell beállítani a rádión, hogy ne kérjen kódot, miután leszedtem az akkusarut/kivettem a rádiót, de azt hogyan kell megcsinálni, hogy NE(!) kérje a kódot?
  12. "Nem csak lehúzott ablaknál csinálja? Esetleg az üveg mozoghat egy kicsit. Próbáld meg kézzel megmozgatni, ha az akkor rögtön kiderül." Azt is próbáltam, de sajna nem. Mos épp az öv orsónál, meg a küszöbben keresgéltem, de semmi... :evil: Ha a zsanérokra van valakinek ötlete, arra kíváncsi lennék!
  13. Köszönöm a segítségeket! De az ajtómon sajnos a szilikon nem segített, azt már próbáltam korábban (már kb megfürösztöttem bennne az egészet... :x ), sztem maga az ajtó kotyog a keretben. A zsnérokon lehet valahogy javítani, hogy ne lógjon? (még az ajtóhatárolóban reménykedem) ...ja és persze a hátsó ablakmosócső is el van szakadva a csomtér ajtónál, de ahogy olvastam itt, ahhoz nem kevés türelem kell... :smt119 És még valami: hidegindításnál ledadog a motor, de ha nyomok hozzá egy kis gázt, v ha újraindítom, akkor semmi gond. Állítólag ezt az STP inj. tisztító megoldja, ez remélem igaz! :blob8:
  14. Üdv mindenkinek! Én még egyenlőre csak ismerkedem az oldallal, mert még fiss Astrás vagyok, épp másfél hónapja van meg az autó, konkrétan egy '95-ös 1.6 16V F Caravan. Imádom meg minden, és semmi komoly baja, de van egy pár idegesítő dolog benne, ami úgygondolom jellemző a típusra, mert eddig 3 hasonló astrát vezettem rövidebb ideig, amikben hasonló dolgok voltak. És mivel ezzel együtt töltöm mindennapjaimat nagyon szeretnék ezektől megszabadulni! Nevezetesen: 1. A bal első ajtóban van egy állandó kopogás-ropogás (amitől lassan agyvérzést kapok), ami szerintem maga az ajtó, mivel a kárpitot. stb leszedtem, és azalatt biztos minden rendben. És nem akkor hallatja ezt a hangot, amikor ráz az út, hanem amikor kicsit "csavarodik" a kasztni (pedig a zsanérok alig ereszkedtek meg). ??? 2. Jobb első ajtókárpit rögzítő patentok állandóan kipattannak a helyükről (pedig már raktam a helyükre nagyobbat, ami jobban belefeszül a helyére, de azok is), és emiatt zenél az ajtóreteszelő gomb. Erre valami trükk? 3. Kontakthibás a rádió hangerő gomb, és össze-vissza szólalnak meg a hangszórók. Ezt érdemes mejavíttatni (egyáltalán lehet-e?), vagy csere? 4. Nem működik a hátsó ablaktörlő, vajon hol kezdjem el keresni a problémát? Egyenlőre ennyi, a segítséget előre is köszönöm!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.