-
Hozzászólások
13 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Gödöllő
Bendeguz85's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Nem írja ki. De majd ha sikerül előbányásznom az órát, akkor lövök róla egy képet, hogy hogyan néz ki az enyém
- 36.168 válasz
-
Üdv, Nos még mindig kínlódok a hosszú motorfék után fellépő motorleállással. Tavaly Zotya975 azt mondta, hogy valszeg az útjeladó okozza a hibát. Vettem új óraegységet, de csak a sebességmérőt cseréltem ki be benne, mert be van ledezve és nem akartam átvariálni az egészet. Továbbra is leállogatt a motor. A kérésem a következő: le tudná valaki fotózni nekem, hogy mi is konkrétean ez az útjeladó. Ezt a képet megtaláltam én is: http://p.coldline.hu/2014/04/16/1428533-20140416-bw8SUG.jpg de nekem nem fordulatszámmérős a műszerem és teljesen máshogy néz ki hátulról. Van egy tranzisztor a hátulján, az még gyanús, hogy ő lehet a jeladó, mivel az egyik lába a km órába vezet.
- 36.168 válasz
-
@ Laliiiii
- 36.168 válasz
-
@ Laliiiii
- 36.168 válasz
-
Na ma voltam a bontóban, vettem egy komplett műszert, amiből a sebességmérőt egy az egyben átraktam. A jelenség viszont nem múlt el, továbbra is leáll a motor, és a középkonzolban lévő kijelző sem mutatja a pillanatnyi sebességet. Tényleg ennyire lúzer lennék, hogy kifogtam egy szintén útjeladó hibás műszert, vagy máshol keresendő a hiba forrása?
- 36.168 válasz
-
okés, akkor leírom újból: az általad linkelt módon álló motornál csak a 12-őt villogja ki, ha beindítom a motort, akkor konstans villog, azaz nem "mond" semmit, ha lejtmenetből leáll és úgy kezdek kivillogtatni, akkor is csak a 12-őt villogja
- 36.168 válasz
-
amúgy mi az útjeladó angol neve? rákeresek ebay-en, mert kishazánkban horrorisztikus 16 pénzért találtam csak eddig
- 36.168 válasz
-
ezt a hibakódot a középkijelző dobta ki
- 36.168 válasz
-
Háhá, most mentem vele egy próbakört. Nos, a középkijelző nem mutatta az aktuális sebességet, pedig álló helyzetből és menet közben is próbáltam. Ebből arra engedek következtetni, hogy az útjeladóm kaka. A hibakódokra pedig az alap 12-t illetve a 171-et villantotta. Utóbbit sajna nem találtam a listákban. Eddig az iso csatlakozó megpatkolásával próbáltam csak kivillantani. Álló motornál csak a 12-őt villogta, amikor járt a motor akkor meg folyamatosan egyenletesen villogot, tehát értékelhetetlen volt. stirlitz igen, a sárga lámpa felvillant és a lejtmenet a motorfékes ereszkedést jelenti. Más kérdés, hogy hol és mennyiért lehetne hozzájutni egy útjeladóhoz, illetve, hogy egy megfelelő ellenállás értékkel nem lehet "nyugtázni" a rendszert?
- 36.168 válasz
-
köszi, majd ezt is lepróbálom, de azért még várom a tippeket ;)
- 36.168 válasz
-
Próbáltuk kivillogtatni közvetlen leállás után, menet közben, meg még százféleképp, de nem sikerült. Ez az útjeladó pontosan mi akar lenni?
- 36.168 válasz
-
Üdv, Következő lenne a problémám: 95-ös sedanom van C14SE motorral. Mostanában kitalálta a jószág, hogy lejtmenetben bedob egy motorhibát. Ezután, ha kinyomom a kuplungot, akkor a motor az alapjáratra visszaálláskor leáll. Természetesen, ha felengedem a kuplungot így gurulás közben, akkor egyből újraindul. A dolgot cifrázza, hogy egy szava sincs, akkor, ha üresben gurulok. Kivillogtatni nem tudom, mert a hiba csak menet közben jelentkezik, ilyenkor pedig nem lehet kivillantani a hibát. Biztos vagyok benne, hogy a hibát valami elkoszolódott szenzor, vagy gyenge kontakt, letestelés okozza. A múgy a gép köszöni jól van motorikusan, legutoljára, mikor kivittem pályára kikormolni, 160-ig gond nélkül bírta az iramot, szépen duruzsolt, nem rángatott. Van valakinek tippje, hogy mi a bánat lehet???
- 36.168 válasz
-
Üdv, Szeretnék némi segítséget kérni, mert eléggé tanácstalan vagyok most már. A történet a következő: Adott egy 95-ös sedan, C14SE motorral. Nemrégiben vettem bele új rádiót, amit szerettem volna beszerelni, azonban az előző tulaj az Iso csatit nem forrasztotta, hanem szalonnazsíros ujjal megpödörte és leszigszizte. Ezeket a vezetékeket szerettem volna leforrasztani és zsugorcsövezni. Azonban a gyári szivacsos bandázsolást megrágta az idő vas foga és nyúlós masszává porlasztotta. Ezen a vonalon haladva elkezdtem lebontani a műszarfalat és a középkonzolt. Azonban itt megtaláltam egy tekintélyes pocokfészek közepén a hajdani riasztó fejegységét. Itt már nem volt mese, elkezdtem kifésülni a kábeleket és kitermelni a nem oda való vezetékeket, megszüntetni a zugrákötéseket és leforrasztani meg zsugorcsövezni a maradékot. Közben előkerült a régi AC pumpa zár is. Mivel sem ehhez kulcsom, sem a riasztóhoz távirányítóm nem volt, ezért kitermeltem ezeket is. Végeredményben szépen lebandázsolt kábelkötegeket kaptam,, a pocokfészek megszűnt, a műszerfal mögötti rész szép és rendezett. Viszont homokszem került a gépezetbe, ugyanis nem akar indulni a gép! Az önindító teker, az AC pumpa dolgozik, van szikra, csak épp nem akar beindulni a vas. Mi lehet a gond? Valamit letiltottam a vezérlésben, ami blokkolja a befecskendezést, vagy mi a bánat? A segítséget előre is köszönöm.
- 36.168 válasz