Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Jim81

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel - Astra - G 1.2 Viva Plus
  • Város
    Kapuvár

Jim81's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Üdv!. Liqui Moly 10W40-nel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Erre cserélem le a GM olajat. Még keveset hallottam róla. Homályosítson fel valaki.
  2. Jim81

    Fogyasztás

    Az korrekt! Nekem is 760mk. környékén kezd el cseszegetni a szegénységjelző. Pontosan! Erre jó, vagánykodni nem lehet vele ez tény, de nem is igen akarok vele. Inkább gazdaságosan közlekedni A-ból B-be. :) Erre jó példa 5,3-as fogyasztási adat.
  3. Jim81

    Fogyasztás

    Köszi szépen. Elolvastam. Tetszett a hozzáálásuk, s végre valakik, akik amennyire tudtak alaposak voltak. Valami ilyesmi eredményre gondoltam. Ebből is látszik, hogy van különbség. Egy mondat tetszett "Bár ez a nyamvadt belsőégésű motor már bőven elmúlt 100 éves, de még mindig nem tudjuk, hogy hogyan működik. Amikor a tervezőmérnököket megkérdeztük, hogyan befolyásolják a különböző minőségű benzinek az égés lefolyását, fölhúzták a vállukat és széttártál kezüket." Szerintem ezmiatt érezzük, hogy "ettől a benyától megy ám a gép!"
  4. Jim81

    Fogyasztás

    Biztos, hogy vannak különbségek. Én Mol-nál, AVIA-nál, OIL-nál tankolva nem éreztem azt, hogy a SHELL-nél jobbak lennének. Itt tapasztaltam fogyasztás javulás. Viszont nem tettem pedál alá tojást. :) Persze nem istenítem egyik kutat sem. Lehet, hogy tankolok most egy OMV-nél és mindegyiknél jobb lesz. Én úgytudom, hogy az "alapbenzin" azonos, csak a kutak más-más adalék hozzákeverésével árulják.
  5. Jim81

    Fogyasztás

    Az biztos, hogy Horvátországban a benzin rosszabb minőségű. (tapasztalatom) Lehet hogy másnak meg jobb, de amikor már nem először ledadogott a kocsi (Astra Classic II 1,4) induláskor, a kereszteződésben, az biza nem volt kellemes. Nem a klímázás, meg a tele autóval volt a baj, mert még magyar oldalon (Kanizsán) telihúztam a kocsit s amíg a magyar volt benne nem volt gond. De már itt is boncolgattátok, hogy itthon is eltérő az üzemanyag minőség. Ez ellen egy megoldás van. Kitapasztalni melyik a kocsinak jó, s uccu azt égetni. :)
  6. Jim81

    Fogyasztás

    Üdv! Sikerült egy használt 2002-es Opel Asta G 1.2-est vennem (első autó). Tudom nem egy kanyarvadász, de engem A-ból B-be megbízhatóan elvisz. Nekem ez elég. Viszont a vásárlás előtt olvasgatam fogyasztásokról, miegyebekről, s azt tapasztaltam, hogy sokat eszik. Nos van benne igazság, mivel a mai forgalom túlnyomórészt dinamikus, és agresszív. Ennek ellenére belevágtam. Tudvalevőleg azt, hogy már 2 Opel van/volt a családban (Classik I, Classik II) és azokkal jó eredményeket értem el fogyasztásban. Érdekességként annyit, hogy az 1,2-es és további Opelekben a műszerfalban az óra 220km/h-van skálázva. Ezért nem lehet erős autóként úgy hajtani mint 1,4-es, és öblösebb társait. A skálázás alsóbb részeit szereti :). Olvastam még a fórumban egy Spritmonitor.de honlapról, ami jópofán kiszámítja és kezeli a fogyasztási adatokat az autóról. Egy kicsit elkezdtem nézegetni rajta. Nem tudom, de mintha nekem úgy tűnne, hogy a külföldi (német) üzemanyagok jobb minőségűek. Itt a fórumon elég sok 1,4-es Astra adatát írták be, és azokhoz képest jóval megdöbbentőbb értékek vannak ott. Ezek szerint bennünk él a verseny szellem, a győzni akarás, és letoljuk a németeket a pályán. :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.