Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

pantomimes

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    64
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Dunaharaszti

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F Caravan X14XE, opel Corsa X10XE
  • Város
    Dunaharaszti

pantomimes's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül, hogy a színkódot honnan lehet megtudni? Sajnos a gépháztető alatti kis plakett hiányzik. Talán E-320 lehet, de így kép alapján nehéz megállapítani.
  2. Nekünk is X10XE van, szerintem ez egy borzalmas motor, agyon kell pörgetni szerencsétlent, nekünk nagyon ideges, rángat gázelvételnél és nagy a vibráció. Persze lehet, hogy hiba, kérdezni is akartam a fórumozóktól, hogy mi a véleményük az alábbi hibajelenségről: melegben gyakori, induláskor a fogásponton a motor (vagy a váltó) mintha ugrálna a helyén, ha nagyobb gázt adok nem csinálja ill. más szituációban sem. Egy motor bakszilentet cseréltek, de nem oldotta meg a problémát, azt gondolnám vagy a motor, vagy a váltó bakoknál lehet a gond, jól gondolom?
  3. Sziasztok! X14XE motoros, szervós F astrám van, sajnos a légkondi hiánya nagyon zavaró. Van arra lehetőség hogy utólag beszereltessem mondjuk bontott alkatrészekből? Szerintetek ez kb. mekkora költség?
  4. Sziasztok! Gondolom sokan találkoztatok már a kerékíven található műanyag elemek fakulásával. Tudtok olyan festéket, amivel újjá varázsolhatóak ezek az elemek? Könnyen meg lehet ezt házilag is csinálni? Köszi! Ádám
  5. Nekem ugyanez volt és kb. egy hétig variált vele a szerelőm mire jó lett. A szervót levéve nem produkálta így kiderült, hogy azzal van a gond, rosszul érzékelte a kormány közepet. Más, mekkora ablaktörlő lapátot javasoltok az autóra előre? 450 mm-t olvasok mindenhol, ekkora is van rajta, de a jobb oldali széle eláll és csíkoz. Új vagyok a témában, de sok helyen látom, hogy fakulnak a kerékjárati íveket védő műanyag elemek, van erre bevált festék amivel újjá lehet varázsolni?
  6. Nagyon köszi! (Nekem X14XE van, gondolom hasonló az elrendezés ott is ugye?)
  7. Véletlenül nincs egy képes bemutatód ehhez? :icon1: Az a baj, hogy laikus vagyok.
  8. Én tegnap teletankoltam és úgy is sokat kell tekerni, hogy induljon ha egy kicsit is emelkedőn állok meg. Nekem is eza visszacsapó szelep probléma lehet? Az az igazság, hogy ha nagyjából biztos lennék benne, hogy elindulni mindig el fog ill. nem áll meg útközben (mármint legalábbis most ezzel a hibajelenséggel kapcsolatban), akkor még várnék a szervízzel, mert most kicsit kezd sok lenni, az egyiket viszem a másikat hozom (örököltünk egy B corsát, amin gyakorlatilag minden rossz) :icon1:
  9. Ma megint nehezen indul ha van egy minimális emelkedő, 2-3 mp-ig indítózok. Ha sík a talaj pöcre indul, nem értem.
  10. Nekem nemrég volt cserélve benzinpumpa, sajnos nem egy nagy szakértő által, de olyan volt a szituáció, hogy nem volt más választásunk. Arra is gondoltam, hogy talán nem a legjobb alkatrészt vette (Azt hiszem 12e volt az alkatrész újonnan). Az az érdekes, hogy csak indulásnál volt gond, útközben miért nem állt le?
  11. Amióta tankoltam nem produkálja, volt egy alkalom, amikor hosszabban indítóztam, ennyi. Visszamentünk és parkoltunk úgy, ahogy első alkalommal produkálta, akkor is indult. Gabibácsi, etanolt kútnál? Mennyit érdemes? Akkor ez nem árt neki?
  12. Sziasztok! Az autóm (x14xe) egyik pillanatról a másikra nem indult, egészséges indítóhang volt, mintha nem jönne a benzin. Bevontattuk a szervízbe, ott másnap kb. 50 indításból 50-szer beindult, nincs hibakód, nem találtak semmit. Vittem is volna el, megint nem indul, ugyanúgy, mint az előző nap megint kicsit emelkedőn állt, legurultam vele egyenesbe, ott indult. Kombi, tehát elég hátul van a tank, de 10 l tuti volt benne. Ami még plusz infó, mostanában új helyen tankoltam, így el is mentem egy bevált helyre és rátankoltam, azóta nincs gond, bár ma megint sokáig indítóztam mire elindult, így nem merek vele elindulni hosszabb távra. Van valakinek ötlete? (Még a benzinszűrőt meg kellene nézni, bár nem tudom én, mint laikus ezt meg tudom-e tenni. gondolom a szervízben megnézték, ezt nem kérdeztem) Várjam meg amíg tuti kiürül a kétes benzin a szervezetéből és ha utána is nehezen indul csak akkor aggódjak?
  13. pantomimes

    Fék

    Sziasztok! Tavaly cseréltettem első féktárcsákat, betéteket (Szerintem kb. 10 - 13 e km telhetett el azóta). Nyikorog sajnos, a tárcsa brembo, azzal nem látszik gond, a betétek viszont gyenge minőségűek. Gonbdoltam veszek bele brembo betéteket, azok tuti jók, sajnos 13 e ft a szett, ti mit ajánlanátok? Szeretnék bele jó minőségű alkatrészeket, ez egy kicsit soknak tűnik árban, nem tudom mi lenne még jó hozzá. Üdv, Ádám
  14. pantomimes

    Motor

    Alapvetően én sem zártam volna ki más meghibásodást, de olyan hirtelen volt a váltás, hogy egyértelműnek tűnt, hogy ott lett elbaltázva valami, egyébként liqui molly olajat tettek bele. Vettem Castrolt, hétfőn cseréltetem is. Egyébként van előnye a 5w40-nek a 10w40-nel összehasonlítva? Mármint gondolom van valami ok, amiért te ezt használod.
  15. pantomimes

    Motor

    Sziasztok! A következő problémám van, 1.4 16v motor van az autómban. Normális hangja volt eddig, mindig rendesen karban tartottuk. 1,5 éve az éves olajcserénél 10w40-es olajat tettek bele, minden oké is volt vele. Az idei olajcserénél viszont 5w40-eset tettek bele, azóta olyan hangja van, mintha dízel lenne, csattog a hidrotőke, nyikorog, bemelegedés után mintha még rosszabb is lenne. Volt teljes vezérlés csere is, azt hittem ott ment valami félre, de nem. Nem is az a fura, hogy ilyen hangja van, hiszen öreg autó idővel lehet, hogy eljut idáig, de tényleg a szervíz után lett rögtön ilyen, nem volt semmi átmenet. Mit tegyek, lecseréljem az olajat 10w40-re? Ha igen milyen márkát vegyek, ami ár-érték arányban rendben van? Köszi a segítségeteket előre is! Ádám
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.