-
Hozzászólások
341 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
1
reddish last won the day on Május 28 2014
reddish had the most liked content!
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Calibra C20XE, phase 4
-
Város
xxxx
reddish's Achievements
Newbie (1/14)
17
Hírnév
-
Szerintem semmilyen viszonyban nincs. Külön klímahűtése van a klímásnak.
-
Úgy tudom, csak olyan motort tehetsz be hivatalosan, aminek van bontási papírja. Az okmányirodában kell beleíratni a forgalmiba a változást. A műszakiig szerintem felesleges vele foglalkozni. Először induljon be ezzel a motorral. A fenti kérdésem csak azért volt, mert visszaolvasva, szinte mindent kipróbáltatok. Viszont nekem volt olyan indítási nehézségeim, amikor egyszer a saru volt a hibás (kívülről még jó állapotúnak nézett ki, de már nem tudott annyi erőt átadni az oxidáció miatt, hogy beinduljon), másszor az indító motor hiba. Maga a jelenség mindkétszer ugyanaz volt. Volt benzin, szikra, forgott az indítómotor is szépen, de nem bírt beindulni, csak behúzással (onnan jöttem rá a saru- indítómotor hibákra).
-
Szerintem nem tudnak az injektorok ennyit szállítani. Belefulladna a motor a benzinbe és leállna, ha ennyit (1l/km) tolna a motorba. Nem éreztél benzinszagot valahol? A benzinszivattyú után nézz széjjel, lehet lyukas a vezeték és ott tűnik el a benzin, vagy maga a tank lyukas.
-
A v6-os folytószelepe teljesen más, a let-nek talán ugyanaz. Én bővítettem a folytószelepet 64=>68-ra, ami 15-20%-al nagyobb áteresztő képességet ad. Lehet ennyi is elég lenne (ha érdekel pont van egy eladó). Ennyivel nagyobb motornál már érdemesebb a légtömegmérőt is nagyobbra cserélni, mert azt sem méretezték túl. Ha meg napi használósnak akarod, akkor csak a powercap és hozzá a chip-et ajánlom. A nagyobb belenyúlás mindig ront a tartósságán.
-
Maga a kopogásérzékelő ritkán szokott meghibásodni. Inkább vezeték vagy a kopogásérzékelőre menő csatlakozó adja meg előbb magát. Érdemes azokkal kezdeni a hibakeresést. Ha valami szakadás van, azt is kopogásérzékelő hibakódnak dobja.
-
Ekkora fékekhez nagyobb felni is dukál. Versenyezni is akarsz vele?
-
Bocs, hogy egy kicsit későn reagálok, de alig van időm netezni. A "nevesebb" tuning (vagy az erre szakosodott) műhelyek megkérik az árát. Ez van. Lehet érdemesebb lenne megkeresni subiékat, és tőlük is kérni egy árajánlatot a motor tuningodra+ ők a gyári vezérlőre is tudnak írni programot, amivel megspórolsz +200e-t. Persze az írható vezérlők jobbak (pl. vems), mintha a gyárira íratod, de nem nyersz vele annyit, hogy kifizetődő legyen az írható vezérlő. Emellett a dugattyú csere sem feltétlenül kell. A hengerfej módosítás, vagy a vezérműtengely fokolás sem akkora nagy dolog, mint amennyit elkérnének érte. Amit még elfelejtettek mondani (vagy te nem írtad), az a szívórész és a kipufogó rész módosítása, cseréje. Nemcsak a motorból áll a tuning.:) Itt jön az a kérdés (amit a többiek is felvetettek már), megéri-e egy 1.4-est ennyi pénzért erősíteni, amikor egy használt állapotú 2.0 motor (autó), ugyanazt vagy jobb teljesítményt nyújtana kevesebb meghibásodástól tartva a kihegyezett motor miatt.
-
Nem halt ki, csak nem nem tudtunk neki segíteni. Ismered subit? Esetleg ő tudna neked segíteni chip ügyben.
-
Miért nem cseréled csak a kettes dugót?