
lajkocs
Fórumlakó-
Hozzászólások
13 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Szeged
lajkocs's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok! Újabb dolgokkal lep meg a astrám (C14SE). Ha a középkonzol kijelzőjén hosszan nyomom egyszerre a két gombot, akkor egy F12, majd egy F117 hibakódot ír ki. Az F12 nyilván a hibakód olvasás megnyitása, de az F117 az a "Töltőnyomás szabályozó szelep - feszültség alacsony". Ez mellé a hőmérséklet kijelzőm pár napja hideg indításkor -28 °C -ról indul, és csak üzemmeleg 3. -4. indításkor tér magához. Egyébként a kocsi megy, menetdinamikában változást nem érzékelek, esetleg egy nagyon-nagyon csekély gyengülés, ez sem biztos. Volt valakinek hasonló? Illetve mit jelent pontosabban ez a kód? Arra gondolok, hogy mi okozza ezt? Segítségeket előre is köszönöm!
- 36.168 válasz
-
Egyértelműen korrózió, és a kasztni korrodált. Nem tudom hogy nevezik, talán kerékjárati belső dob.
- 15.600 válasz
-
... még annyit, hogy szerintem kirohadt ott valami, még nem bontottam le akárpittot, hogy megnézzem mi történt pontosan, de ha nyomkodom újjal a környékét, akkor ropog (a rozsda, gondolom).
- 15.600 válasz
-
Hali fórumtársak! Astra f kocsimnál befigyelt a jobb hátsó lengéscsillapító a csomagtérbe. ('95, 5 ajtós, 1.4 se) Mekkora javítás lesz ez? Sajnálom a kocsit, mert tényleg mindig minden hibát azonnal megjavítottam, vagy javíttattam, kimondottan jó állapotú (volt), már elég sokba van, sosem kapom vissza a belefektetett lóvét, erre most jött ez. A kérdésem a javtás idejére, és körülbelüli költségre koncentrálódna. Köszi!
- 15.600 válasz
-
Sziasztok mindeni! Újra úgy döntöttem, hogy fejlesztem a vasat, a tárgy pedig egy bicskakulcsos zárvezérlő szett lenne. Nagy eséllyel volt már erről szó, de megtalálni ennyi hozzászólásból... Szóval a bekötéséhez kellene segítség! Alapadatok: Astra F c14se '95 Gyári központizár Gyári elektromos ablak Amit vettem: CCL002 bicskakulcsos távirányítós szett Amit szeretnék: Távnyitás, zárás, komfortablak Amit tőletek kérek: Leírás a bekötéshez, azaz hol bontsam meg a műszerfalat, hol keressem a vezetékeket, milyen módon kössek rájuk (elvág, blankol, forraszt, vagy érvéghüvely csoki, vagy saru és zsugorcső... végülis mindenem van hozzá) és hová érdemes tenni a vezérlő dobozt. Amit nem kérek tőletek: A szett "lehúzása". "vidd el inkább szerelőhöz" hozzászólás helyet inkább ne írj, mert ha nem jön válasz, úgyis az lesz belőle. De mivel jól szerszámozott vagyok, és valamelyest értek a villamossághoz nekivágnék. Ezer köszönet a segítőimnek előre is.
- 36.168 válasz
-
Hali! Van egy ilyen sárkány vasam. Minden rendben van vele, minden évben költök rá rendesen, és mindig csinálgatom.Viszont újra belecsöppentünk a nyárba, és ez a szerencsétlen bodega nem klímás. Véleményetek szerint tetőablakot sima 5 ajtósba bele lehet vágni, vagy érdemes komplett tetőt venni (itt megfordult az eszembe, ha levágják a tetőt nem mehet e el a kasztni?). Normálisnak mondható kasztnis műhelyben fényezéssel 50 rongy lenne, + 10 K az ablak + világítás a tekerővel + meg a tetőkárpit. Sztem a klíma berakás húzósabb lenne, ezért választottam ezt. Ja, a 60 k-ba benne van a szélvédő koszorú kasztnizás is, mert kicsit kezdi a rozsa enni. Ha bele lehet vágni, akkor kell e plusz merevítés?
- 15.600 válasz
-
Sziasztok! C14Se Astrám ma reggel megviccelt a bolt előtt. Kulcs berak, elfordít, gyújtás ok, majd utána semmi. Újra ráfordítom indításra, semmi. Se katt, se semmi. Kivettem a kulcsot, visszaraktam, újra indítózás, gyújtás tuti, de nem indít. Aztán kicsit keményebben ráfordítottam a kulcsra, és lám elindult. Kiértem a céghez, kulcs ki, vissza, indult. Mi a franc volt ez? Asszem nem immós, mert gagyi másolt kulcsaim vannak. Viszont mostanában nehezen jön ki a kulcs a gyújtáskapcsolóból, akad. Úgy, mikor a kormányzár ráfeszülne. lehet hogy csak a gyújtáskapcsoló fog besz...ni?
- 36.168 válasz
-
Sziasztok! Ezzel a fűtésmotor előtét ellenállással lehet valamit tenni, ha 4-ből az első kettő nem megy, vagy cserés mindenképpen? Gondolok itt ellenállás cserére (esetleg a két hibás ellenállás tekercset újra tekerni, bátyám motor tekercselő, a lehetőség adott), vagy más kocsijé jó bele, esetlege más Opel típusé stb...
- 36.168 válasz
-
C14SE motoros astrám olajcserés. Lehetőségem lenne azonos áron hozzájutni Mobil, Valvoline Durablend, vagy Castrol Magnet olajokhoz. Régebbi autómnál, ami egy ezerkecsó volt, ott nagyon bejött a Valvoline. De tudom hogy a Mobil is nagyon jó, azonban sok helyen azt hallom, hogy Castrolt tesznek az F astrába. Várom a véleményeiteket, amit előre köszönök!
-
Köszönöm a választ! Üresben nem csinálja. Sőt, ahogy írtam amikor meghallom, és pl. gázt adok, elhallgat. Csak bizonyos fordulatszámon, és minimális terhelésen. Valószínűleg van igazság abban amit írtá, mert ma nem csinálta. Próbáltam reprodukálni, melegen indítóztam ma stb...stb..., mentem városban 20 km-t, emelkedőn is voltam, de semmi. Oktánszám váltó? Bocs, de '95-ös F astrába (C14SE) van ilyen? És ha van, hol találom? (Megjegyzem, az ülésmagasság állító kart 1 hónap után vettem észre :omg: ) Ja, a hétvégén kéményrendszert cseréltem egydül, mert az egyik dobom össze volt omolva belül. Ezért alatta voltam, de az üzemanyagszűrőt sem találtam :huh: , pedig nagyon ki akartam cserélni.
-
Sziasztok! Segítség kellene! Vettem egy Astra F 1.4Si (C14SE) motoros autót. Igen sokat költöttem rá, mindig javítgatom, szépítgetem, nekem ez a hobbim. Hengerfejesen vettem, többek között ez is szépen meg lett csinálva. A gond a következő. Meleg motornál, 5-ből 4 alkalommal indításkor, viszonylag hangos egy-két fémes kattanás hang jön a motorból, gyors egymás után, mintha szelep lenne, majd semmi. Szépen jár, és semmi. Meleg motorral Kb. 2000-es fordulatnál úszok az úton városban, majd egy kicsit, tényleg egy hangyányit gyorsítok, akkor ugyanez a hang kerepel. Ha kövérebbet nyomok elhallgat, ha elveszem a lában a gázról elhalgat. Motorféknél nem csinálja, de gázadásnál sem. Ugyanez kb. 3000-es fordulatnál is. Eddig ennél a két fordulatnál tapasztaltam. Amióta hallom, 300 km-t mentem, de nem sűrűsödik, néha 20 km út alatt nem is hallom. Hideg motornál semmi. A kelepelés nem túl hangos, de jól hallható, mondjuk emelkedőn erősödik is egy kicsit, addig, míg nem adok, vagy veszek el gázt. Bízom benne hogy hidrotőke, és nem csapágy. Mondjuk pont egy hete szép nyári napon meghajtottam 170-el, rövid távon, hosszú út után, nem hidegen, de az olajnívóm, mint kiderült lent volt. Véleményetek szerint aggódjak, vagy hidrotőke csere (esetleg olaj csere) megoldja.