Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

imi89

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Tiszatenyő

imi89's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. imi89

    Motor

    jah de nekem a visszatérő ágon v mi a fenén abszolut nincs nyomás sem.... és azt mondja a srác h a nyomásmérőt ha ráteszi és kinyitja a csapját ott folyni kéne benzinnek és nem folyik......
  2. imi89

    Motor

    Üdv. Nekem 0,7 és a lámpa kigyulladása után 0,6 Akkor ez sem tűnik extra nagy bajnak :( Akkor megint nem tudjuk mi a fene lehet. gyakorlatilag már teljesen fel van újítva a kocsi :( és nem vagyunk előrébb............
  3. imi89

    Motor

    Sziasztok. A múltkor már írtam a narancssárga hibajelző lámpa kigyulladása miatt. Most ott tartunk h valószínű benzin nyomással lesz a probléma. Érdeklődnék h normál esetben mennyinek kellene a nyomásnak lennie? Jah és valami visszatérő ágon is lennie kellene nyomásnak? 97-es opel 1.6-os motorral X16szr.........
  4. imi89

    Motor

    Sziasztok. hát asszem megvagyunk ezzel a kódolvasással.Csak az a bibi h olyan kódokat adott ki amik a táblázatbanm nincsenek.(számokat ne kérdezzetek) Van 1 pár észrevételünk.: szinte másfél nap csak kereséssel és próbálgatással telt. -ha a kocsit beindítom és jár meg túráztatom is meg ilyenek,de nem gurulok vele 1 métert sem akkor a végtelenségig eljár a motor hiba nélkül. (nálunk 6 órát járt és semmi) -de ha kimentünk az utcára és mentünk vele vége volt ,egyből kigyulladt a lámpa. ezen felbuzdulva mérőműszer hegyekkel felpakolva indultunk a tesztkörökre........ A következő eredményekkel........... SEMMI ismétlem SEMMI különbség nincsen a lámpa kigyulladása előtti és utánni állapotok között.Minden a lehető legnagyobb rendben van a mérések alapján.Injektortól kezdve a jóisten tudja miken keresztül a legapróbb alkatrészig mindent kimért mellettem a srác.kb 5 mérőműszer és 1 laptop volt a "segítségünkre" és egyszerűen semmi. Fizikai sérülések szintén nincsenek a kocsi motorházában és elektronikájában sem.Minden érzékelőt, szondát, érintkezést ,csatlakozást széthúztunk-kimértünk-átnéztünk és takarítottunk........gyakorlatilag nulla eredménnyel.A sebesség jeladótól kezdve a motorvízhőfok jeladón át mindent megvizsgáltunk. És akkor jutott eszembe h a messzi távolban létezik egy elektronikai műszerész ismerősöm........ ő újabb bogarat ültetett a fülembe........ : -Légtömeg mérő - gázpedál helyzetjelző Ezeken lehetséges h átsiklottunk........ti mit mondanátok erre.....lehet eme két dolog a hiba okozója?
  5. imi89

    Motor

    Sziasztok. Tehát a hiba jelző lámpa elég érdekes dolog..............mindig máskor gyullad ki.Van h elmegyek 25 km-t és van h 200 m után már ég. Dadogni csak akkor dadog amikor kigyullad a lámpa és akkor is csak kettesben.Lomhának lomha a többiben is.Ha a gázra taposok fel nem pörög hanem szépen lassan tatásan pörög ki a motor. Írtátok a lambda szondát.......azt mondták h az tuti nem,mert kimérték.......(nem tudom , ezt a szerelő mondta) írjátok a motorvízhőfok jeladót..........ott valami érzékelőt tavaly kicseréltek mert a hűtő be sem kapcsolt. A kódot én nem tudom kiolvasni,mert annyira amatőr vagyok és nagyon kezdő autó tulaj.
  6. imi89

    Motor

    Üdv. K ügynök annyit mondtak h idézem : " 4 hibakódot olvatunk ki és igazából 1 ÉLŐ hiba kód van" Ezt mondták szó szerint.. valamint h a 4 hiba kód : - valami a benzin szivattyú jellel van ......de ezt sztem kizárhatjuk mert tavaly vadi új benzin szivattyút kapott. és akkor látta egy villamossági szakember is.szóval sztem ezt kizárhatjuk. - a másik amire emlékszem h rosszul érzékeli a motor a levegő és a benzin keverékét és ezért tartalékra teszi magát........ez egy kicsit homályos nekem. -a harmadik h valami sebesség érzékelő szarakodhat.......ezt sem tudom mit jelent - a 4.-ik h a műszerfalban lehet valami Az élő hiba amiről beszélt az állítólag amit már mondtam h a motorvezérlő elektronikával van baj. És azt mondták h valószínű mind a 4 bibit ez az 1 okozza. Jah és azt is mondta h élő hiba alatt azt érti,h mikor világít ez a hiba lámpa akkor ugye kiadja mind a 4 hibakódot ,de elraktározni csak azt az 1 kódot raktározza el hibaként ami a motorelektornikával kapcsolatos. Kicsit zavaros de remélem azért érthető.
  7. imi89

    Motor

    Üdv. most regisztráltam és segítség kellene. Van 1 opel astra f sedan-om 1.6 os motorral 97-es évj. Van 1 narancssárga hibajelző lámpa ( motort ábrázol) változó távolság megtétele után kigyullad és elgyengül az autó és szinte alig van ereje.Menni megy azért csak kellemetlen h lomha. voltam már szerelőknél és most a 4.-ik rájött h valami bibi van a motorvezérlő elektronikával. Az előzőek azt mondták lambda szonda meg egr szelep.De most kibírták olvasni a hiba kódját és ezeket ki is zárták most. De mondta a srác h nem is nagyon lehet ezt az elektronikát javítani.........azt mondja v használt v új cuccot kell beszerelni.De azért elég húzós árban mozognak.Ha valaki tud valami értékelhető segítséget mondani azt nagyon megköszöünném.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.