-
Hozzászólások
700 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
powerup névjegye
- Születésnap 1975-01-15
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
GYŐR
MOTE klubkártya
-
Város
Győr
powerup's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Nem hiszem, mert előtte vw tdi-je volt.
-
Kezdetben nekem is GM volt benne, egész addig, amíg a város kellős közepén ki nem lőtte a nívópálcát 2-3 deci olajjal együtt, ami szépen füstölgött a kipuff. leömlőn és a blokkon. Ez 1-2000 km-el az olajcsere után volt. Akkor rögtön le is cseréltem Speed-re . Szegény GM úgy folyt ki az autóból, mint a meleg pisi. A nívópálca azóta is jó elvan a helyén. B) Nem sokkal ezután olvastam, hogy a GM olaj beszállítót váltott.
-
Warwolf-nak igaza van, egyszerűen erősebb autót kell venni. Még ha jól sikerül az SE átépítés, akkor sem lesz rakéta. Persze ez relatív, egyszer fél évig használtam egy 205 lovas 4/16 Lancia turbo-t, azt imádtam, 4500-nál ment 200-at, csak a kútnál hervadt le a vigyor az arcomról. Ez után egy 528i is nagyon komótosnak tűnt... <_<
-
Androidos okosteló (pl: ZTE Blade, Optimus ) + IGO 8 Topmap téképpel már közel olyan jó. De ha sima navi kell, Wayteq X 8..-9.. ízlés szerint, ezek 20-30 körül vannak, olcsók és jók. <_<
-
Én ősszel csapágyaztam a Bosch generátoromat, elég nagy cumi volt a csapágyak lehúzása, mert a szénkefe felőli tengelyvégen ott figyelt a csúszógyűrű műanyag tartója, így a tengelyvégre nem tudtam ráfogni a lehúzóval, szétnyomta volna. A másik oldalon jött egy kicsit lehúzóval, de a végén mindkettőt le kellett köszörűlni, majd vágóval leütni. <_<
-
Az én Carello lámpám foncsora bírja már évek óta, de relézni mindenképp kell.
-
Lazán átmegy mindkettőn,ki segítséggel, sok helyen. :lol: Az okmányirodában a színváltozás pár ezresért elintézhető, mert akár más színűre is festethetem az autómat, ha éppen olyan kedvem van..
-
Az SE hidegben nem szereti az etanolt, még +5 fok körül, felesben is sokat kell vele indítózni, ezért én ilyenkor már nem rakok bele. Nem hinném, hogy -10 fokban elindulna tisztán etanollal, akármilyen hengerfejmókolással + átalakítóval.... :D
-
Óvatosan! Ha elütöd, nemcsak a javíttatást bukod,de a vadat is kifizettetik veled ha meglátja a vadőr/rendőr. Erdőn keresztül járok haza, többnyire éjszaka, de csak egyszer ütöttem el őzet, és 2-3 alkalommal csak a szerencsén múlt a dolog. A szemüket ki lehet szúrni messziről, világít mert belenéznek a fénybe. Teliholdkor jobban mozognak.
-
Mielőtt bármit piszkálnál, javaslom, kérj kölcsön próbára egy garnitúra kereket egy havertól, ismerőstől, akinek ugyanilyen autója van és neki nem ráz. Ha azzal is rázni fog , lehet tovább gondolkodni.Nem kell az első gumisnak mindent elhinni. A legvalószínűbb a gumi-felni probléma, ha új, ha nem.
-
A 100 Wattos Tungsram az igazi. Sokat vezetek éjszaka, ezért nekem fontos a normális fényerő. Az utángyártott Carello lámpám foncsora is bírja, nem kell tőle megijedni. Hátránya, hogy 1 évet bír a tompított, aztán kiég. Az UNIX-ban szoktam venni, darabja kb. 1.300 Ft.
- 36.168 válasz
-
Nincs ebben semmi különös. A gumi a sok ütéstől-kátyútól ütni kezd, mert kicsi, szemmel nem látható púpok képződnek rajta a futófelületen. Mivel nem oldalirányban üt, ezért nem veszi ki ezt a centírozás. Ugyanez a helyzet az acélfelnikkel is. A téli guminál ez kevésbé észrevehető, mert sokkal puhább, ezért nem viszi tovább a rázást a kormányra. Nekem is volt hasonló problémám. Aztán egy hozzáértő gumis megvizsgálta az összes gumit és felnit úgy, hogy lassan meghajtotta a centírgéppel , közben rajta tartotta a (kesztyűs) kezét, így érezni lehetett, melyik felni és gumi "tojás". Összeválogatott 2-2 elfogadható gumit és felnit (egy felnit cserélt), az ment előre, a rosszak hátra, utána már nem rázott. :(
-
Még szétszedés előtt összedobtam gyorsan egy kormányösszekötő lehúzót: Katt! Elgörbült.... :rolleyes: Meg sem mozdította. (még mielőtt valaki beszólna, hogy előtte miért nem vettem le a csavart, ez csak próba volt)
-
Persze hogy nem tökéletes. Ha tökéletesre szeretném, akkor ki kéne vennem mindkét kormányrudat összekötőstől és kiszedni belőlük az állítócsavart. Venni két újat, azzal összerakni. Közben persze a bal oldali kormányösszekötő, ami jó, de rég nem volt mozgatva, valószínűleg menne a levesbe. Akkor vegyek azt is, meg utána futóműbeállítás.... <_< neeeemm... Ami jól műkszik, nem szabad piszkálni. Amúgy nekem "erős türkiz" van a forgalmiban. A legszebb Astra szín, nem lehet vitás! -_-