Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

K ügynök

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    50
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Szeged

Legutóbbi látogatók

1.348 profile views

K ügynök's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Szia. Lehet potméter hiba, vagy alapjárati motor de nálam hasonló problémát a motor vízhőfok jeladó okozott. (itt kaptam a tippet). :) Figyelgesd és ha többször előjön kezd a legolcsóbbal (takaríts). Ha nem válik be akkor pár ezer forintot rá kell dobj, én 4e ft körül vettem az én jeladómat.(színkódos)
  2. Szia! én kipróbáltam a Mannol 10w40et (talán a standard volt) nem volt semmi gondom vele, szerintem meg veheted.
  3. Köszönöm! "Tudtam,tudtam csak nem gondoltam!" Féltem ettől a választól de tény hogy ez a legbiztosabb, csak eddig is ez miatt húztam a cserét mert macerás a megoldás. (generátor ki- csapágy le- kocsi nem működik-buszra fel 30km-ha szerencsém van kapok-haza-csere-másnap mehet a kocsi).És mindennek elsőre sikerülnie kell. A csapágyszám ismeretében ez leredukálódott volna egy szombat délutánra. :cry: De azért köszönöm. üdv.
  4. Sziasztok! Egy apró kérés, kérdés lenne. C14SE 95-ös kombim van (klímás-szervós) delco remy generátorral. Ki szeretném cserélni a csapágyakat mert eléggé hangosak. Viszont nem tudom a csapágy számot.( tudom vegyem ki nézzem meg, de ezt szeretném elkerülni ha lehet, talán lustaságból talán nem :smartass: ). Esetleg ha valakinek hasonló gyönyörűsége van tudna sugni.(az ampert még nem néztem meg de megfogom) Előre is köszönöm. Üdv.
  5. Szia! köszönöm a válaszodat. A kuplungos dologgal teljesen igazad van. :omg: És valószínű hogy az akksival kapcsolatban is, ugyan is kaptam egy tippet csak egyedül kicsit macerás volt. Kipróbáltam terhelés alatt magyarul rá kötöttem a multit alapból 12.8 indítóztam és lezuhan 9v körüli értékre aztán lassan vissza (állítólag 11v felett kellet volna maradnia jócskán) . Azt mondták hogy ez az akksi halál. üdv .És kösz még egyszer a gyorsaságot . (Ebből akksi vásárlás lesz :cry: )
  6. Sziasztok! Kicsit furcsa problémám van, (legalább is nekem furcsa) meg próbálom minél részletesen leírni. Vasárnap lemostam az autót (f astra kombi c14se) semmi extra, slag és kész. Ma reggel 3fok az autó nyenyerészik nem indul gondoltam aksi, rá rakom töltőre kb 15perc (ami szerintem kevés főleg hogy nem gyors töltőről van szó) és indul. Be a munkahelyre na mondom útközben jól feltöltöttem délután simán jöhetek haza, hát nem, csak nem indul. Tekergetem de már minden elaludt egyszer csak be nyomom a kuplungot és elindult. Haza jöttem na mondom méricskéljünk az akksi 12.8 v alapból autó elindít generátorral 14,5 volt ami gondolom normális, indítom az autót nem indul kuplungot lenyomom NEHEZEBBEN, DE INDUL. Azt szeretném meg kérdezni hogy ki találkozott ilyen vagy hasonló gonddal és hogy ezt okozhatja e akksi és ha igen mennyire biztos hogy akksi okozza. (bocs ha hülyén kérdezem csak nem szeretnék rögtön új akksit venni igaz 3éves akksiról van szó) előre is köszönöm. ja és menet közben semmi gond se töltés visszajelző se erősebb vagy gyengébb fények stb.
  7. K ügynök

    Motor

    Szia! Ezt a 20fokos kapcsolási pontot én sem igazán értem hogy mit takar, elvileg folyamatosnak kellene lennie. Le írom én hogy jártam hátha közelebb visz(megjegyzem nekem is az itteni szakik segítségével sikerűlt megoldani. hála és köszönet :D ) Nos: nekem is random indult pontosabban hol elsőre hol 5-jére, majd észre vettem hogy gázadással dadogva ugyan de kipörög a motor és ezt követte a motorvízhőfok jeladó csere(mi után már mindent át néztem és ez volt a legolcsóbb alkatrész ) mivel a rossz úgyérezte hogy -20fok van(vagy mikor mennyi) és annyi benzint adott ammenyit nem szégyelt és ez miatt tudtam gázzal kipörgetni. Az én tanácsom mint itt sokan másoknak is hogy kezd a legolcsóbbal (alapjárati takarítás, csövek átnézése, gyújtás kábelek átnézése stb ezekkel biztos nem ártasz). Remélem nem nagyon volt kusza az irományom. Ja és egy primitív ötlet: az akksid teljesen rendben van?(én rá mérnék arra is alapon,indításkor és járómotornál egyaránt)
  8. K ügynök

    Motor

    Szia! tudom ez nagyon dühítő kérdés. De teljesen megegyezett a színe régivel? (mert hogy a motor vízhőfok jeladót cserélted ha jól figyeltem).
  9. Szia! a képre kicsit várni kell.De az anyós ülés bal lábánál lévő műanyag burkolat alatt(műszerfal alatt) lévő kétcső. Volt róla szó hogy azok a klímához tartoznak és elvileg akkor működik jól a rendszer ha egyik cső sem meleg, legalább is én így értelmeztem a beszélgetéseket. üdv
  10. Sziasztok! lelkiismeretesen olvasgattam a témában. nekem is lenne egy problémám. Az anyós ülésnél lévő két cső nekem is felmelegszik pillanatok alatt.Tudom hogy volt erről szó a 77. oldal körül de nem igazán tudtam ki jönni belőlle hogy ez most jó vagy nem jó.(tisztában vagyok vele hogy én vagyok a "Lassú" :).De most még is mi a helyzet egy 95ös c14se caravánról van szó gyári klímával. Most töltettem a klímát 2 év után (15ezer pénz) gáz +uv-s olaj. Vákuumozás az elején a mutató meg sem mozdúl tehát elvileg nagy Lyuk nincs legalább is a szaki ezt mondta hogy a vákuum csak a nagyobb lyukkat mutatja. 2-3 hét semmi gond kb 10fokos levegő aztán be jött ez a dög meleg és már nem akarja a 10 fokot csak 16-18fok.Bár láttam valami táblázat szerűséget és a szerint ez nem olyan rossz érték ilyen külső hőmérséklet mellett. de a lényeg hogy a két cső nálam is forró és mivel előtte ezt nem néztem nem tudom hogy ez normális vagy nálam is van valami gond, és ez által csökken a klímám hatás foka. bocs ha sokat írtam. előre is kössz a válaszokat. üdv
  11. Köszönöm, rá keresek.
  12. Sziasztok! megjöttek a vegyes érzelmeket kiváltó Sigam kipufogódobok. A héten cserélem őket. Annyit kérdeznék hogy vennem kellene e valami féle tömítő kenőcsöt vagy hasonlót? Mert utoljára mikor szaki cserélte valamivel kennegette és tuti nem "árokzsírral". :) Tudnátok ebben segíteni hogy mit vegyek. Vagy simán cseréljem le és kész.(a bilincs jó, a középsődob végén lévő tömítés is ép úgy hogy elvileg azt sem kell cserélni) előre is kössz.
  13. Köszi! Igen én cserélem ki, kb féléve egy kisebb műtéten esett át a középső dob vége a találkozásnál szétrohadt (flex+toldás+kis festés) de most cserélem mind a ketőt. És mivel a múltkor megúsztuk a csavar szakítást befújtuk réz sprayvel most aránylag könnyű dolgom lesz. üdv
  14. Köszönöm a választ. Valami hasonlót gondoltam én, is a hang meg annyira nemzavar csak tudja a dolgát(gyakorlatilag féláron jutok hozzá).üdv
  15. Sziasztok! Kipufogó dob csere előtt állok én is (középső és hátsó). Találtam nagyon jó áron 11000ft körül a kettőt online Kovácsautó alkatrész a márka Sigam. Kérdésem hogy valaki ismeri e ezt a márkát, megbízható-e főleg ennyiért stb. (hátsó 5000ft 40%kedvezmény, középső 6500ft 40% kedvezmény). előre is köszönöm. Üdv
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.