Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Golyo82

Letiltott fórumozók
  • Hozzászólások

    62
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Nem adja meg

MOTE klubkártya

  • Város
    Eger

Legutóbbi látogatók

949 profile views

Golyo82's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Hírnév

  1. Jelzem már erősebb most jelenleg 126 LE de fel akarom húzatni jobban kicsit és most jön a zárójeles mondókám ,hogy Pécs és Tata közti szakaszon 130 tempómat csomagtér telepakolva ( VAN típus tehát teherautó ) 16 litert fogyasztott. Eddig ugyan ezzel a sebességgel és csomaggal ez 18 liter volt. Attól ,hogy még húzni akarok rajta nem azt várom el ,hogy még kevesebbet egyen mert már ezzel is maximálisan meg vagyok elégedve. Csak van rá lehetőségem megcsinálni de viszont kinyirni a motort meg a turbót nem akarom.És ezért kérdeztem.
  2. Tiszteletem az uraknak ! Kicsit motorral kapcsolatos kicsit elektronikával kapcsolatos a kérdésem de azért remélem ebben a topicban is van aki tud érdemben segíteni nekem. Volna nékem egy 1.7 Cdti ecoflex 81 kw 110 le és chipelve lesz. A mester azt mondta ,hogy 140 le ig nyugodtan lehet húzni az agyát ( nem ilyen power box meg egyéb garázs tuning hanem komputer ki chip felprogramoz szóval a hozzáértő fajtából csinálja a mester ) én arra gondoltam ,hogy 135 le ami 22% plusz a gyárihoz képest amire azt mondom ,hogy elég lesz nekem és ismét csak jelezném nem azért csinálom ,hogy telitalpal rajoskodva használjam és ,hogy nekem 135 le a kocsim hanem főként a nyomaték és a fogyasztás miatt szeretném. A fő kérdésem az hogy van e a motorban és a turbóban ennyi tartalék és hosszútávon nem nyírom e ki ? A másik pedig ,hogy a 140 LE az tényleg belefér még és "nyugodtan" lehet annyi ? Előre is köszönöm a válaszokat :)
  3. Tiszteletem az uraknak ! Volna nékem egy 1.7 Cdti ecoflex 81 kw 110 le és chipelve lesz. A mester azt mondta ,hogy 140 le ig nyugodtan lehet húzni az agyát ( nem ilyen power box meg egyéb garázs tuning hanem komputer ki chip felprogramoz szóval a hozzáértő fajtából csinálja a mester ) én arra gondoltam ,hogy 135 le ami 22% plusz a gyárihoz képest amire azt mondom ,hogy elég lesz nekem és ismét csak jelezném nem azért csinálom ,hogy telitalpal rajoskodva használjam és ,hogy nekem 135 le a kocsim hanem főként a nyomaték és a fogyasztás miatt szeretném. A fő kérdésem az hogy van e a motorban és a turbóban ennyi tartalék és hosszútávon nem nyírom e ki ? A másik pedig ,hogy a 140 LE az tényleg belefér még és "nyugodtan" lehet annyi ? Előre is köszönöm a válaszokat :)
  4. Eddig 2x jártam így.... de sajnos minden nap kell használnom a kocsit és nem sok esélye van lemerülni
  5. Szia! 1 hónapja cseréltem Bosch aerotwinre 7,200 volt egy pár. Meg vagyok vele elégedve azt,hogy 5 évig bírja e az kérdőjel de majd 5 év múlva megírom :D
  6. Nekem is van ilyen problémám ha 2 napig nem megyek vele akkor nem indúl. Nekem is be lett mérve minden a tölt a generátór hozza az értékeket de 2 nap után lemerül. Annyit mondott még a szerelő haver ,hogy ha valami test el van oxidálodva vagy nem testel rendesen attól is lemerülhet. De ez nagyobb utánajárást igényel. Szerintetek van valóság alapja ???
  7. Szia ! Nem de szerencsére a rend őrei nem annyira túlképzettek,hogy tudják ez az izzó csak offroad használat. Amúgy nem vakit szemben nagyon jól látok vele este plusz tényleg olyan mintha xenon lenne benne de ha meg is állítanak akkor megtudom neki mutatni ,hogy h7 55w szabványos izzó szóval nem ígényel lámpa mosót. Tuti nem fog tovább kekeckedni ha meg igen akkor kicserélem mert ott van a gyári és másnap visszarakom....
  8. Jesszus most értelmezem amit írtál és ne haragudk összekevertem :D és még 1x bocs csak közben a Cseh nemzeti televizió 2 adását néztem..... :D
  9. Szia ! Nekme is Hella van benne és Osram Cool Blue White 5000K H7 55w és én meg vagyok elégedve vele. Elég sokat járok éjszaka és nem vettem volna észre ,hogy kevés lenne ha meg kevés akkor baszatok neki egy refit amiben szénténe egy 100w fotonágyú van :D
  10. Szasztok ! Látom megy még az aksis téma viszont a problémám azóta sem változott sajnos vagyis igen mert azóta nem volt gond a reggeli indítással.De a BC által irt adatok akkor sem pontosak szerintem holott megmérettem egy aksis szakival. Szóval a BC azt írja hidegen melegen rövid és hosszútávon 13,5 V felé nem megy. Álló helyzetben 12,8 V Alapjáraton 14,1 V kijelzőn ilyenkor 13.4 V 13,5 V mutat. Kérdésem elég egyszerű.... miért nem a valós számot mutatja ?
  11. Én is gondolkoztam azon ,hogy ha automatára állítom a világítást akkor ugye csak este kapcsol fel nappal viszont nem ( csak ha alagútba tévedek vagy mélygarázsba ) De mivel én is ingázom városok közt néha elfelejtem felkapcsolni és milyen jó lenne ha nem kéne ezzel is foglalkozni. Nekem van esőszenzor a kocsiban és oda van mellé rakva az érzékelő azon gondolkoztam ,hogy letakarom vagy valahogy kiiktatom ,hogy azt érezze mindig sötét van és akkor már nem kell vele foglalkozni mert ha a kulcsot kiveszem akkor automata lekapcsolja. De ha nem manuálisan akarom ezt megoldani hanem szoftveresen van rá lehetőség ???
  12. Akkor még annyit meséljetek róla ,hogy vásárlásnál mire érdemes odafigyelni ? Amúgy ezt laptopon keresztül tudod használni vagy valami hibakodokat ír csak ki ? Állitani is tudsz vele dolgokat vagy ki be kapcsolni funkciókat és a nagy kérdés milyen nyelvi támogatása van ?
  13. Tehát akkor az aksim jó a generátor jó és ne foglalkozzak azzal amit a BC kiír ? Sajnos nekem nincs op-comom de lehet be kéne egyet szereznem. Mondjuk lehet hülyét kapnék tőle ha valami érték nem a normál kereteken belül van és szerintem ti is mert annyi kérdést tennék fel ,hogy falat vakarnátok :D :D :D Szóval mennyibe is kerül kb egy op-com ??? :D
  14. Amióta drágaságom nem akar indulni majd bikázás után észheztért azóta nézem a BC-t és 13,5 felé nem akar kuszni az érték akár 3 perc után akár 30 perc után és 50 km megtett út után sem. Elmentem kiméretni az aksit meg a generátort ,hogy tölt e. Minden a hozza az értékeket amit kell 14.1 V járó motornál amikor pedig nem megy a motor akkor is 12.8 V de a BC járó motornál is max 13,5 V mutat amig direktbe kötve a gépre az meg azt mutatja ,hogy 14.1 V ezek szerint nem biztos ,hogy ennyire lehet hinni a BC ben való értéknek ????
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.