
Roland
Fórumlakó-
Hozzászólások
23 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Roland's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Láma voltam, sajnos, megpróbálom majd megragasztani, remélem sikerül. Egy darabig biztos nem fogom b.szogatni, inkább ne világítson. :) Bár, ahhoz, hogy működjenek a gombok, mégiscsak muszáj lesz kiszedni...
- 36.168 válasz
-
Hát kérem, nekiálltam konzol világítás izzót cserélni. Röviden és tömören: csúnyán beszoptam. Kivettem a kesztyűtartót. Hiába erőlködtem, a rádiót nem tudtam kitolni előre. Megpróbáltam leszedni az előlapját, ami kis birkózás után sikerült is. (Az előző hozzászólásokból most már tudom, miért nem szól a jobb oldali hangszóró, majd visszatekerem a balanszot - ez már akkor nem gond). Folytattam a szétszerelést, ami végül is lassan, de azért sikerült, de a középső fűtésgombot nem bírtam kiszedni. Tovább nem akartam már kínlódni vele, feladtam. Örülök, hogy sikerült összerakni. Sajnos viszont az előlapot rögzítő 4 kis műanyag fülből 3 letört. Ezt elcsesztem. :) Nem tudom, mit csináljak vele. Mi a szerepe a rádió 4 sarkában lévő 4 hernyócsavarnak? Azt hittem, azt leszedem és simán lejön az előlap. De látom, hogy semmit nem rögzít. Az előlapot most csak a hangerőszabályzó gombja tartja, rohadt szarul néz ki. Az előlapból a rádió felé indul egy vékony "fóliacsík", amire az állomáskereső körei vannak kötve. Ezt nem tudtam visszatenni a helyére, ezért most semmi nem működik az előlapon. Tehát mindenféleképpen rá kell szánnom magam még egyszer... Mi a helyzet a rádióval? Kuka? Fel lehet még pattintani? Hogyan tudnám kivenni a rádiót?
- 36.168 válasz
-
Oké! Ha megcsinálom, utána a nőgyógyász szakorvosi gyerekjáték lesz! :) Köszi a segítséget! :D
- 36.168 válasz
-
uhh, ez ekkora szívás? :) oké, köszönöm a segítséget, akkor megvan a jövő hétvégi program ;) Ettől a csavarhúzóval kipattintástól félek nagyon, nem akarom összebarmolni, mert már jártam úgy. Tényleg, a rádiót hogyan vegyem ki? Az is kipattintós, vagy a 4 sarkában azok csavarok?
- 36.168 válasz
-
Tudom, hogy nem nagy dolog, de kiégtek az izzók konzolon lévő kapcsolóknál, tehát a rádió alatt minden sötét. Elég macerás éjszaka sötétben tapogatózni a ventilátor kapcsolóhoz. A kérdés: hogyan kell kicserélni? Látom, hogy a konzol két alsó sarkán van 2 csavar, azokat kiszedtem, de semmi nem történt. Mit kell még kivenni hozzá? Ha van róla valahol kép is, az nagyon jó lenne! Világosítsatok fel legyetek szívesek! Köszi!
- 36.168 válasz
-
Igen, de nem akartam még egy hetet kínlódni vele. Így jártam. Különben lehet hogy az is rossz, majd kipróbálom ha lesz időm, most csak beraktam, hogy minél előbb jó legyen, nem nézegettem a régit. De többet már nem nagyon akarok vaktában rákölteni. Megkeresek inkább egy szakit: Feltéve, hogy valaki mond egyet! :blink:
-
Hát, jelentem, továbbra is ingadozó az alapjáratom. Tápiószecső kollégától megvettem a jó kis alapjárati mocit, be is raktam, de ugyanazt csinálja. Úgyhogy most van kettő :blink: Hidegen alig lehet beindítani. Amit eddig nem mondtam, hogy gyorsításnál, ha nyomok egy kövér gázt, szelepcsörgés hallatszik a motorból. Na nem vészes, de nem tudom, lehet-e ebben szerepe. Nézegettem, mintha fehéren füstölne kicsit hidegen, nemtom, csak nem hengerfejes kezd lenni? Egyébként asszem nálam már megállt a tudomány. Kezdem unni, hogy tapogatózok, mint vak a pinán, talán érdemes volna hozzáértőnek megmutatni. Ismer valaki becsületes, normális szakit Pesten? Itthon (Baja) nem akarom ezekre a nagypofájú lúzerekre bízni, sajnos épp elég kellemetlen tapasztalatom van eddig is. Kérem, hogy akinek van ötlete vagy sajátkezű hibaelhárítás vagy szerelő ügyben, ne tartsa magában :)
-
Kösz a tippet, megpróbálom. De csak 7végén jutok oda. Ha nem működik, akkor boltolhatnánk. Mi péz? :blink: Jöhet magánban is, ha esetleg nem publikus.
-
Hurrá. Akkor beszoptam. :blink: És lehet, hogy nem is ez volt a rossz. Pedig ugyanolyan ingadozó az alapjárat, mint volt. Bontottat érdemes venni? 16-ot nem nagyon szánnék rá, pláne úgy, hogy nem biztos, hogy emiatt szar.
-
Lehúztam, és vártam egy kicsit. Lassan felpörgött a motor, és utána, mikor beültem, már világított a check control lámpa. Utána visszadugtam, de még égett, és csak akkor aludt ki, mikor pár másodpercre levettem a gyújtást. Mikor pucoltam az alapjárati motort, párszor benyomtam azt a kis rugós valamijét, aztán kihúztam. Egyszer sajna nagyon is sikerült kihúzni, ott lógott, de aztán visszagyömöszöltem a helyére, remélem nem nyírtam ki ezzel. Amúgy a lehúzott csatinál az alapjárat felpörgése mit jelent? Jó ez a szirszar, vagy nem? Vagy működik azért, csak nem jól (= rossz)? Kérdeztem pár helyen, mennyibe fájna, de horror árakat mondtak (16-27 E) Tipp? :blink:
-
Urak! Alapjárati motor ügyben továbbra sincs senkinek ötlete? Kipucoltam, ugyanazt csinálja: ingadozik az alapjárat. Már egyre nehezebb beindítani. Kiszedve nehezen mozgott a szeleptengely ki-be. Ez Úgy jó? Leszedtem a csatiját járó motornál, és stabil, magas alapjáratot kaptam. Ez mit jelent? Cseréljem le az alapjárati motort? Kérem, aki tud, segítsen vmi ötlettel, ma el kell utaznom, csak pénteken jövök haza, addig nem szeretném, ha anyámék lerobbannának vele, akkor inkább lehúzom a csatlakozót, és hadd pörögjön. S. o. S!
-
Jó ötlet, én is kipróbálom. Tehát, ha magas, de stabil alapjáratom van a csati lehúzása után, az alapjárati motor a rossz? Ha marad a bizonytalan alacsony, akkor mi a szitu?
-
Astra F c14NZ
-
Bocsánat, hogy ide is beírom ezt a hozzászólást, az előbb beírtam véletlenül egy másik motoros topicba, ha nagy gáz, hát üssetek! Uraim, jelentem 10teledtel: az alapjáraton bizonytalankodó, össze-vissza járó motorom alapjárati motorját kiszedtem, ahogy mondtátok. A szeleptányér (ami ugye egy kúp igazából) elég koszos volt. Lefújtam csavarlazítóval, hogy oldja a sok szutykot. Szép is lett, de nem tudom, hogy a tengelynek könnyen kell ki-be járnia? Nekem elég nehéz volt benyomni, de kihúzni is. Pucolgattam, de nem lett könnyebb. Ez ilyen? Visszaszereltem mindent, meg légszűrőt, olajat is cseréltem. Beröffentettem, de sajnos nem lett jobb az alapjárat. Hidegen nagyon bizonytalan, időnként le is áll, melegen csak ingadozik továbbra is. Viszont szerintem most jobban megy az autó (lehet, hogy csak illúzió). Vákuumcsövek a helyükön vannak. Fogalmam sincs, mi a gáz. Ha rossz az alapjárati motor, okozhatja ezt? Vagy akkor nem is lenne egyáltalán alapjárat? Check engine lámpa nem világít. Kérem, aki tud, mondjon valami okosat. Köszönöm!
-
Uraim, jelentem 10teledtel: az alapjáraton bizonytalankodó, össze-vissza járó motorom alapjárati motorját kiszedtem, ahogy mondtátok. A szeleptányér (ami ugye egy kúp igazából) elég koszos volt. Lefújtam csavarlazítóval, hogy oldja a sok szutykot. Szép is lett, de nem tudom, hogy a tengelynek könnyen kell ki-be járnia? Nekem elég nehéz volt benyomni, de kihúzni is. Pucolgattam, de nem lett könnyebb. Ez ilyen? Visszaszereltem mindent, meg légszűrőt, olajat is cseréltem. Beröffentettem, de sajnos nem lett jobb az alapjárat. Hidegen nagyon bizonytalan, időnként le is áll, melegen csak ingadozik továbbra is. Viszont szerintem most jobban megy az autó (lehet, hogy csak illúzió). Vákuumcsövek a helyükön vannak. Fogalmam sincs, mi a gáz. Ha rossz az alapjárati motor, okozhatja ezt? Vagy akkor nem is lenne egyáltalán alapjárat? Check engine lámpa nem világít. Kérem, aki tud, mondjon valami okosat. Köszönöm!