Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

pati2337

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    31
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Leoben

pati2337's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszönöm! Majd megnézem akkor. Egyébként már nem olyan hangos, mint az első bekapcsolásnál. lehet tényleg csak a lekoszolódás volt a baja.
  2. Értem! Azért ezek megnyugtató dolgok, amiket írtok. Most hoztam el nagyszervizről az autót, és 280000 volt a javítás. Nem örülnék neki, ha megint lehetne vinni. Megpróbálok ezeknek a fűtéseknek utána nézni, hátha találok valamit róluk.
  3. Elméletileg az enyémben sincs állófűtés. Akkor nem kellene valamiféle kapcsolónak a kocsiban lennie? Csak sima klímáról tudok
  4. Hali. Ennek nem lehet semmit sem csinálni? Gyárilag ilyen hangjának kell lennie? Hol helyezkedik el a kocsiban? Ha valami ventilátor, akkor lehet csak meg kellene kicsit kenni a tengelyt.
  5. Hali! Valakinek ismerős egy olyan jelenség, mikor hidegen elindítjuk a motort, és jár alapjáraton 2-3 percenként elkezd valami búgni, mintha egy ventilátor lenne, a fogyasztás is felmegy 0.7-ről 1.3-ra. majd leáll, és a fogyasztás is vissza esik. Még nem hallottam ilyet a kocsimból. Lehet csak a hideg miatt van? Valami tapasztalat? A válaszokat előre is köszi.
  6. Hali! Igen megérkezett a pálca. Szállítással együtt 6000 huf volt. A kocsi is kész lesz lassan. még egy garnitúra gumi hiányzik hozzá, és mehetek is érte. Már több, mint 1 hónapja oda van a kicsike.
  7. Hali Opelesek! Megérkezett a szívócsonkom németből, amiben minden benne volt a tömítésekkel együtt, viszont az állító motor, és a csonk közötti pálca nem. A szerelőm viszont azt mondta, hogy annak is evvel kellett volna jönnie. A kérdésem az lenne, hogy valakinek van-e otthon egy ilyen talonban? Ha igen írjon már, mert megvenném! A kocsi: Vectra C kombi 2004-es Z19DTH 150 Le 5850180 a csonk kódja, amikez a pálca kellene Köszönöm!
  8. Tudom, tudom rám gondol mindenki:) Köszönöm az aggódást. már beruháztam egyre, és hamarosan meg lesz az autó. Hát mint kiderült van mit csinálni rajta:S
  9. Nekem is most azt írta a szerelőm, hogy valószínűleg a szívósorral lesz, mert külön nem lehet kapni. Ha nem, akkor jön az opel szalon.
  10. Üdv! Érdeklődnék, hogy a szívócsonk, és a mozgató motor között van egy műanyag kis pálca, amit irányítja a 3. szelepet. Azt a pálcát lehet-e külön kapni? Mert a szerelőm azt mondta, hogy az új alkatrészhez sem adnak. esetleg egy gyári száma van-e? Nekem most ki lesz cserélve a szívócsonk, így nem nagyon lesz baj egy darabig vele.
  11. Még egy kérdésem lenne felétek Kedves Opelesek! Ha már megbontatom a motort csak megkérdezem, hogy mit lenne még érdemes cseréltetni, aminek 120 körül van a csere intervalluma? Akkor egy kalap alatt letudom. kinek mi ment szét még a szívós cuccokon kívül a motor, és környékén. Köszike:)
  12. Ebayen néztem: http://www.ebay.at/itm/300745311482?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Itt van az alkatrész
  13. Az én autómban 141000 van hivatalosan, és tekergetés nélkül, és teljesen kinyiffant az egész szívócsonk, meg a francia még azt is mondta, hogy az állító mechanikája is, meg még valamit írt az EGR szelepről is, de azt lehet majd csak takarítani kell. Nekem van még egy 2.5-ös passatom, arról én magam szedtem le a szívócsonkokat, mert annyi volt az egész, hogy pár csavart leszedtem, és már jöttek is le. Nem kellett kibontani a motort. Valami ilyesmi megoldást lehetett volna itt is csinálni, ha már ilyen hitvány minőségben oldották meg a dolgokat. Ezért is szeretem jobban a V6-osokat:) A vezérlésre meg annyit, hog arról is írták, hogy majd el van szakadva, pedig 10000-rel ezelőtt lett cserélve, így nagyon kíváncsi leszek, hogy mit mond a szerelőm otthon. Mennyi az alkatrész egy vezérlés cseréhez?
  14. Szia! Igen nekem is ez a problémám, amiről te írsz. Nekem is elkopott a komplett rudazat, és leesett a szelepek mellé, így rángat az autó külön nem cserélhető, csak egyben. Szerencsétlenségemre még lehet az állítóműve is eltört, de majd a szaki megmondja mit kell cserélni. Vasárnap viszem le Szombathelyre, ahol ki lesz cserélve kompletten, mert én nem szeretném dugózgatni. Szerintem nem véletlen van az oda kitalálva. Ha nem kellenének azok a szelepek, akkor nem is lennének ott. Meg nem tudom, ha ledugózzák az mit foglal magában, mert lehet akkor is le kell szedni a szívósort, és ha már leszedik, akkor már érdemesebb kicseréltetni. Alkatrészt is találtam 50-55 ezerért 2 év garanciával. Eléggé kiábrándító, hogy így elkopik az az alkatrész. Vagy ha már ilyen, akkor tehették volna elérhetőbb helyre is, úgy is van elég hely a motorban:) Üdv
  15. Meghallgatnám az ötletedet. Holnap 6-7 körül felhívlak egy külföldi számról, előtte sajnos dolgozom.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.