
szaboric
Fórumlakó-
Hozzászólások
66 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Kaposvár
szaboric's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy astra F-be gyári 2 kullos kormány helyére passzol e a Vectra A 3 kullos kormánya, fel lehet e tenni? Működik e a duda ugyanúgy?
- 15.600 válasz
-
Szia Kivillogtattam a hibát, mert az volt a problémám, hogy a fordulatszám ingadozott fel le. 2000-2500 ig is es váltáskor sem esett vissza mindig a fordulat. A fojtoszelep allas érzekelore gyanakodtam, vettem egy jobb minőséget Febi, németet (utángyártott) erre folyamatosan ég a motor teszt lámpa ahogy beindítom, kivillogtatas és 22 Fojtószelep / potenciométer – feszültség túl alacsony. Pedig vadi uj a potméter. Gyárit vissza raktam annál nem világít a motor teszt lámpa, de kivillogtatas kidobja annál is a 22-est es össze vissza jár az alapjárat, Mit csináljak , mit javasolsz? Mert mar nagyon idegesítő...... Köszi előre is
-
Sziasztok. Kivillogtattam a hibát, mert az volt a problémám, hogy a fordulatszám ingadozott fel le. 2000-2500 ig is es váltáskor sem esett vissza mindig a fordulat. A fojtoszelep allas érzekelore gyanakodtam, vettem egy jobb minőséget Febi, németet (utángyártott) erre folyamatosan ég a motor teszt lámpa ahogy beindítom, kivillogtatas és 22 Fojtószelep / potenciométer – feszültség túl alacsony. Pedig vadi uj a potméter. Gyárit vissza raktam annál nem világít a motor teszt lámpa, de kivillogtatas kidobja annál is a 22-est es össze vissza jár az alapjárat, Mit csináljak , mit javasoltok? Mert mar nagyon idegesítő...... Köszi előre is Köszi előre is
- 36.168 válasz
-
Sziasztok! Lenne egy olyan problémám, hogy mikor elindul a kocsi, akkor 20-30 másodpercig ingadozik csúnyán az alapjárat 800-1100 között, majd 20-30 másodperc múlva beáll 1100-ra. Mi a baja? Alapjárati motor? Mi teheti ezt?
-
Sziasztok. Cserélnem kellene a hátsó motortarto bakot astra F c16nz-ben, meg is vettem, viszont nem találok leírást a cserében és sűrgős lenne. Tudna valaki ebben segíteni? Köszi előre is
-
Sziasztok, A rossz motortartóbaknak mi a hibajelensége ? Hogy lehet megállapítani, hogy tönkrementek? Mennyit szoktak kibírni km-ben? S milyen minőséget érdemes vásárolni? Benzines motor
-
Szia! Megnéztem, nem voltak repedtk, de egyúttal kicseréltem az összeset újra. De még rázza, szerinted ez most mi! Csak 3 percig hidegen..... Illetve melegen is kicsit quote name="FPepe" post="992871" timestamp="1401556637"] Keress kirepedt, lecsúszott vákuumcsövet, nekem ugyanez volt nemrég. A fékrásegítőre menő csőről leágazik lefelé 2 másik (az egyik a tankszellőztető "UFÓ" szelepre megy, a másik, vékonyabb a belső keringetésre. Nekem az előbbi cső volt elrepedve (az idő vasfoga...), és emiatt a 4-es henger nem mindig ment, ezért rázta a motor a kasztnit. Esetleg járó motornál húzd le ezeket a csöveket, és fogd be a rásegítő csövén a csonkot. Ha ettől helyrejön a motor járása, abban a körben szív fals levegőt a motor.
-
Nem, nem gyenge. Elvileg fals levegő sem lehet sehol, megnéztem azt elsőnek. Injektornál mi lehet? Mikor beindul hidegen kb 3 percig nagyon rezonálja az egész kasztnit, még a fejtámlák is remegnek, 3 perc után csillapodik, de az se jó sztem. Motorjeladönal melyiket mondod? A vizhofokmérők voltak cserélve. Mit nézzék még meg?