Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

crazycorsadriver

Letiltott fórumozók
  • Hozzászólások

    13
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

278 profile views

crazycorsadriver's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. A saját oldal nem arra készült, hogy univerzumot hódítson csupán szórakozás. Mellesleg nem uncsi, csak láttam mostanában pár kérdést meg ilyenek amire tudtam volna segítséget írni. :) Azt meg már meg sem említem, hogy az elmúlt időben is nem 1 opelfórum tagnak segítettem nem 1x lassan megint ott tartunk, hogy 2 kezemen se tudom megszámolni. Lehet nem véletlen hívogatnak telefonon meg üziket írnak, hogy ebben meg abban segítsek már. Nem 1 ember miatt koszoltam már itt össze a kezem maradjunk ennyiben. ______________________________ Haka: Nem vitázok ezen. Gyere át és nézd meg a cuccaim. Felhívhatjuk az embereket telefonon meg ilyenek. :) Annyi hogy én magam csináltam amit tudtam. Nyilván nem fogok másnak ennyiért intézni cuccokat. Én ezért megdolgoztam telefonáltam vártam rengeteg időt. Mert egyedi féltengelyeket nem nagyon osztogatnak. Ráadásul van 1 rakat alkatrészem amit nem vettem meg pl féltengelycsuklók :). Az alkatrészek 50% bontásból van. Na de mindegy is.
  2. Kicsit drágán mérték ez a projektet nem? Nekem egyedi alkatrészekkel sem közelíti meg szerencsére ezt az összeget. Majd az olajcserék dobják meg az összeget meg 1-2 sallang max. Ráadásul demó szervált és csinált nekem mindent szóval nem kukáztam minden honnan az alkatrészeket hozzá. Pedig ehhez saját féltengely és kerékagy kerékcsapágy van. Fékupgrade és még lehet a gátló kit is beleférne ebbe az összegbe. ja és amit eddig ezzel kapcsolatban írtam nem sértésnek szántam a félreértések elkerülése végett.
  3. Kicsit sok lett a motor mókolása nem gondolod? :) Szerintem tegyél bele egy értelmes blokkot pl C16SE és nem lesz gond. Ezért nem kell mindenbe belepiszkálni mert ez lesz a vége.
  4. Lehetséges egyébként meg nincs 2 ugyan olyan akitől én eddig halottam, az mindenki azt mondta, hogy neki teljesen jó. Majd kiderül :D Egyébként a gyári sem tuti szóval... :D
  5. Ne haragudj, de neked honnan vannak új állapotú üléseid a 18 éves kocsiban? :) A corsa B nőies - Ez teljesen jogos. Kormánnyal nincs gondom emberünk nem tudom miről beszél, Nekem szervós is. A váltónál ki kell cserélni a szétkopott alkatrészeket és onnantól nincs vele gond. Az ülések GSI hát semmi gondom vele magasságállítós is. Kuplung csere után semmi baja nem mozog hosszan. A fék 256osra tuningolásával az ablakot ugyan úgy ki lehet fejelni mint az újabb autókban. Szellőző rendszernek semmi nyűgje. Az átlag kocsikhoz képest ebbe volt a legerősebb fűtés kb vezettem már 30 más típusú kocsit. A jobb kategóriájúakkal nem hasonlítom össze. Motorjai rengeteget esznek... más gyártmányú kocsikkal összehasonlítva legalább +1Lel ( egyébként megbízhatóak) A futómű meg sportfutóműre cserélve lehet javítani. ( egyébként kritikán aluli a futómű) Ha az autót összességében nézi az ember, olyan egyszerű mint egy faék. Nekem most ez fog bekerülni a héten amikor lesz időnk. Tudom gagyi blablalbalbla... De ha már egy körforgalmat betudok majd venni 50-60annal úgy, hogy ne csússzak le az útról meg a hegyekben is ezt érzem normális tempónál.. akkor meg leszek elégedve. Elől 21es rúd van hátul is van. De hát nem sokat ér ez a gyári cucc.. Nem a hungaroringre építem... Arról nem is beszélve, hogy a fejem betudom tenni a kerékívbe körülbelül.
  6. Tudod ez már legyen az ő fejfájásuk. Régen még próbáltam meggyőzni őket de rájöttem, hogy semmi értelme. Elkölt 40-60 ezret a C12NZre meg még mindenféle felesleges hülyeségre 40-60 a kocsiján és ugyan úgy semmivel nem lett jobb és hány ilyen van. Azonnal minimum akasztanék be egy C14SE-C16SE motort ami átalakítás nélkül bent van. Olajat cserélni úgy is kell minden motoron, vezérműszíj szett meg 20 ezer. A többi meg majd rákölti az ember apránként. Úgy is az itt lévő emberek 80% folyamat elkölt több 10 ezreket mindenre. Ami jó dolog mert legalább vigyázva van rá, de egy roncsba nem feltétlenül éri meg lapátolni 100 ezres tételeket :) 1.5 TD motor hidegen induljon, a kilóméter órát nem is nézegetném, az mindegy úgy is mind rommá van hajtva. A turbo jó legyen rajta. Próbálj 97 utánit keresni ott nem rohad a kasztni és Kék matricát kapsz nem pirosat. Küszöb csomagtérajtót motorháztetőt nyúlványokat kereszttartót tornyok rugótányért nézd ott rohad mind. Ha a kasztni helyén van a motorral nincs gond akkor a többi dolog akkor a többi dolog pótolható.
  7. C14SEnek átlag kocsik közt a városba nincs ellenfele..... ugyanis általában megfognak a lámpák. Max akivel Xet mész. Vagy már valami nagy durva 2.0 motor van benne turbo és még sorolhatnám. Egyébként az 1.2-őt felesleges is összehasonlítani egy C14SEvel mert a sima C14NZ is elvérzik ellene csúnyán szóval ennyi igazából. Jön a jó idő majd jönnek a youtubera videók... mondjuk ellenfél nem sok lesz de azért jó móka. Majd meglátjuk mit tudnak az agyon reszelt 1.3mas S betűs fosok és a többi vicc tuning autó. Egyébként meg értelmes ember jó autóval általában sosem villog aki berregtetni meg tolja neki mind bohóc. Fogyasztásra visszatérve a 8L az jó X14XE benyel 10et is és nem megy jobban. Én most ha városozni fogok úgy fogom nyomni, hogy 1-2-5 úgy is van elég nyomaték a gépben. Kíváncsi leszek milyen fogyasztás jön így ki.
  8. Kérdésem a következő lenne. Láttam már számtalan ültetést. Találtam a fórumon belül egy képet. Elvileg 60/40es az ültetés. 195/50/R15 gumival. Viszont nekem 175/65/R14 gumijaim vannak, ha megnézem átváltóval +7mm különbség van. Ha betolok én is egy 60/40es ültetést így akkor ledarálnám az első kerékívet? ET38 és 6 széles a felnim ha jól rémlik. Fél árban lenne a szett. A kép ---->
  9. Akkor szerintem add el a autót, mert ott valami nincs rendben.
  10. Na az jó drága móka lesz. Mondjuk vidéken ki lehet fogni jó szakit de a gatyádat felkötheted nyugodtan.
  11. Lájk a gépnek :) Csinos
  12. Első kerékcsapágy csere előtt állok, megkérdeztem, ha kiszerelem a verdából a csonkállványt oda viszem a kerékcsapágyat és kerékagyat. Körülbelül egy 20 perces munkát 3 cigit elszívva még közben, mennyiért óhajtanak megcsinálni a szervizesek. Ki be préselni kéne a kerékcsapágyat. Azt mondja az úriember 6ezer forint /db. Mondom tessék? Szóval ennyi volt, hogy elviszek bármit is bárhova. Neten láttam 3500ért kerékcsapágy kinyomó cuccot ezzel megoldhatom itthon is jó gondolom? Új kerékagyaim is vannak azt is szeretném cserélni. Ehhez elég a kinyomó készlet? Vagy kell még agylehúzó is? Ha ezzel meglennék, akkor a féltengelyek végét amikor tolom össze be kell zsírozni enélkül össze se tegyem gondolom. A gumiharang cserét azt már megoldottam. Köszönöm ha válaszol valaki.
  13. Légszűrőt kiszereled a helyéről, megfordítod, hogy az alja legyen veled szemben. Alul találsz egy kis levehető részt azt leveszed és máris több levegőt szív. Ennyi.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.