Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gerijani

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    1
  • Város
    Valahol

Legutóbbi látogatók

823 profile views

gerijani's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Hírnév

  1. Felb*sz az asszony és nem figyelsz oda. Például... :)
  2. Sziasztok! Immáron másodszor sikerült bezárnom a kulcsot a szekérbe, csakhogy ezúttal pótkulcs sincs, mert sikerült valahogy kidobni egyszer a szelektívvel. (Ja, ügyes tudom....) Tud valaki vmi módszert hogyan lehetne kinyitni a korábban említett sz*rrá rúgom az ajtót és vagy kinyílik vagy nem módszeren kívül? F Astra Üdv, János
  3. Nyomással nincs gond. Elsőre tolja masszívan. Régebben is volt "gond" a hátsóval, mert csak csurgatta, de egy ideje már egyáltalán nem jön. Reméltem, hogy egy csövet még tudok cserélni, de ehhez kéne valami leírás, biztos- ami-biztos. Viszont "hetyke" leírása alapján megnézem hétvégén mit lehet tenni vele.
  4. Sziasztok! A hátsó szélvédőmosómból nem jön a nafta. Búg a pumpa, de semmi sem történik. Van valakinek egy jó leírása, hogy hogyan kell szétszedni és merre van elvezetve a vezeték, mert van egy olyan gyanúm, hogy eltömődhetett. Üdv, János
  5. Sziasztok! Most hoztam vissza a gépet szerelőtől. Volt egy húzódó problémája és e kapcsán lett a hengerfej leszedve, pucolva, köszörülve. Ha már ott volt, mondtam, hogy legyen vezérlés csere is. Minden nagyon ######a lett. Jól megy, szép a hangja, 2-esben alapjáraton elhúzza a gépet. Csak egy szépséghibája van a dolognak, hogy az összerakásnál a gázbovdent valahogy másként rakhatták be, mert a első 2-3 cm en beesik és csak utána kezd el fogni. Amennyire néztem a bovden állítás nem egy nagy művelet, de esetleg van ötlet, hogy mire figyeljek ennél a motornál? (16V - X14XE)
  6. gerijani

    Motor

    Hali! Amennyire tudom hibakód olvasás volt és nem tárolt semmit. EGR meg lett pucolva és másik alapjáratival volt nézve, de nincs változás.
  7. gerijani

    Motor

    Sziasztok! Volna egy problémám, amit már másik topic-ban is megkérdeztem,de eddig nem nagyon sikerült megoldást találnunk, ezért szeretnék tanácsot kérnék itt is. A következő jelenséggel nem jutunk dűlőre: A motor folyamatosan ledadogja magát. Indítás után ameddig fent tartja a fordulatot nincs gond -mint megtudtam ez nem autószívatós (motorkód X14XE), majd nem kell sok hozzá és szépen elkezd visszaesni a fordulat annyira, hogy a végén mindig leáll. Ez max 1-2 perc. Akkor is ha játszok a gázzal, akkor is ha nem pumpálom. Mindig. Miután bemelegszik és elérte az üzemi hőt ez abba marad, de ez gondolhatjátok, hogy rohadt sokáig tart. Az is előfordult már nem egyszer, hogy azt hittem elég meleg és kihajtottam utcára, majd pár méter után egész egyszerűen nem emelkedett tovább a fordulat lepadlózott gázzal sem. Sőt, szépen elkezdett csökkenni és ahogy levettem a lábam a gázról, lefulladt a motor. Ott is kellett hagyni az út szélén, amíg nem vontatta el a szerelő, de már tanácstalan ő is. Kifaggatom mit nézett meg, de amennyire tudom az összes jeladót kimérték/cserélték már. Nincs változás. Új indító motor: Nincs változás. Motor kipucolva (EGR, stb.): Nincs változás. Injektorok ellenőrizve/pucolva: Nincs változás. Találkozott már valaki ilyennel? Van ötletetek, esetleg tud valaki segíteni? Esetleg egy opel specialista szerelő? :)
  8. Szia! Igen, volt kompresszió mérés és azt is OK volt tudtommal. Vezérlő elektronika még nem volt cserélve.
  9. Sziasztok! Tanácsot kérnék. Olyan szituáció állt elő, hogy nem jutunk dűlőre a szerelővel a következő jelenségen: A motor folyamatosan ledadogja magát. Indítás után ameddig megy az autószívató megy a motor is, majd miután kikapcsol nem kell sok hozzá és szépen elkezd visszaesni a fordulat annyira, hogy a végén mindig leáll. Akkor is ha játszok a gázzal, akkor is ha nem pumpálom, mindig. Miután bemelegszik és elérte az üzemi hőt ez abba marad, de ez gondolhatjátok, hogy rohadt sokáig tart. Az is előfordult már nem egyszer, hogy azt hittem elég meleg és kihajtottam utcára, majd pár méter után egész egyszerűen nem emelkedett tovább a fordulat lepadlózott gázzal sem. Sőt, szépen elkezdett csökkenni és ahogy levettem a lábam a gázról, lefulladt a motor. Ott is kellett hagyni az út szélén, amíg nem vontatta el a szerelő, de már tanácstalan ő is. Kifaggatom mit nézett meg, de amennyire tudom az összes jeladót kimérték/cserélték már. Nincs változás. Új indító motor: Nincs változás. Motor kipucolva (EGR, stb.): Nincs változás. Injektorok ellenőrizve/pucolva: Nincs változás. Találkozott már valaki ilyennel? Van ötletetek, esetleg tud valaki segíteni? Esetleg egy opel specialista szerelő? :) A motorkód X14XE.
  10. gerijani

    Fogyasztás

    Sziasztok! Arra van valakinek tippje, hogy mitől nőhetett meg extrém módon a fogyasztás? Az utóbbi 5-6 hónapban a mostanihoz hasonló adatokat produkál, ami jelenleg 254km 30-32L. Ez 80% városban.
  11. gerijani

    Motor

    Motorkód x14xe Benzinszűrő...Na, az asszem az már rég volt. Ez mennyiben befolyásolja? Ha a vezérlésen a vezérműszíjat stb. gondolod, az szervízkönyv szerint 65.000-nél volt cserélve. Most van százhuszonezer környékén (Merthogy valószínűleg azért volt visszatekerve) Szervízben 2009-ben (109.000-nél) azt írták a szervízlapra, hogy "még jó".
  12. gerijani

    Motor

    Sziasztok! Van egy olyan gondom mostanában a szekérrel, hogy néha nem akar "pörögni". Már kettesben is van úgy, hogy alig vánszorog, de főleg hármas-négyesben viselkedik érdekesen. Gázadáskor kb, félútig érzem a motoron, hogy gyorsul és utána mintha semmi sem történne. Ha felváltok pl. négyesbe lefulladás közei élményhez jutok, ha visszaváltok kettesbe felpörög, mint a barom és majd kiugrik a motor, de ha megint hármasba vagy hármasból négyesbe rakom alig pörgeti fel 3000 környékére. Plusz a fogyasztás is felment jócskán tíz fölé. Fél éve voltam vele szervízbe hasonló miatt és azt mondták, hogy csak elkoszolódott a motor és valamit tisztítottak úgy, hogy adalékot tettek (Spuri) bele és megjáratták magasabb fordulaton. Illetve gyertya csere volt állítólag. Légszűrő sem régi és olajat 2 hete cseréltem. Valaki tud jó és megbízható szervízt ajánlani?
  13. gerijani

    Motor

    OK! Köszi Mindenkinek. Ahogy néztem se nem menetes, se nem pattintós, szóval ha valahol(?) lehet csak egy ilyen külön kapni, akkor gondolom simán lehet cserélni fél perc alatt?
  14. gerijani

    Motor

    Sziasztok! Lehet, hogy nem ez a megfelelő topic, de mivel fogalmam sincs a problémám jellegéről, ezért hozzátok fordulnék. Elszakadt egy cső a motortérben. Nem tudom mire való vagy, hogy hogy hívják a kütyüt amihez csatlakozik, de holnap kéne kocsi és nem tudom el merjek-e vele indulni. Először is mi az a kis fém "kupak" amihez csatlakozik micsoda? Másodszor ideiglenesen lehet rögzíteni valamivel? Ja és nem a vastag, hanem az a kis vékony cső szakadt meg a csatlakozásnál.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.