Sziasztok!
Okulasnak leirom, megvan a problema, szerencsere semmi komoly.
Talaltam egy szakit a 15. keruletben, aki hirdette, hogy egr szelepet is tisztit...ELmentem hozza...Kozben cirka 12x allt le csak az auto...tekintve, hogy az egesz ut 8 km, eleg durva.
Na a szaki jo fej, bar az EGR szelep tisztitas igaz, de nem maguskeppen, csak beaztatja a mechanikus reszeket tisztito folyadekba, de nem szedi szet meg hasonlok. Meg telefonba beszeltunk arrol, hogy "lefalazza" a szenzort esetleg. ez regebbi konstrukcioknal mukodik. Viszont az ujjabb konstrukcioju CDTI-knel mar nem, itt nem egy sima szeleprol van szo, hanem egy un kombinalt EGR szeleprol...Ez mar kihatassal van az alapjaratra is, szabalyozza azt is...Ugy ertem ennek a jeleit figyeli az elektronika, igen sok dologra kihat.
Mindegy, lekapta, megtisztitotta, 3k volt az egesz...de nem ez volt a hiba!
Uzemanyagszuro...OMV Szentendrei kut...Mocskos gazolaj...Ugy beleallt a szurobe...hogy alig tudta atengedni a gazolajat...Nem draga mulatsag, ossz vissz cserevel, EGR pucolassal megaltunk 13k-ban...Csak ajanlani tudom a szakit, mert kozben az egesz autot atnezte, le volt torve a kipufogomrol egy ful amit nem is tudtam, gratisz megheggesztette mert zavarta...Ritka mar az ilyen ember sztem.
Javaslat...Ha ilyen hibat tapasztaltok,mielott nekimentek az adagolonak, vagy a porlaszto csucsoknak, elotte uzemanyagszuro ellenorzes. 50k km-enkent pucoltassatok ki a nyuves EGR-t...:)
Udv: Skot
u.i.:
astrabandic18xe Melyik progikat probaltad? Nekem is van par...