
Bogyo
Fórumlakó-
Hozzászólások
133 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Bogyo névjegye
- Születésnap 1983-03-09
Elérhetőség
-
MSN
www.ekg295@hotmail.hu
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Lakhely
Budapest
-
Érdeklődés
minden ami benzinnel működik.
Bogyo's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Kérdések, kritikák és észrevételek az oldalról
Bogyo replied to forumadmin's topic in Kérdések, kritikák és észrevételek
Hali. Egy olyan kérdésem lenne, hogy miként tudok file-t csatolni a hozzászóláshoz?! Ehez regisztrált klubtagnak kell lennem? Mert sajna mikor "új hozzászólás" -ra kattintok, és megjelenik az "ablak", nincs olyan "gomb", hogy "file csatolás". ??? Lenne egy olyan kisvideóm (3gp), amit szivesen megosztanék a többiekkel. Előre is köszönöm a seggitséget. Üdv. Gábor -
Sziasztok. Igen rég jártam erre felé. Sajna a munkám miatt nem tartozkodtam itthon. Remélem mindenkinek okés a szekere. Sajna nállam történt egy kis hiba, és nem jövök rá hogy mi lehet a gubanc. Reménykedem benne hogy valaki már közületek járt így, és tud nekem segíteni. : Mikor eléri az üzemi hőfokot a motor és megyek vele folyamatosan, egy kis idő múlva, elő jön egy olyan jelenség, hogy alapjáraton felszalad a hőfokmutató 110 fokra. Ha ilyenkor kirakom "n".be és nyomok egy tartósabb nagyobb gázt, vagy elindulok, akkor hirtelen vissza ugrik normál helyzetbe. Menet közben állandóan jó helyen van. mikor 110-en volt a mutató akkor leállitottam gyorsan és motortér felnyit, majd hallottam hogy forr a víz. mikor abba hagyta akkor újra elindultam. De minden megállásnáll ugyan ez a jelenség. (forrás) Miután hazaértem, ismét kinyitottam a géptetőt. (mutató 110) és a venti is forgott, bár szerintem igen lassan. (nem tudta vissza hüteni) de mikor kézzel gázt pöccintek neki akkor abba a pillanatba vissza esik a mutató. Lehetséges hogy a venti 2 sebességes??? és mondjuk nem indul be a nagyobb fordulat??? Egyszerüen nem tudom elképzelni hogy mi lehet vele? Esetleg tud nekem segíteni valaki?
-
Naná hogy meg!! Az asconámba én is házilag készitettem. Valahol megvan a kapcsolási rajz is... de most hirtelen nem találom. Én még egy potit is raktam rá, és így szabályozható volt a kisülés ideje. jópofa volt. Csak a riasztóm hülyült meg tölle, mert azon meg nem volt késleltető. Mert ha lerántotta a centrált, akkor égve maradt a belső lámpa, és azt "látta" a riasztó, hogy nyitva maradt az ajtó. Vagyis egyből el kezdett "nyüsziteni". Úgy hogy arra is fabrikáltam egy késleltetőt.
- 3.291 válasz
-
Én ehez az egészhez csak annyit tennék hozzá, hogy közel 4hónapig néztem autót, mikor cserére kellett "adnom" a fejem. Az első és legfontosabb dolog számomra a "sérülés mentesség" volt. (talán ez az a dolog a mi a legjobban és legbiztonságosabban leinformálható egy autóról. Kell hozzá égy profi karosszériás mester, és egy festékréteg vastagság mérő.) Ha sikerül találni egy ilyen autót már sokmindenre lehet következtetni. /reménykedni/ Azt kell mondjam hogy úgy néz ki sikerült jól kifognom. Kb 3-4 hónapja van nállam az autó. 96'-os 2.5 V6. Bör kivételével fullos. És GARANTÁLTAN SÉRÜLÉSMENTES !!!! 1.5 millába állt meg, átiratással együtt. Svájcból jött a masina. Vezetett szervízkönyv...stb. (bár ezek nem igazán leinformálhatók) Egy éve van itthon. Vagyis hasonló a történet mint Dark esetében. /én is magánszemélytől vettem, és ő is magának hozta az autót/ Közel 13ezret tettem bele a vételtöl számitva. Nagyrészt városi forgalomban. Idáig kb 55 ezret költöttem rá. (trapézkar szilent, féktárcsa+betét) Én igyekszem megelőzni a bajt, mint inkább orvosolni. Ezért lassan aktuális lesz az olajcsere is. /ezt is kizárólag gyári olaj+szürő/ Autószerelő révén, csak azt tudom mondani, hogy minden autó egyforma. Ha karban van tartva akkor tök mindegy, hogy egy 1-es golfban ülsz, vagy egy fullos omegában. Vagyis a lényeg hogy én nem csalódtam az omiban. De a vásárlást megelőzte egy 3 hónap körültekintés. Iszonyat "leharcolt" példányokat lehet találni. A karosszéria elemekkel vigyázni! Mindenképpen (kötelező jelleggel) csak is gyári. Vagy jó állapotu bontott, vagy újjonan. nekem a régi autómnál volt hogy nem ment rá a diszléc az utángyártott elemre. (hiányzott az elemből vagy 10mm) És ez csak akkor derült ki mikor már le volt fujatva. Plusz úgy kellett ráegyengetni az elemet az autóra hogy stimmeljen.
-
Én 13.kerületi lakos vagyok. Ma ki kellett sprintelnem Szentendrére (jap-ker bontó) alkatrészért. 20 percem volt zárásig... :) Váltó végig sportban, és nem igazán emeltem fel a lábam a kickdown kapcsolóról :lol: Nagyon tettszett!! Olyan igazi lámpavillogtatós, buszsávoselőzgetős "party" volt. :blink: Akit utolértem, azt tóltam!!! (vagy legalábbis próbáltam) Ha meglátott volna egy rendőr, az tuti fejbe lő!!! Zárás elött kb 5 percel érkeztem meg. Ami negatívum volt a dologban, hogy olyan 2/3-ad távon elmelegedett a fék! És semmi fékhatás nem volt az autón. (minden gyári!!!) De végülis, ez nem egy versenyautó,(mégha hasonló körülményeknek is tettem ki :) ) csak furcsa volt hogy a "szentendre" táblánál nem igazán lassúlt a gép. ....de azért tettszett a menet :D :o B)
-
Ezt én is tanusithatom. Én is kb egy hónapja cseréltem ki. Ég és föld a külömbség.
-
Igyekszem oviban csinálni. Majd átgurulok vele a karosszériásomhoz. Csak van valami tuti ötlete.
- 3.291 válasz
-
Fórum működés - hibabejelentő -
Bogyo replied to forumadmin's topic in Kérdések, kritikák és észrevételek
Üdv. Nekem egy olyan problémám lenne, hogy nem tudok filet csatolni a gépről, mikor "új hozzászólást" inditok. nincs olyan hogy "csatol" gomb. Sokak szerint pedig kellene hogy legyen. :blink: Mi lehet a problem? Lehet valami el van nekem állitva? -
Hát így most, egyre jobban "remegek", hogy ha kipattintom, akkor nem lesz rajta csatlakozó. :) :blink: ajjaj
- 3.291 válasz
-
Hali. Még mindig a visz.pillantó kérdéssel "szenvedek" !! (nem megy a jobb tükör fűtése) Mert persze, még mindig nem sikerült kiszednem a tükörlapot. Amennyiben sikerül csatolnom a képet a tükörről, "Piros Nyillal" jelöltem azokat a pontokat ahonnan sikerült kibányásznom a csavarokat a tükör mögül. ...de semmi!! Meg se moccan. :lol: ( A kék Nyillal jelölt ponton találtam egy müa. patentot. ez úgy néz ki mintha a tükör fényezett müanyagát tartaná. Próbáltam ezzel is kezdeni valamit, de nem jutottam eredményre. Valszeg azért mert van még egy belölle a tükör közepénél, amit lehetettlen elérni amíg, nem jön ki az üveglap.) viszont a problémát megfejtettem!!! Legalább ezt sikerült. :lol: Még ha orvosolni, nem is tudom. ;) Le van csúszva a vezeték a tükörlapról! Ezt akkor vettem észre mikor a tükör mögött "büvészkedtem" a csavarhúzóval. És már lenne is egy kérdésem hozzátok!: Létezik olyan "B" omega, aminek nem füthető a tükre? (ezt csak azért kérdem mert lehet, hogy az előző tulajnak "levitték" a tükrét, és a paraszt olyat vett bele, ami nem is füthetö. Vagyis lehet, hogy nincs is lecsúszva a vezeték, hanem egyszerüen nem is lehet hova bekötni. :lol: De ezt nem látom addig amíg le nem varázsolom valahogy.) Vagyis, ötlet/segítség valakinek ?????
- 3.291 válasz
-
Én nem hiszek ezekben a dolgokban! Nem hiszem hogy külömb a "Prolong őrület" -nél. Az is egy nagy reklám! ( mellesleg a cégtulajt egy picit irigylem. Elnézve hogy milyen autóval jár. (sárga hummer) ) :lol: Amúgy érdemes megnézni mindenkinek, ezt a metabond dolgot. Igen érdekes szerkezet: :lol: www.metabond.hu /ecotek !
-
Pfu, ne is mond. A fárdságról csak annyit,hogy ismét este 8 után értem haza. (reggel 6 kor már a 10tonnás merdzsómon, sziszegtem a fékkel) Mostanában igen nagy a hajtás. :lol: Hát a motor csere nem hiszem hogy megvalósúlna. De biztos nagyon ki lennék, ha ki kellene szednem. És ha már kint van, akkor biztos elgondolkoznék rajta, hogy vissza rakjam-e?! :lol: Bár ahoz sem lenne energiám, (meg időm) hogy el kezdjem átmüteni a dolgokat (hütő,elektronika...stb.) És amúgy sem müködne tökéletesen. Mert ezek a dolgok sose müködnek úgy, mintha gyári lenne.!!!
-
Dark: Így már vili. Gondoltam hogy valahogy így lehetett. Csak, nem volt világos. :lol: Omega Td: Na, most ezt lehet el kú...írtam. :lol: A "mezei" 2.0 16V -re gondoltam. Greg: :lol: ...what? Most az el.roló az gáz???
-
És hova a rákba tünt a víz?? Mert attól hogy az Agr (kipufgáz vissza vezető) szelep csöve szétreped, még nem folyik el a víz....???? Most OK? Nem folyik? Vagy ez a jellegü problem megszünt, a hütö cserénél??? a kipuf tömitést ne is emlitsd....én folyamatosan ettöl rettegek. Ha nekem ki kell vennem a mocit, egy ilyen mutatványhoz, az biztos hogy nem rakom vissza!!!!! Kap egy mezei x20xe -t.