-
Hozzászólások
21 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Tavekk névjegye
- Születésnap 1987-02-22
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Nagyvarsány
MOTE klubkártya
-
Város
Nagyvarsány
Tavekk's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Ugyanezzel küszködök énis egy pár hónapja! Az általad leírt doglgokat én is kicseréltem, de semmi sem változott. A legutolsó cserénél mikoris a gyertyákat cseréltem ki, a motort beindítva valami sziszegést hallottam. Megtaláltam a forrását, az injektor tűzfal felőli részéhez megy egy vákumcső a hűtő felőli oldalról, ez el volt törve. Bementem autósboltba de nem tudtak adni ilyen csővet így adtak helyette olajcsövet. Beszereltem és azóta megszünt a hiba(gyorsan lekopogom). Ha tényleg ez volt akkor feleslegesen dobtam ki az ablakon 20+K pénzt.
-
Heló mindenki! Nagy problémám adódott. :( A jelenség az hogy hidegen a motor szépen jár, mihelyst melegszik egy-két percet kigyullad az olajlámpa és elkezd csörögni. Megnéztem az olajat elég benzines szaga volt, most cseréltem le az olajat pár perce, de semmi változás nem történt. Ugyanaz a jelenség mint olajcsere előtt. Olajteknőn semmi sérülés a hűtővíz nem olajos(sztem nem hengerfejes). Tudna valaki segíteni esetleg valakinek volt ehhez hasonló hibajelensége?
-
Azért kellett ezt megvennem mert ez volt a legjobb legszebb állapotban, és ebbe számolták be az előző autóm legjobb áron ugyanis HITELRE VETTEM és gondolni kellett arra is hogy a hiteltörlesztés mellett minden kötelezőt ki tudjak fizetni, még akkor is ha esetleg elbocsájtanak a munkahelyemről.
-
Akkor ugylátom ezt hanyagolhatom. Na mindegy legközelebbi autóvásárláskor azért biztos nem veszek ilyen gyengét, márha lesz egyáltalán legközelebb :S. Az E85-tel kinek milyen tapasztalata van, mármint tisztán E85 mert vegyesen benyával már én is használtam(60-40 benzin E85 arányban), és semmi gond nem volt az autóval talán kicsit nyomatékosabb volt, vagy csak annak akartam érezni:D.
-
Ilyesmi válaszokat vártam, köszönöm szépen! Aki azt hiszi hogy én most egy "agyontuningolt" csodát akarok kihozni egy nz motorból az kicsit el van tévedve. Az eredeti kérdésem nem arra volt hivatott, hogy én hogyan tudok ebből a gyenge motorból egy gyorsulásra épített motort kihozni, hanem arra, hogy hogyan tudok egy kis pluszt hozzátenni mert azért lássuk be hogy a kasztnihoz képest ez a motor ló....szt sem ér, főleg ha többen utazunk benne. Egykicsit erősebb nyomatékosabb motor azért csak könnyebben boldogulna a kasztnival. Az SE szettel kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudom ezt lehitelesíteni? Gondolom a motorszáma az maradna de műszakin módosítani kellene a teljesítményét. Vagy ez nem így van? A másik gondolatom pedig az lenne hogy komplett motorcsere egy SE vagy egy 1.4 16V motorra, ehhez milyen engedélyek, átalakítások szükségesek? Mégegyszer köszönöm az eddigi válaszokat.
-
Tudom hogy nem arra van, de az a gondom vele hogy nem megy és még nem is eszik keveset sem. Pedig mostanában már tényleg "papósan" vezetem, de valahogy így is bőven 8 felet van vegyes használat mellett. Próbálok rajta minden hibalehetőséget keresni hátha lejjebb tudom vinni, de semmi komoly hibáját nem látom. Kivillogtattam a hibakódokat de csak a 12-est nyomja a végtelenségig szval nem tárolt el hibát sem.
-
Ma megtakarítottam az alapjárati motort meg a fészkét, és láss csodát már stabil az alapjáratom :lol:. Már csak arra kellene rőjönni hogy motorféknél miért rángat be a motor, és ha elkezdem neki nyomni újra akkor miért gondolkozik ilyan sokat(+néha itt is rángat néha). Valaki tud ebben segíteni? Másnak is volt már ilyen tapasztalata?
-
Köszi a segítséget! Pedig már sokat olvastam a GYIK-ot, de eddig még nem sikerült eljutni. :lol: Mégegyszer köszi!
- 36.168 válasz
-
Köszönöm a válaszokat! Azért ha nem lesz behúzva gyárilag a szál akkor tudtok benne segíteni hova kell bekötni?
- 36.168 válasz