Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Korzika

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4.891
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Korzika névjegye

  • Születésnap 1969-06-25

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország/Biharkeresztes

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    G Astra 1,6 16V (X16XEL) Automata
  • Város
    Biharkeresztes/Magyarország

Legutóbbi látogatók

6.701 profile views

Korzika's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Hírnév

  1. Látszik,hogy vigyáztatok rá!Szépen egyben van!Dudagomb is jól néz ki ennyi km után!Mienkben 191 ezer van és csak egy pici repedés volt rajta,azt gyorsan megragasztottam és azóta meg sem látszik.Gyári Digit klíma??? :O Üdv:corsika
  2. Helló! Nekem 1,6 automata van, szerintem átlagos felhasználásra ez elég, persze a nagyobb motoros modellek vehemensebben viszik a bódét! 8-9 literrel eljárkál hidegtől és klímahasználattól függően.Baj nem volt eddig vele semmi, a váltója is hibátlan.191 ezret futott, olajcsere mindig megvolt 10 ezer km alatt, hidegen nem volt pörgetve, elindulás előtt megvárjuk, hogy a váltóban is megforduljon az olaj.
  3. Ez például akkor nem jó nekem?https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__kipufogó+alkatrészek__Katalizátorok__Benzin__EURO+3__Javító+betét
  4. Sziasztok,újra itt,hosszú idő után! Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen lehetőség van a katalizátor pótlására, ha ki kellett ütni mert széttört ? Először csak néha fulladozott ,aztán sűrűbben, majd kiírta a kat. hibát.Szétszedték kivették a darabokat, most megy szépen,de nem szeretem a repedtfazék hangját szegénynek! Az új gyári kat. az ára miatt nem jön szóba, nincs tapasztalatom a javító betéttel és a sport kat.-al.Mi erről a véleményetek,melyik lenne jobb? Egyáltalán van hozzávaló? Vagy van más lehetőség? Az autó 1999-es G Astra X16XEL motoros automataváltós.
  5. Sziasztok,újra itt,hosszú idő után! Átraktam a műszaki problémákba ,oda passzol inkább a bejegyzés! :)
  6. Helló,sziasztok! Sajnos megromlott az egészsége kedvenc Astránknak és úgy néz ki a helyi szerelők nem igazán tudnak mit kezdeni vele,ezért leírnám a problémát hátha valakinek van ötlete! Az autó 1999-es Astra G 1,6-os X16XEL motorral szerelt. a hiba jelenség:befecskendezőszelep hibát írt ki a gép,az egyik szelep valóban kisebb ellenállású volt. Ki lett cserélve egy újra ,de ugyanúgy befecskendező hibát ír megint.Minden befecskendező szelep jó. A Trafó jó,a gyertyák jók. Eddig ennyi,innentől úgy látom tanácstalanok,ahogy én is! Minden segítséget köszönök előre is ! És üdvözlöm a régi ismerősöket!
  7. Sziasztok,tudom jól eltűntem mostanában,de van mentségem.Most volt 3 hónapos a kisfiam és még azóta sem sikerült egy éjszakát végigaludnia,úgyhogy olyanok vagyunk mint a zombik ,egy teljes éjszakás alvásért odaadnám a fél karom. Ráadásul a munkahely is megváltozott közben,de ez nem olyan nagy baj,mert legalább kocsi közelben vagyok.Ilyeneket is látok: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A kocsival hál Istennek minden rendben,nagyon hálás jószág tényleg csak a kopó-fogyó dolgokra kellett költeni,meg tankolni.2 féklámpa izzó ment ki (ezt nagyon szereti fogyasztani),meg olajcsere ilyesmi volt neki.170 ezer km-re fordult az óra,minden baj nélkül. Műszakink jön novemberben,remélem ez sem lesz húzós.Közben eladó is az autó,mert kinőttük,vennénk egy nagy kombit,hogy jobban elférjünk benne,meg pakolni is tudjunk. Omegát,Mondeot,Passatot,Volvot nézegetünk,szintén 2000 körüli évjáratot ,benzinest,automatát,akinek van ismeretségi körében ilyen,ne habozzon írjon pü-t. Az Astrát lehet ajánlani bárkinek,mert jó a kocsi.http://aprod.hu/hirdetes/opel-astra-g-1-6-automata-ID1u6ex.html Egyelőre ennyit,remélem most már majd gyakrabban tudok erre járni. Üdv,minden régi ismerősnek!
  8. Mármint: X16XE? Nem jó jel a 607-es! "-visszafogott üzemmód, vezérlőegység funkció korlátozva: P1550, P0607"
  9. Igen az EGR hibakód! De semmi baj ,lefalazás után időnként bedobja.Nekem is így volt az előző Astrán.
  10. Nekem így látatlanban,nincs több ötletem.Nem tudom merre laksz,de ha Törökbálinthoz nem messze,akkor én elvinném Wessz-hez a kocsit.
  11. Németben nem fog sok 1,4 -es G Astrát találni,szerintem!
  12. Nem tudnád valahol megpróbálni egy biztosan jó trafóval?Gyakran előfordul a gyújtótrafó hibája.
  13. Amíg a normális tartományban van,addig semmi probléma,akárhogy ingadozik pár fokot ide-oda. Nekem is 85 körül áll és csak nagy ritkán megy ki onnan . A tied 5,8 -ból kijön?Az nagyon jó !Enyém minimum vegyesben 7,5 -t eszik,bár ez automata!
  14. Coupe?Az nagyon szép! :icon1: De én biztos félteném,hogy meghúzzák,ellopják,rányitják az ajtót stb.... Ezt is szegényt meghúztam,én marha Debrecenben a Fórum parkolóban,kevés volt a hely ,azt hittem elfér az eleje a betonszegély mellett,de nem :omg: ,még szerencse,hogy a lökös műanyagrésze érte,onnan horzsolta le egy kicsit a festéket.
  15. Biztos sajnálod a Vekit,vegyél G Astrát az a jó! A Corsa amúgy jó választás,nekem is volt.Haverom már a másodikat vette oktatókocsinak,az elsőt (ezer köbcentis volt Z10XE)324 ezer kilóméterrel adta el a mostaniban (Z12XEP)már vagy 250 ezer km. van szintén hiba nélkül,,ja vagyis nem ennek a Twinport szelep vezérlője egy kis műanyag pöcök megadta magát nemrég,de az autó megy azóta is töretlenül. Ja nekünk meg közben 26.-án reggel megszületett a baba,azért nem voltam! :D
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.