Szia!
Légszűrő mint a patyolat, falsot nem szív sehol az biztos. Gyújtásnál elvileg minden rendben van, le lett ellenőrizve.
Egyedül az injektorokhoz nem lett még nyúlva, de ha ki kell cserélni őket akkor szépen nézek ki 180 ezer kmnél......
Kokszolódásról, koromról sok mindent nem tudok mondani, mert a hengerfej nem lett leszedve, de kompresszió lett már mérve és az minden hengerben tökéletes.
Ja még annyit, hogy az egyik szervízben azt állították, hogy biztosan vizes benzint tankoltam valamelyik kútnál, és a víz tönkretehette az egész üzemanyagellátó rendszert is akár. De akkor érezni kellene a különbséget mindíg szerintem, és nem javulna meg attól, ha leállítom......
Amit az érzékelőről írtál, az gyanús lehet tényleg, mert amúgy mikor böfögve jár az már maga a vészüzemmód lehet szerintem. Mert hiába olyan hangja van, mintha egy henger nem menne, de megy mindegyik, ez is le lett ellenőrizve.
Még a főtengely impulzus jeladóra is gondoltam, mert egyszer az cserélve lett már rajta, igaz nem így rendetlenkedett miatta, hanem egyszerűen megállt, egy vasúti átjáróban természetesen.
De arra gondoltam, esetleg alacsony fordulaton valamiért nem működik rendesen.....