Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Davi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Dég

Davi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia! Légszűrő mint a patyolat, falsot nem szív sehol az biztos. Gyújtásnál elvileg minden rendben van, le lett ellenőrizve. Egyedül az injektorokhoz nem lett még nyúlva, de ha ki kell cserélni őket akkor szépen nézek ki 180 ezer kmnél...... Kokszolódásról, koromról sok mindent nem tudok mondani, mert a hengerfej nem lett leszedve, de kompresszió lett már mérve és az minden hengerben tökéletes. Ja még annyit, hogy az egyik szervízben azt állították, hogy biztosan vizes benzint tankoltam valamelyik kútnál, és a víz tönkretehette az egész üzemanyagellátó rendszert is akár. De akkor érezni kellene a különbséget mindíg szerintem, és nem javulna meg attól, ha leállítom...... Amit az érzékelőről írtál, az gyanús lehet tényleg, mert amúgy mikor böfögve jár az már maga a vészüzemmód lehet szerintem. Mert hiába olyan hangja van, mintha egy henger nem menne, de megy mindegyik, ez is le lett ellenőrizve. Még a főtengely impulzus jeladóra is gondoltam, mert egyszer az cserélve lett már rajta, igaz nem így rendetlenkedett miatta, hanem egyszerűen megállt, egy vasúti átjáróban természetesen. De arra gondoltam, esetleg alacsony fordulaton valamiért nem működik rendesen.....
  2. Hát igen, baromi idegesítő, és az utóbbi időben egyre gyakrabban csinálja. NA és persze nem mindíg jár olyan helyen az ember, ahol félre lehet állítani gyorsan pár percre...... A szervizek tehetetlenségéről meg ne is beszéljünk, az az Opel szégyene. Viszont akkor mi lesz az autóval? Így rohad majd meg?
  3. Szia! Használom rövid távon is, de minden hónapban egyszer van egy útja Münchenbe és vissza..... szóval a hosszú távú kikormolós szakaszokból is kijut neki :D És amúgy hogyan sikerült megoldani a problémát? Valamilyen tisztító adalékkal? Vagy le is kaptátok a hengerfejet? Ja és még annyit, hogy a kompresszió minden hengerben tökéletes, nemrég lett mérve. Köszi: Dávid
  4. Sziasztok! Nekem is éppen ugyanez a problémám, és én is éppen kérdezni akartam. Nekem Z16XEP a motor, és elsősorban alacsony fordulaton, lakott területen egyszer csak gondol egyet (általában motorféküzemben ezt már megfigyeltem) és elkezd villogni a motor lámpa.... Innentől kezdve nagyon böfögve jár, és az erő is elhagyja....... Ha leállítom, kiveszem a kulcsot és mondjuk egy perc múlva újraindítom tökéletesen jár. Aztán lehet hogy aznap már nem, de az is lehet, hogy 1 km -en belül újra csinálja..... gyertyák, trafóhíd frissen cserélve, AGR szelep ultrahanggal nemrég lett tisztítva. Szervíz bambán néz, nem egyik, mindegyik.....Most legutóbb injektorcserét javasoltak próbaként, darabját 48 ezerért...... Autópályán, lakott területen kívül soha nem csinálja. Kiolvasott hibakód szerint égéskimaradás a szép sorjában minden hengerben..... HA kettőnkön kívül még valakinek volt ilyen hiba a kocsijával, kérem ossza meg velünk a hiba megoldásának titkát, mert a szervizek igen drága tapogatózásától már kezd kirázni a hideg. Köszönettel: Dávid
  5. Motorfék üzemben villant be a lámpa eddig mindíg. Azért gyanakszom a gyújtásra, mert különben mért ezt a hibakódot dobná? Becsapja valami? Azzal bíztatom magam, hogy mikor a tarfóval volt gond, akkor észre is lehetett venni a motor járásán (a végén már nem is ment egy henger). Szóval remélem nem az lesz.
  6. Hát most már igazán nem tudom mit csináljak akkor. Ha megint a trafóval lesz baj, az kicsit durva lesz. Nincs kedvem 10 ezrenként 50 ezer Ft -ért trafóhidat cserélgetni. Azt hiszem ez a kapcsolatunk végét fogja jelenteni a körbezárt villámmal.
  7. Szia! Én is mentem már GM gyertyával 40 ezret, gond nélkül. 150 ezer km -nél volt a trafócsere, és ennek ellenére az az érzésem, valami nem kerek a gyújtással. Érezhetően ki nem marad, de nem tetszik hogy egyre gyakrabban eltárol valami hibát. Tehát akkor, ha jól érzem, azt mondjátok nem valószínű, hogy a gyertyával lehet baj igaz?
  8. Szia! Értem, köszönöm! Az rendben van, hogy az ő feladata a hiba elhárítása, de ne az én káromra kísérletezzen.... :huh: . Ezért kérdeztem volt-e valakinek hasonló problémája a gyertyával. Üdv.: Dávid
  9. Sziasztok! A kocsim egy Z16XEP motorral szerelt Astra-G. Volt egy gyújtótrafó csere gyári Delphi -re, és egy gyújtógyertya csere gyári GM gyertyákra. Kb. 10.000 km futott azóta a kocsi, és már másodszor fordul elő, hogy motorféküzemben bevillan a check engine lámpa. Az eltárolt hibakódok: P0300, P 0302, P0303, P0304. Ez ugye gyújtáskimaradás a megfelelő hengerekben. A motor nem rángat és szépen húz, viszont most már kezd idegesíteni, hogy ilyen gyakran megjegyez valami gyújtáshibát, amit nem akar elfelejteni. A szerlő azt mondta, a gyári GM gyertyákat cseréltessem ki valami egyéb, jó minőségű gyártmányra. NGK- ra gondoltam (ZFR5F-11). Szerintetek ez megoldhatja a problémát? A szerelő állítja, hogy volt GM gyertya elég sok hibás. Tény, hogy a gyárban Bosch gyertyát tettek a motorba, mert eltettem őket. A szervízben viszont csak GM felíratú gyertyákat raktak bele. Összegezve: Megszűnhet a probléma, ha kicseréltetem az alig 10 ezret futott GM gyertyákat mondjuk az említett NGK ZFR5F-11 -re? Köszönettel: Dávid
  10. Szia! Köszönöm! A gyári trafóhíd elég húzós.... :-(( muszáj holnap vinnem, mert két ünnep között hosszabb útra kell mennem, szóval fontos hogy készen legyen addigra. De ha tényleg trafó lesz, akkor meginog a németekbe vetett bizalmam. Ennél azért többet kellene bírnia nem? Végső soron ha jól gondolom mozgó kopó alkatrész nincs is benne.
  11. Sziasztok! Astra G 2005 Z16XEP 160.000 km Elég nagy szarban vagyok. Ma kivillant a sárga kulcsos visszajelző lámpa. Gyorsításkor villog is. Itthon sikerült kiolvasnom a hibakódokat. P0300 és P0302 a tárolt hibák. Eszerint a második hengernél ismételt gyújtáskimaradás van. Holnap reggel viszem a szervízbe a kocsit, de szeretnék előtte tőletek valami segítséget kapni, hogy mit csináljak, hogy ne húzzanak le hülyeségekkel. Trafóhíd hibás lehet? Kábelek? Olvastam itt visszább az AGR szelepet is. Lehet, egy egyszerű gyertyacsere is megoldja? Valakinek ugyanilyen motornál esetleg hasonló hiba? Köszönöm: Dávid
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.