Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Samastra

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    ????

Samastra's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. üdv mindenki. szükségem lenne egy kis segítségre, külső paraméterekkel kapcsolatban. valaki nem tudja véletlenül hogy egy Sedan küszöbmérete melyik másik típuséval egyezik meg? + még annyi hogy a coupe, cabrió, hátsó lökösének mérete tudomásom szerint megeggyezik a sedanéval. megköszönném ha ezt valaki alátámasztaná. előre is köszi.
  2. hy. meglett a kicsike betegsége. a végére igencsak egyszerűnek tünik. most megfizettem a tanulópénzt és inkább csak szakszervízbe viszem a gépet. még akkor is ha egy átlag szerelő óradijjának a 3-4szeresét is elkérik. leszzarom mert meggyógyult a gép. a szaki azonnal rábökött a problémára ugy 2 percig tartott a diagnózis felállítása. hasonló a vektra esetéhez. a szívócsonkban kiment valami tömítés és az adta a csattogó, hidrotőkéhez hasonló hangot. mindőssze egy felnitisztó spraybe, és egy GM-s tömítőanyagba került az egész ami a hidrotőkékhez képest igencsak potom összeget képezett. a munkadíj az anyag 3szorosába került de leszarom, mert megérte. most virul a búrám. azért kösssz a segítséget. :lol:
  3. És hogyan sikerült rájönni hogy a vectránál a leömlő volt a hibás???
  4. Na asszem egy próbát megér. Bízom benne hogy talán ez lehet a megoldás. Előre is kössszzz. Kedden próbálom meg is nézetni. Jelenleg egy választásom van, hogy az összes hasonló ötleten végigzongorázom, és hátha beüt, mi a gáz. Tudod kicsit gázos a szitu, mert ez a hidrotőke csere olajcserével, beleszaladt egy 90be, és a festő is vár egy fujt lökössel ami ugy 30. Tudod ezt ugy fogom fel hogy legalább kiküszöböltem hogy a hidrotőkéket a közeljövőben esetleg cserélnem kelljen.Idd az ideális lehetőség hogy baszzon el az ember egy vagyont. De kössz, remélem minél hamarabb meglesz mi a gáz. És a vectránál is eleinte csak meleg motornál csinálta??? Mert nekem eleinte hidegen nem lehetett észlelni, helyesebben mondva én nem érzékeltem, csak akkor amikor már bemelegedett a motor.
  5. Nem, nem 15w40, már a szokásos 10w40 castrol
  6. nem lpg-s azaz nem vegyes üzemű a kocsi. sima benzines.
  7. Rendben. bocs a hozzá nem értésemért, de mit értesz a "ha kikapcsolod a gázrendszert" alatt??? és valami jó mód hogy akár én is ki tudjam ezt deríteni??
  8. Ez megint olyan dolog,hogy hallani kellene a csattogást honnan merről jön!Szerintem egy jó szerelő már a hangból megmondja,hogy az hidrotőke vagy szelep vagy mi másnak a hangja! Én azt nem értem,hogy mi az a :következő gázzal,amit írtál? A 15 W 40 olaj az durva nagyon,micsoda szerelők vannak! Milyen motorkódú az autód,X vagy Z? Merre laksz? Bocs. azt csak elírtam. a mondat igy akart kinézni hogy következő a gáz. z14xe-s a kocsi szombathely mellett
  9. üdv mindenki. a téma népszerűsége miatt írok ebbe a témába, mert lenne némi problámám, és jó lenne néhány jótanács vagy hozzászólás, segítségképp. a szitu a következő. van egy astra g 1.4 16v sedanom. a következő gázzal. ugy 3 hete éjszaka mikor hazaértem észrevettem hogy némileg csattog a motor. nívópálca ki, olaj nuku. ugy 7 deci rátölt és nivó félig. csattogás tovább fennáll. eleinte csak meleg motornál kezdett csattogni, hidegen semmi. hidrotőke tisztítás olajcsere. probléma: idióta szerelő "mert ő jonak találta" castrol 15w40s olajat rakott bele, amiről ugy tudom nem tesz tul jot a motornak. ez mennyire igaz fogalmam sincs. sajnos nem értek hozzá. mind1. csattogás továbbra is fennáll. szerelő megvizsgál, mondja tuti hidrotőke csere. ok. még egy szerelővel megnézettem. kicsit komolyabb az előzőnél. első hallásra ő is hidrotőke cserét javasol, annak ellenére hogy elmondása szerint a hidrotőke leginkább hidegen csattog, és nem ugy mint nálam, hogy hidegen semmi és meleg motornál előjön a csattogás. kocsi otthagy kivizsgálásra. jön a telefon hogy nem valószinű hoyg hidrotőke mert olyan mintha az injektortól szólna a csattogó hang. itt teljesen kizárta a hidrotőkét. utánna jött az elektronikai szaki aki semmit nem talált. igy mégiscsak maradt a hidrotőke, de a szerelő garanciát nem vállal rá mert nem 100%. na mind1. kicseréltettem vele mind a 16db-t. tegnap lett kész a kocsi, és semmi pozitív változás, inkább negatív mert mostmár hidegen is csattog a motor. a szerelő elmondása szerint még a dugattyúk lehetnek. de nem igazán értem az egészet, mert eddig hidegen nem csattogott a motor. esetleg nem tud valaki valami okosat mondani ezzel kapcsolatban. most készülök hogy márkaszervízbe viszem a kocsit ott hátha találnak valamit. a probléma hogy semmi elektronikai visszajelzés nincs az egészről. amiből az ember azt gondolja hogy csak a motor lehet az. de én abszolut nem értek hozzá. ha valaki találkozott már hasonlóval vagy bármi segítséget tudna nyujtani, vagy csak valami jó ötlettel tud előállni azt nagyon megköszönném mert lövésem nincs hogyan tovább, és hova vigyem a kocsit. előre is kössz.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.