Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

djmarkee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Törökszentmiklós

djmarkee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ha jó volt az autó, akkor az ő hibájuk, vagyis ők rontották el. Úgy adják vissza, ahogy odavitted, vagyis működőképesen. Lehet, hogyx nagy kuplungszerelés közben nem dugtak vissza valami kábelt, csatlakozót, és azért nem indul, mert azért egy kuplungcseréhez eléggé meg kell bontani a motort. És csak a csapágyat cseréltetted, nem az egész kuplungot? Csak mert az úgy nagyon nem ajánlatos, csak egyben az egész, vagyis csapágy+szerkezet,+tárcsa, mivel az alkatrészek egymáshoz kopnak. Mindegy, ha nincsjogvédelmed (ajánlom a Generalit, havi 3000 forint, és minden ilyen bal######ságtól véd úgy, hogy megtéríti a kárt), akkor csak saját magad tudsz védekezni azzal, hogy működött a kocsi, amikor odavitted. Valami átvételi papírt nem írtatok a szervízes átvételnél, hogy átvettem a kocsit, és hogy milyen állapotban vették át szerelésre?
  2. Üdv Mindenkinek! Új vagyok, de gyors leszek. Gépem: 2001.06. havi, 2.0 DTi (101 pacis), Caravan ótó A probléma: 130 fölött, vagyis 2500-3000 fordulatszám között hirtelen eltűnik a turbóm. Odáig eljutottunk a drága szerelőmmel, hogy van egy bizonyos EGR rendszer (már profi vagyok ebben a témában). Ennek a cukordarabnak van egy szelepe, ami általában okozza a problémát: ez ki lett szedve, ki lett takarítva. Hibajelenség maradt. NEm baj, van a rendszeren 2 darab (száma: 091 28 022, már ez is fejből megy). A turbó mellettit cseréltem (használtra), minden rendbe jött. Nagyjából 2000 kilométer után ismét jelentkezett a hiba. Nem baj, van ugye eBay, veszünk még egy használt mágnesszelepet. Meg is jött, be is lett szerelve, megjavult a kocsi. Aztán pár száz kilométer után ismét ugyanaz a hiba. A turbó melleti szelepet át tudtam hidalni (közveten a turbóra kötöttük a csövet, így már csak 1 szelep maradt a rendszerben, a jobb oldalt, az akksi mellett lévő. A hibajelenség azonban maradt. Nem baj, eBay, használt megvesz, berak, minden rendbe. Pár száz kilométer, ismét ugyanaz a baj. Na most a következő a helyzet: ezeket a szarokat nem lehet leellenőrizni, hogy jók-e vagy sem, lévén el lehet kopva (bár az egyiket 72000 kilométerrel vettem, mégis elromlott). Most már úgy vagyok, hogy vegyek újat, csak legyen jó. Itt jön be a probléma, a kérdésem. Egy ilyen francia szar (nem is értem, hogy egy német kocsiba mi a gányért raknak francia alkatrészt, de ebből a szempontból meg érthető, hogy az romlik el legelőször), újonnan 45000 forint, eBay-en megveszem 100 Euroért. Mivel 2 kell belőle, az már mai árfolyamokkal számolva is 60000 forint. Viszont mivel már 3 is elromlott a kocsiban, félek kiadni 60000 forintot 2 új alkatrészre, miközben lehet, hogy nem is azzal van a baj, és ha esetleg más a probléma, akkor a 2 vadiúj alkatrészt is 1 héten belül gallyravágja az a vacak másik alkatrész. Hibafeltáráshoz hozzá kell tennem, hogy a vákuumszivattyút 2-3 éve cserélték, nagyjából 50000 kilométere, tehát azzal nem gondolnám, hogy baj lehet, az EGR szelep pedig, mivel egy szimpla mechanikus alkatrész, megint ki van csukva. Kérdés: vegyem meg a 2 darab alkatrészt újonnan, és bízzak Istenben, vagy valakinek esetleg volt hasonló problémája, és más volt a baj? Köszönöm a segítséget!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.