-
Hozzászólások
1.291 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
7
Bundee last won the day on Október 16 2017
Bundee had the most liked content!
Bundee névjegye
- Születésnap 1990-06-20
Elérhetőség
-
MSN
bundee90@gmail.com
-
Weboldal URL
http://sites.google.com/site/simsontacho/
-
Skype
burgdavid2112
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest
-
Érdeklődés
Mindenféle közúti járművek, főképp az autók motorok. Ezen belül is a Simsonjaim és a Vectra üzembentartása.
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Vectra A C16NZ '90
-
Város
Budapest
Legutóbbi látogatók
3.919 profile views
Bundee's Achievements
Newbie (1/14)
125
Hírnév
-
Sziasztok! Z14XEP motor esetében mi okozhat melegen csörgő/csattogó hangot? Hidegen oké, klasszikus láncos Opelmotorhangja van kb fél percig. 0km-es korától családban van az autó, olaj rendszeresen cserélve van, jelenleg GM 0w-30 van benne. Valakinek volt már hasonló tapasztalata? Személyesen még nem hallgattam meg a kocsit hogy milyen jellegű csörgés. üdv!
-
A 4 csavaros Opelek szinte mind 56,5mm-esek. A VW 57mm ha jól tudom, az nem való rá.
-
Pont nálad néztük, hogy hajszálpontosan 75 fokos hőfokig abszolút nem is nézi a lambdát Szóval ha nem melegszik be, nagyonjó az a 8 liter. NGK-NTK is jó, nekem hibátlanul ment azzal is.
-
Nálam pl. az akku fesz sem stimmelt, össze-vissza ugráltak értékek amiknek nem kellett volna, meg elég valószerűtlen adatok jöttek ki néhány mezőben. Milyen opcomod van? Nekem 1.45 ami csak a 2008-as china clone verzióval működik.
-
Az utóbbi 2 évben megindult rozsdától eltekintve kb. ugyanezt tudom nyilatkozni ~150ezer megtett km után is. Sokezredik A Vectra Aspern 2-ből 90-ben
-
Motorhőfok jeladót megnézném/cserélném a helyedben. Trafó alatt, 2 vezetékes.
- 36.168 válasz
-
Pedig a Vectra is teljesen ugyanilyen. Nincs valakinek egy középső zsaluja sima fűtésboxba? Ami Zotya képén is látszik, pont az kéne. Az enyémről letört a fül ahova beakad az elzárógombra menő pálca, szabadon fityeg lassan két éve
- 5.898 válasz
-
Ott az igazság Nekem pl forró motornál is a leömlőről szívott, az pedig nem volt olyan teljesítménybarát. A fekete kupakban levő 2 csöcsös cucc amúgy egy termosztát ami a vákuumot adja/nem adja a csappantyú felé. Másrészt kb félgáz fölött már alig van vákum a pillangó alatt, olyankor kb félig nyitott állapotban van a csappantyú -> meleg levegő, kevés zokszigén, folytassam?
-
Van egy F13 W4,18-am ha valakit érdekel
- 5.218 válasz
-
Ki kell hajítani a fenébe ( vagy bent hagyod de nem teszel rá csövet) és ahogy Zotya mondja, fixen rögzíteni kell a csappantyút a légszűrőházban, hogy csak a lököstől szívjon. Ugyanakkor a pillangoszelepnél levő kis vákumcsöcsöt le kell dugózni.
-
Nem, csak tech1(2) tudja.
- 3.324 válasz