
fitty
Fórumlakó-
Hozzászólások
16 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
sárisáp
fitty's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok. Egy kis segítségre vagy ötletekre lenne szükségem a következőkhöz.c20ne. Már régóta küzdök a check engine piláccsal, vagy inkább a 13-as hibakóddal. A tünet a következő. kigyorsításnál kigyullad majd 2500-as fordulat környékén kialszik addíg nem bármennyit megyek vele.De minden egyes előzésnél stb.Hidegen és melegen is egyaránt.Hirtelen gázadásra kicsit megtorpan majd megindul.Ja és a fogyasztása is túl jó volt,5,8-6,2!!!városban, de a zöldkártya annál szarabb. Elkezdődött a hibakeresés. Benzin nyomásmérő beszerel, nincs elég benzinnyomás! Nyomásszabályzó csere. Van benzinnyomás és szabályoz is.Annyi lett a változás hogy hidegen már nem csinálta,csak üzemmelegen. Csövek átnézve, tisztítva.-semmi változás. gyertyák,injektorok,lambdaszondacsere/gyári bosch/. semmi változás. Lambdaszonda kimér lehúzva van fesz változás, vezetékek kimérve nincs törés vagy szakadás. Következő lépés. ecu csere. Változás annyi lett hogy nem torpan meg azonnal veszi a fordulatot és mint ha erősebb is lenne/bár lehet hogy csak beképzelem nem tom./De most is van néha hiba de csak akkor ha a vízhőfok mutató szerint éppen megközelíti a 90 fokot és akkor gyorsítok. De eddíg csak akkor aludt ki a lámpa ha meghuzattam 2500 3000-es fores körül, most nem kell!!! ha tartom a tempót pár másodperc múlva kialszik,és elő sem jön többet amíg meleg a motor bárhogy is közlekedek. csak következőnap indulás után ismét mutató közelít lámpa gyullad,majd ki alszik. Tegnap viszont hazaérésem után szabálytalan volt az alapjárat, mintha egy henger kihagyott volna.Gyertyák kiszednek, és mind a 4 CSUPA SZÁRAZ KOROM. Eddíg soha nem volt kormos a másik ecuval.megpucol visszarak egyenletes az alapjárat. és kezdődik előről. Kifogtam esetleg egy másik szar ecut?? mekkora lehet az esélye? Már tele van a tököm vele. valakinek valami ötlet hogy merre tovább??????????????
-
Sziasztok. Egy kis segítségre lenne szükségem. Mivel eljött az ideje a kipufogó rendszer cseréjének/c20ne/, ezért gondoltam hogy kicsit átvariálom a rendszert. Leömlő c20xe, katalizátor marad,sport középdob/gázgyorsítós erről valami vélemény?/ illetve proex racing dob. A csövezésen viszont kicsit fennakadtam maradjon az 50-es vagy cseréljem 60-as ra? Van valakinek hasonló rendszere? tapasztalat? hang?
-
Mivel van sima astrába is ilyen motorral szerelt tipus ami nem gsi hanem pl 5ajtós. Raktunk már bele sima 1,6-os astrába gsi rugókat és nem volt nagy különbség. Mármint szerelés után az 1,6-os és a gsi között talán 1cm.
-
Na most már én sem értem. ha veszel egy ültetőszettel ega sima astrához mondjuk -30 ast akkor kb megkapod a gsi magasságot nem? De ha gsi hez veszek egy -30ast akkor az a 30 az eredeti gsi magasságból jön le nem? vagyis sima astra -60. De lehet hogy tényleg az én eszmefuttatásommal van a baj :rolleyes: :huh: De ezt egyik eladó sem tudta megmondani hogy miből miben különbözik. Ja te hol találtál f astrához állítható futómű szettet???
-
Gsi-m van ezért akarom kb ezt a magasságot tartani. Tudom hogy rá van írva hogy mihez való, de ha a sima astra és a gsi között van mondjuk 50 mm különbség akkor max 60-ast tudok berakni. de ha gsi hez nézek 50-60as-t akkor már nem tudok elindulni :huh: :lol: Állíthatót meg nem találtam, meg az hátul el sem férne szerintem.
-
Ha már cserélni kell akkor nem akarok gyárit összehozni sporttal,meg szerintem már a rugók is megérettek a cserére. Az lenne jó ha tudnám hogy méretben mennyi különbség van a sima astra és a gsi között mert nem mindegy hogy miből vesszük le azt a -40/40 et. Ezért lenne jó az állítható, de ha lehetne is kapni nem érné meg.
-
Sziasztok. Van valakinek tapasztalata a sárga koni gátlóról hogy milyen? illetve hol lehet jó áron beszerezni? Vagy esetleg valami futóműről tapasztalat márka stb ami megéri a pénzét? Ha szeretném tartani a gsi magasságot vagy max -1 cm, akkor a sima astrához kellene választani az ültetés mértékét? Ha jól tudom akkor a két tipus között 30-30 mm a különbség?
-
Köszi a tippet megnézem.
- 3.324 válasz
-
Nem áll le nem ingadozik az alapjárat sem. A csekk lamp néha be be villan, de az lamdaszonda miatt, legalább is ez lett kiolvasva.
- 3.324 válasz
-
És még miben jelentkezhet ha a jeladó adta meg magát? Hogyan tudnám kiszűrni?
- 3.324 válasz
-
Ja úgy gondoltam hogy a műszerfalon minden rendesen működik.km óra számláló stb. Tankolás után felülírja a megtehető utat így szerintem nincs vele gebasz. De azért megnézem a csatiját a vezérlőnél hátha csak meg kell mozgatni.
- 3.324 válasz
-
Erre gondoltam én is, csak nem tudom hogy mi adja neki a jelet,/ mert minden más működik rendesen/ vagy hogy hol található ez a jeladó. De köszi a választ.
- 3.324 válasz
-
Sziasztok. Szükségem lenne a segítségetekre, a kérdésem a következö. 1. mi vezérli a bc-n a pillanatnyi fogyasztás kijelzést hogy l/100km, l/h??/ mérni mér csak menet közben is /h ban./ 2. miért írhatja ki hogy az átlagfogy 39l/100km közben az átlag sebesség meg 3km/h 3. nem frissíti a megtehető km-t./valszeg mert fogyasztást csak /h ban mér./ Találkozott már valaki ilyennel? A válaszokat köszönöm.
- 3.324 válasz