Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

suzuman

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    55
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

suzuman névjegye

  • Születésnap 1978-03-29

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Vectra 1.6 16V (1997)
  • Város
    Budapest

suzuman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. suzuman

    Motor

    Szia a X20XEV AGR-e jó lehet a X16XEL-es motorba szerinted???
  2. suzuman

    Motor

    Én ugyanezzel a problémával küzdök éppen. Nekem straega a következőt javasolta, "A mechanikus résznél ahol a lekormolódást takarítják(od) ott van két "rés" - nálam kör alakú - amin megy a "gáz", ott van egy tömítés is amin - nálam - van ez a két nyílás plusz a felfogatás két nyílása, na ide kell bevágni sörös doboz oldalából egy lemez vakolást rajta csak a két csavarnak résével. Nekem így ment át műszakin minden gond nélkül és nincs hibajel sem, hogy mi a szerepe pontosan nem tudom de igen köze van a co kibocsátáshoz" Én ugyanezt fogom csinálni vele, mert nekem kb 6 havonta ez volt a baja, és most lett tele a zsákom. Szerintem jó ötlet.
  3. suzuman

    Motor

    Sziasztok. Valaki tudna abban segíteni, hogy a X20XEV-ben lévő AGR szelep jó-e az X16XEL-es kocsiba is?
  4. suzuman

    Motor

    A motor forog 4500 fölé, ha meghajtom húz,gyorsúl, de amikor mondjuk visszaveszem a gázt vagy próbálom egy sebességen tartani akkor dadog menet közben is. Meg úgye ha egy nagyobbat fékezek és meg akarok állni, rendszerint lefullad. Valaki a 20, 23 ker környékén tudna segíteni? Előre is köszi.
  5. suzuman

    Motor

    Sziasztok. Ma szinte sokkot kaptam.Adott egy 1.6 16V XEL motorkódos B vectra.Tankoltam az egyik shell kúton,sajnos nem a megszokott helyen.Elindulok semmi gáz.Indulnék kb. 2 óra múlva újra,nem akar indulni.Ja a hibalámpa ég.Beindítom leáll.Beindítom újra elindulok,nem akar menni.Minden fékezésnél leáll.Alapjáraton dadog.Mi lehet?AGR szelep?AC pumpa?Vagy valami ötlet ?Köszi a segítséget.
  6. Hát szerintem az lesz, hogy beteszek valamit helyette. Bár nekem így tetszett gyári állapotban. Akkor generálódott egy kérdésem. A központi komputerre, rá lehet kötni ezeket a cuccokat? Vagy ne akarjak csodát várni tőle?
  7. Vagyis akkor kezdem talán megérteni. Akkor nekem a 7 SAFE kijelzés azt jelenti, hogy még 7 kisérletem van??? Akkor elvileg 10 perc bekapcsolt állapot után kéne, hogy tudjam kódolni. Jól gondolom??? Valaki ötlet???
  8. Valakinek ötlete a rádió problémára???
  9. Sziasztok. Nekem 1,6 16V XEL motorkódoshoz vectrához kellene klímakompresszor. Az enyémet nyomáspróbáztattam és azt mondta az okos ember, hogy 99%, hogy a kompresszornál szivárog a gáz. Ha valaki olcsóért tudna hozzá megköszönném. Vagy esetleg felújítást valaki? Előre is köszi.
  10. Szia. Köszi az infot,de szerintem engem szopat a kocsim. Végigjátszottam,gyújtás ráad rádió kikapcsol AS nyomvatart 18 mp-ig. Aztán rádió bekapcsol AS nyomva tart várom a hangot semmi. Újrapróbálom semmi. Ki-be kapcsolásnál megreccsenek egy pillanatra a hangszórók oszt annyi. Vagy mennyi időt kéne várnom rá adott gyújtással,bekapcsolt rádióval,hogy végre reagáljon valamire? Kezd nagyon tele lenni a zsákom vele már. Ha esetleg valaki tud segíteni Bp. 20,23 ker környékén azt is szívesen venném. Előre is köszi.
  11. Sziasztok. Hozzájutottam egy Philips, Car 400 rádióhoz. Beszereltem,elvileg müködik is. A kijelzőn 7 SAFE kiírás. Megvan a kód is hozzá de,hogy tudom beírni. Semmire nem reagál. Javaslat? Ötlet? Előre is köszi.
  12. Valakinek valami ötlet még esetleg? Ez a füst okádás indításnál hidegen azért még aggaszt, nem is kicsit.
  13. Sziasztok. Nekem olyan problémám lenne, hogy melegen pl. leállítás után 10 percel is már de olykor olykor hidegen is indításnál nincs pöcc röff, hanem indítózás van és mintha a hengerek egymás után robbanának be úgy indul. Gyakorlatilag egymás után sorjában indulnak el. Az AGR szelep ki lett takarítva, mondom hátha segít de a hiba ugyanúgy fenn áll. Gondolok még esetleg a gyertya cserére vagy a gyújtást kéne állítani? Javaslat? Ötlet? Valaki hátha hozzá tudna szólni. A motorja 1,6 16V XEL motorkódos. Előre is köszi. Köszi a segítséget, akkor ezt végignézzük. Viszont amit elfelejtettem megírni kiegészül ez az egész művelet azzal, hogy szűrkés füstfelhő jön ki indításkor. A motor viszont erős, húz megy pörög, kompresszió van. Lövésem nincs mi lehet.
  14. Sziasztok. Nekem olyan problémám lenne, hogy melegen pl. leállítás után 10 percel is már de olykor olykor hidegen is indításnál nincs pöcc röff, hanem indítózás van és mintha a hengerek egymás után robbanának be úgy indul. Gyakorlatilag egymás után sorjában indulnak el. Az AGR szelep ki lett takarítva, mondom hátha segít de a hiba ugyanúgy fenn áll. Gondolok még esetleg a gyertya cserére vagy a gyújtást kéne állítani? Javaslat? Ötlet? Valaki hátha hozzá tudna szólni. A motorja 1,6 16V XEL motorkódos. Előre is köszi.
  15. :lol: Köszi, akkor első körben ez lesz. A másik problémára valakinek valami ötlet??? "1,6 16V benzines XEL motorkódos a drága. Melegen olyat csinál mikor indítom, mintha egymás után indulnának a hengerek. Elfordítom a kulcsot és fokozatosan indul be. Hidegen viszont azonnal indul, de mintha ott is észrevehető lenne az egymás utáni robbanás egy pillanatra. A gyertyák meg lettek nézve szépen szürkére vannak égve. Ötlet valakinek, hogy mi lehet a baj???"
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.