Úristen most annyira megkönnyebbültem hogy másnak is jelentkezett a probléma :lol: (Nem kárörvendésből)
Rájöttem hogy a váltással nincs probléma. Ahogy kocanyi is említette megtévesztő nagyon a dolog mert hideg motorral tényleg néhány kilométer után kezd el nyökögni az autó.
Nemrég megmutattam egy autószerelő ismerősömnek, hogy mi a véleménye. Neki is ugyanígy kiadta a hangot szóval nem mi vagyunk a bénák :lol::D:D
Egyelőre annyit mondott hogy ez valami típus hiba a G astránál. Azt hogy pontosan mi és miért adja a hangot egyelőre nem tudom.
Az érdekelne nagyon hogy ez valami katasztrofális láncreakcióhoz vezethet-e még pár 100 kilométer után vagy tényleg csak valami apróság?
Sokszor imádkozom hogy ne kelljen még 1 pirosnál megállni mert a 3-asig felváltogatás csak hangos zenével elnyomva viselhető el és várom mikor esik szét alattam az egész autó. :D
Amúgy az egyik még a váltással való kérdésemnél kaptam egy olyan választ amiben azt írta az illető hogy ha jól csinálok mindent akkor a fordulat kb semennyire nem esik vissza....Na most én ezt azért megnézegettem és nagyon érdekelne milyen autó az ami minden egyes váltás után nem dobja vissza a fordulatot és nem veszi el a terhet a motorról közvetlen váltás után. Mert ha jól értelmezem az ő autója úgy megy hogy....2000-nél vált...nem esik le a fordulat....következő sebességet már 3500 ról váltod el....és akkor 5-ös be 7.000-res fordulaton mész? Vagy lehet én értelmeztem félre valamit. :D:D
Na mind1.
Szóval ha Kocanyi esetleg megtudsz valamit a közös problémánkról vagy akárki tudja mi a pontos hiba akkor írja meg.
Előre is köszi.