Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Deekline

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Deekline's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Úristen most annyira megkönnyebbültem hogy másnak is jelentkezett a probléma :lol: (Nem kárörvendésből) Rájöttem hogy a váltással nincs probléma. Ahogy kocanyi is említette megtévesztő nagyon a dolog mert hideg motorral tényleg néhány kilométer után kezd el nyökögni az autó. Nemrég megmutattam egy autószerelő ismerősömnek, hogy mi a véleménye. Neki is ugyanígy kiadta a hangot szóval nem mi vagyunk a bénák :lol::D:D Egyelőre annyit mondott hogy ez valami típus hiba a G astránál. Azt hogy pontosan mi és miért adja a hangot egyelőre nem tudom. Az érdekelne nagyon hogy ez valami katasztrofális láncreakcióhoz vezethet-e még pár 100 kilométer után vagy tényleg csak valami apróság? Sokszor imádkozom hogy ne kelljen még 1 pirosnál megállni mert a 3-asig felváltogatás csak hangos zenével elnyomva viselhető el és várom mikor esik szét alattam az egész autó. :D Amúgy az egyik még a váltással való kérdésemnél kaptam egy olyan választ amiben azt írta az illető hogy ha jól csinálok mindent akkor a fordulat kb semennyire nem esik vissza....Na most én ezt azért megnézegettem és nagyon érdekelne milyen autó az ami minden egyes váltás után nem dobja vissza a fordulatot és nem veszi el a terhet a motorról közvetlen váltás után. Mert ha jól értelmezem az ő autója úgy megy hogy....2000-nél vált...nem esik le a fordulat....következő sebességet már 3500 ról váltod el....és akkor 5-ös be 7.000-res fordulaton mész? Vagy lehet én értelmeztem félre valamit. :D:D Na mind1. Szóval ha Kocanyi esetleg megtudsz valamit a közös problémánkról vagy akárki tudja mi a pontos hiba akkor írja meg. Előre is köszi.
  2. Hát nem tudom :) Az oktató azt mondta 1-ből 2-esbe 20km/h nál utánna 30 felett 3-asba és így 50 körül szoktam 4-esbe.... A fordulatot nem nagyon szoktam figyelni.... Mi lenne az ideális?
  3. De az a baj hogy álló helyzetbe semmi ilyen nincsen....a lényeg az hogy F Astrán tanultam vezetni és még mindig nem szoktam a meg a kuplungot ebbe és konkrétan amikor benyomom a kuplungot felrakom 2 ből 3 ba....felengedem a kuplungot és rányomok a gázra akkor kerreg egyet....ez lehet azért mert lassan csinálom az egész műveletet vagy esetleg túl kicsi a fordulat azért adja ezt a hangot..?? Igazából ilyen szak szavakat ne mondjatok mert laikus vagyok :):D Csak próbálom kideríteni hogy én csinálok valamit rosszul vagy valami alkatrész nem jó...
  4. Sziasztok! Lassan fél éve van jogosítványom, és azóta egy 1.6-os G Astrát vezetek. Az lenne a probléma hogy miután váltok és felengedem a kuplungot és gázt adok valamilyen kerregő hangot ad ki az autó és nem tudom mi lehet a probléma. Ez csak kb 1 másodpercig van utána semmi. Azon is gondolkoztam hogy lehet a váltási technikám nem tetszik neki... Kérlek segítsetek! Előre is köszönöm!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.