-
Hozzászólások
40 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
jankovacs's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Hello! Eladó a linken látható gyújtáselosztó! http://aprod.hu/hirdetes/opel-astra-f-c16nz-1994-utanihoz-gyujtaseloszto-sok-keppel-5000-ft-ert-ID1Nw7X.html
- 36.168 válasz
-
Sziasztok! Valaki tudja, hogy az F Astrák mérettáblázatában a szélesség hogy volt megadva? Tükört magában foglalta a méret vagy tükör nélkül értendő? Köszi
- 15.600 válasz
-
Sziasztok! Köszi mindenkinek, aki válaszolt és hozzászolt a felvetett kérdésemre. A szavaitokból úgy veszem ki, hogy nagyobb ccm, nagyobb lóerő, össztárcsafék mindenképp kell a hegyi autókázáshoz. De az még érdekelne, hogy miért ajánlatok inkább dízelt a hegyi utakhoz? Miért fogja jobban az autót? Szétnéztem a használtautók között, nem csak Opelek között és sok automatát is láttam. Automata váltó dízelnél és meredek utakon hogy muzsikál???:-)
-
Hello FPepe! A jelenlegi autóm: 1.6i C16NZ 1598 OHC központi injektor 75/5200 125/3200 Hegynek felfelé teljesen elégedett vagyok vele, de lefelé motorfékkel jönni 1600 méter magasságból ezzel az autóval elég rizikós, hosszabb távon kivégzi a motort. Ebben biztos vagyok. Csak lábfék szintén kizárt. Lehet hogy terepjáró jobban bírná. Bár terepjáróknál meg nem tudom melyik tipus az ami a legmegbízhatóbb. Nem akarok megválni az Astrától, nagyon elégedett vagyok vele. 19 éves létére kitűnő fogyasztása van és a karosszériáját is megirigyelhetné egy új Astra. Egyszóval csak nem szeretném gyilkolni olyan terepen, ami véleményem szerint nem neki való.:-)
-
Sziasztok! Léci segítsetek nekem!Szerintetek melyik márka melyik tipusa bírja a legjobban a hegymenetet ill. visszafele a völgymenetet? Sokat járok az Alpokban, ahol 15%-os emelkedő van vagy még nagyobb. Sajnos az F Astrám nem éppen ehhez a terephez készült... Milyen paraméterek döntik azt el szerintetek, hogy az autó alkalmas e a magashegységekben való utazásra? Pl.: lökettérfogat?teljesítmény? esetleg ezek aránya? vagy mi? Előre is köszi a hozzászólásokat!
-
Hello! Nem tudom pontosan, hogy hova írjam be ezt a hozzászólást. Vagy itt vagy a Fék topicban a helye. Tehát a probléma: 93' C16NZ Astrával egy magashegységben voltam Ausztriában. Kb. 1700 méter magasságig autóval mentem fel. Természetesen meredek emelkedőkkel, szerpentinekkel volt tarkítva az út. Fölfelé semmi probléma nem volt. Lefelé kb. 800 m magasban fura szag érződött, mintha fém fémmel súrlódna vagy égne a fém. Mikor leértem és egyenes szakasz következett, tömény kék füst jött az autó hátuljától, de annyira sűrű, hogy nem tudtam eldönteni, hogy a kipufogóból vagy a fékektől jön. Soha előtte és soha utána nem jelentkezett ez a probléma, semmi hang nem kísérte. Kisebb emelkedőn és lejtőn semmi gond. Vajon mi lehetett ez? Hozzáteszem még, hogy nagyrészt igyekeztem motorfékkel lejönni a hegyről, a féket csak ritkán használva. De amikor nagyon begyorsult az autó azért rá kellett lépni a fékre keményen meg persze a tűkanyarokban is. Várom a tippeket. Köszi, Jani
-
Sziasztok! Hamarosan alvázvédelemre kerül sor. Elsőnek csinálom én. Mi az amit nem szabad lefestenem? Pl.: rugókat? olajteknőt? Mi az amit elkerüljek? Köszi mindenkinek előre is!
- 15.600 válasz
-
Sziasztok! Köszi a válaszokat az antenna ügyében. Tudja valaki, hogy C16NZ ferdehátú Astrára honnan lehet rendelni az eredeti, széles díszlécet? Van több oldal, amit találtam, de csak annyit ír, hogy a díszléc melyet kínál a 92-től 2001-ig gyártott összes F Astrára jó. Ez fura nekem, hiszen a fater 94-es 1.7D kombi Astráján már a vékonyabb, keményebb műanyagból készült díszléc van. Így kérdés, melyiket küldik majd?:-) Ja. A régi díszléc alatt egy helyen maradt egy kis ragacs. Denaturált szesszel lejön? Előre is köszi.
- 15.600 válasz
-
Sziasztok! Rádióantenna ügyében érdeklődök. 93'as ferdehátú F Astrám rádióantennája teleszkópos és bármennyire is erőltetem, nem tudom betolni. (-->takaróponyva miatt kellene). Valaki tud rá megoldást? Ennél a típusnál még nem volt elektromos vagy automata antennaemelő, ami esetleg bedögölhetet volna igaz? Várom a tippeket!
- 15.600 válasz
-
Köszi, ezt jó, hogy mondod. Megnézem, hátha arról van szó.
- 36.168 válasz
-
Mostanság fincsi dolgok történnek velem. Ahogy csökkent a hőmérsklet és beállt a hideg idő, úgy csökkent a központi zár teljesítménye. Elsőnek a bal hátsó ajtót nem zárta le, majd a jobb hátsót, most pedig ha lezárja a jobb elsőt, akkor nem húzza fel. Nyári hónapokban semmi baja nem volt. Lehet, hogy amikor nem zárta le hátul és lenyomkodtam - többet ártottam vele, mint használtam. A gáz az, hogy az ember ideje nem mindig engedi meg, hogy azonnal végére járjon a problémának. Egy szerelő ismerősöm azt mondta, lehet a központi zár kis motorja a gyenge és ezért nem húzza le az összes ajtónál a gombokat. Szerintetek?
- 36.168 válasz
-
Én mostanság egyre többet járok olyan helyen, ahol nagy emelkedőn kell menni az úton. Sűrűn vissza kell kapcsolgatni 3-ba, de nem ritka, hogy 2-be. Még nem mértem le, hogy ez hány literbe kerül nekem, de a te példádat látva úgy látom nekem is többel kell számolni. Köszi a véleményedet!
- 9.927 válasz
-
FPepe! Nekem c16nz 93' F Astrám van, hasonló a tiédhez. Neked mennyire jelentkezik a fogyasztásban ha nagy hegyen, jórészt emelkedőn, szerpentinen mész? Van ezzel kapcsolatban tapasztalatod?
- 9.927 válasz