
Bioritm
Fórumlakó-
Hozzászólások
20 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Dorog
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Omega 2.5 TD
-
Város
Dorog
Bioritm's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Igen B1 Omega... elkerülte a figyelmem, hogy neked 2-es van.
-
Azt se felejtsétek el, hogy a markolatot széthúzni nem egyszerű, mert alatta is van 1 csavar, és tuti eltörsz belőle legalább 1-et mire rájösz hogy szedd ki. Valószínű azért hiánycikk ;) ... szóval azzal a résszel óvatosan, mert egy hónapja csináltam, de már elfelejtettem, honnan kell támadni. Omega javítási kézikönyvben elég jól le van írva hol mennyi csavart kell találnod.
-
Igazad van, hogy nincs igazam:) Nem gondoltam végig teljesen amit írtam, az utángyártitt nálam megakadt a kínai vackoknál, és a motoralkatrészeknél.
-
Há ja. Viszont azt legalább már korán megtanultam, hogy az utángyártott alkatrészek sza...-se érnek.
-
Ő izé azé nem volt új, meg amilyen szerencsém volt meg volt az töltve rendesen finissel, azért volt finom hangja ;) . Kemény 1500 km lett a járgányba, pedig nem nyomtam ki a szemét. Motor dupla olajcserét kapott.. most az egyik henger erősen kopog, annak is még a végére kell járni, remélem csak az egyik hidrotőke kehes. De rá kéne nézetnem azért a porlasztókra is, bár arra nem tudom hogyan az megint műhely csillimiliókért. Hétvégén ha lesz egy kis időm benézek a dekli alá. Viszont ha nem hidrotőke akkor megintcsak kell egy JÓ szaki, mert akkor a befecskendezéssel lesz valami azt meg jó lenne végigméricsgélni, van-e elég nyomás az adagolótól porlaszt-e a porlasztó... jaaj de az első diselem, bár ha még sokáig csinálja velem az utolsó is. Így jár az aki bontószökevényt vesz! Úgy érzem magam mint apám régen a trabantjával:)
-
Rá kellett volna kötnie az önindító kábelre, ez a legjobb megoldás... nyitottam már így ki a vectrámat. Az ablakbezúzás meg a leggyorsabb, ha nem számolja az utánnajárrást, meg a munkát, és a munkadíjat ;). De tuti nem azt az ablakot fogja betörni ami csavarozva van. Uraim szükségem lenne a tapasztaltabbak segítségére, mert behányt az adagolóm. Valahol szivárog a gázolaj a 2.5-ösböl. Nem tudom beazonosítani a helyét, mert az egész csupa gázolaj, és nem férek hozzá, hogy letakarítsam, nagynyomásúval pedig nem szeretném megadni neki a kegyelemdöfést. És bevallom töredelmesen a disel adagolók lelki világa magas nekem mint majomnak a zongora. Ha tudna nekem valaki ajánlani Dorog, vagy Pest környékén egy megfelő szakembert, aki ad a munkájára, és nem barmolja szét az autómat, esetleg nem dolgozik arany árba. De legfőképpen látott már ilyet:) az nagyon jó lenne. Mert kókler, lehúzós szerelőből van itt bőven, akik meg nem kontárak, azok viszont multifunkcionális minden tipushoz értünk műhely. Akikre nem bíznám ezt a hibát, mert gömbfej cserében ászok, viszont finomabb munkákban... hát nem szeretnék kísérleti alanyá változni, és a fél motorteret kicseréltetni, mert mégse ez volt a hiba.. Előre is köszönöm!
-
Sziasztok! Bocs, hogy belekotyogok... speciel diesel omegám van, de az előző 1.6-os vectrám produkált hasonló tüneteket, hátha segít. Le volt csúszva a légtömegmérő csöve, és mégis véletlenszerüen produkált hibát. Indításnál nehezebben indult felpörgött 3000-ig 2-3 másodperc ejtette a fordulatot és megált, általában párás hideg reggelen. Mire elértem a műhelybe minden ment rendesen. Ugyanezt megcsinálta menet közben is. Elindultam vele othonrol simán indul, azt egy visszaváltásnál 3000 alá esett a fordulat és leált. Gyors műhely elkezdte a szerelő lehuzogatni a kábeleket hibakeresésként, a vezérműtengej jeladó lehúzásakor leált. Következő indításnál megint jól muzsikált. Ezt egy párszor megcsinálta mire észrevettem, hogy le van csúszva egy gumicső. Ja és a csekk lámpa nem gyulladt ki egyszer se. Ha nem idevaló kitörlöm, csak azért írtam, mert már tapasztaltam, hogy a légtömegmérő tud érdekes hibajelenséget produkálni, és ráadásul véletlenszerüen. Ez tényleg nem idevaló, de a donor omegám nem fér el, megy a kukába, ha valakinek kell róla valami kütyü,karosszéria baráti árba odaadom. 2006 2.5 TD CD karaván
-
Ez valami tipushiba lehet, mert tegnap hazafele melóból nekem is ezt csinálta, egyszer csak csendesebb lett a kocsi, és akár hogy is nyomtam a gázt nem akart menni a járgány. Felhívtam Sanyit, hogy mi lehet a baj és azt mondta, hogy menjek el a város széli kútra. ... Ott adtak valami marhabüdös vizet, mondtam is hogy Böske ezzzel egy métert se húzná a szekeret. Na ezt be kell önteni jobb hátul egy lyukba. Na az a dugó valami trükkös darab. Pörög jobra balra kigyünni meg nem akar, ezt is e kell vinnem a kádárhó, me marhára meg van szorulva benne a dugó még szerencse hogy ép vót nálam pajszer! Azt ettöl a büdös posványtó meg úgy megmakacsoltamagát mint egy szamár. Csak ötödszörre indult el a gyerek meg ott röhögött rajtam az útszélén!
- 3.291 válasz
-
Szia! A 2.5TD -ben filter van, csak kétféle létezik belőle az egyik fémházas 28-as belső átmérővel és gumiperemmel (Filtron OM523/1), a másik műanyagházas 42-es belső átmérővel, és valami filcszerű tömítéssel a tetején (Filtron OE649/1). Az a nagyobbik probléma, hogy 95 évvége felé volt a váltás a katalógusok szerint. Egyébként megfogadtam, hogy a következő olajcserét a helyi szerviz csinálja egy ezresér, mert az olajszűrő elég jó helyen van, és nem valószínű hogy megúszod anélkül, hogy öszeolajoznál mindent, legalább is elsőre :lol:.
-
Naja! Én se nagyon értem miért kell előről feszegetni. Hátulról simán ki lehet tolni. Meg a google fordító szerint azt írja, hogy szedd le a kormányt. Na ezt se kell leszedni. Viszont a középső légrostély mögötti égő foglalata nem egyszerű eset, nekem pl. nem sikerült kiakasztani, csak úgy hogy letört a műszerfalból a tartófül. Szerencsére a pillanatragasztó jól fogja :lol:
-
Szia! http://www.blauertacho.de/doc/opel/omega-b...pel_omega_b.htm Itt van egy leírás a "kékesítésre". Annyi hibával, hogy a baloldali szellőzőt nem kell hozzá kivenni. A BC-t csak akkor álítja a poti, ha be van kapcsolva a világítás. Egyébként maxon világít.
-
Köszönöm szépen hasznos kis doksi! :lol: Ahogy elnézegettem a hozzászólásokat még biztos szükség lesz rá.
-
JAJA! Köszi szépen! Azt is megmondtad, hogy más a csati a MID-nél, és tényleg! Csak nem a kijelzőnél, hanem az ablaktörlő kapcsoló gombjainál. De ott van mind a 3 barna drót, és egy csaticsere megoldotta a problémát. Készen van a masina, és minden működik. :lol: Már csak a fékbetét kopásjelző jelét kell rövidre zárni (visszaolvasok :lol: ). Egyedül a hátsó üléseknél lévő lámpáknál kellett kicserélni az ajtó kapcsolót, és behúzni a padlótól a kábelt, mert az csak 1 drót volt a régiben. Most már úgy világít mint egy karácsonyfa teljesen CD lett belőle.
-
Hű bakker ez eléggé német, én meg még egy sört se biztos hogy tudok kérni németül. :lol: De azért köszi megpróbálom kibobozni.
-
A kéket raktam bele az se jobb:) A kézikönyv azt írja, hogy relé nélkül kapcsol. Meg a hátsó speciel gyárilag benne van. Az első nem volt rajta de az működik ott szoptam az oxidos csatival.