Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

szbalint

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Szeged

szbalint's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Kösz! A kesztyűtartót kivettem, látom is a cuccot, de elég esélytelennek érzem rendesen hozzáférni. Éppen beér addig a kezem, de fogni már nem tudok (pedig nem lapát). Alatta van egy műanyag fedél, ha jól sejtem a pollenszűrő lehet mögötte. Ha azt kiveszem alulról vajon hozzáférhetek? Elsőre nem sikerült levennem a fedelet, de ha ez a megoldás akkor nekifutok még. Ha úgy sem, akkor szerintem csak az egész ventilátort kiszedve lesz ott ennél több helyem, azt meg nem szeretném... :-) Bálint
  2. Ok, kösz, akkor megpróbálom :-) Abban tudnál segíteni, hogy merről kezdjem? Hol férek hozzá? Egyáltalán hogy néz ki ez a cucc? :-) Bálint
  3. Kösz a választ! Nem digitális. Ez a cucc egyforma a G és a H Astrában? Tehát elméletileg most is ilyen van benne, vagy csak ez is jó hozzá? És egyébként mitől szállhatott el? Elő szokott fordulni, vagy van valami más hiba, ami ezt okozza? A lényeg, hogy ha cserélve lesz nem pukkan el az új is rövid idő alatt? Ja, és van esélyem ezt otthon kicserélni, vagy szerviz kell hozzá? Nem vagyok nagyon "műszaki", de azért pár csavartól és vezetéktől nem rettenek meg. Kösz! Bálint
  4. Üdv Mindenkinek! Probléma: az utastérbe a levegő befúvás csak a legnagyobb fokozatban működik. 1-3 fokozat meg sem nyikkan, 4-esben meg süvít ahogy kell. Egyik napról a másikra ment el az első 3 fokozat, a 4-es pedig azóta is (1-2 hete) tartja magát. Tudja valaki mi lehet a hiba? Astra H Z16 XEP ferdehátú 2005-ös Előre is kösz a tippeket! Bálint
  5. Üdv! Végül szervizben kötöttem ki az autóval, mert kezdett átmenni használhatatlanba... Ott arra jutottak, hogy szoftvert frissítenek rajta, és ez jó eséllyel megoldja a gondot. Ha mégsem, akkor valószínűleg kormány modul (ha jól emlékszem...) csere lesz. Eddig jónak tűnik, bár még nem sokat használtam azóta. Bálint
  6. Kösz a választ! Hát egy próbát lehet, hogy megér. Bár amikor először csinálta, akkor rögtön kipróbáltam a tartalék kulccsal is, és az sem segített. A nyitás/zárás is működik simán a távirányítóval. Egyébként az elem cserét meg tudom én oldani? Ha jól emlékszem a könyvében azt írja "forduljon Opel partneréhez". Bálint
  7. Üdv Mindenkinek! Februárban vettem egy 2005-ös H Astrát, Z16XEP, ferde hátút, 140 000 km-rel, és lenne vele egy kis problémám. Először kb a vásárlás után egy héttel történt, hogy nem indult be az autó. Elfordítom a kulcsot, van gyújtás, világít minden visszajelző fény a műszerfalon, de a motor meg se nyikkan. A narancssárga kis kulcsos autó ilyenkor égve marad, normál induláskor pedig a gyújtás ráadása után 2-3 másodperccel kialszik. Jól bepánikoltam, elkezdtem bújni a könyvét, közben többször is próbáltam újból indítani, és egyszer csak beindult. Legközelebb kb 2 hét múlva csinálta ugyanezt, majd vagy 1 hónapig semmi. Aztán megint csinálta, és onnantól kezdve egyre gyakrabban, végül minden második indításnál ez ment. Egy ismerős azt javasolta, hogy nézzem meg az akksit, lehet le van lazulva a saru. Megnéztük, lelazulva nem volt, de elég rendesen el volt oxidálódva. Leszedtük, letakarítottuk, visszatettük, és úgy tűnt megjavult. Egészen eddig, ugyanis tegnap újra kezdte. Most már nyugis voltam, vártam 20 percet, újra próbáltam, beindult. De ez azért így nem túl jó mulatság, hamarosan egy hosszabb útra indulnánk vele, de így nem szívesen... Van valakinek ötlete, hogy mi a baj forrása? A fék+gáz+gyújtás kombóra nem ír ki semmi hibakódot. Előre is köszi! Bálint
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.