-
Hozzászólások
321 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Város
Bocfölde
Legutóbbi látogatók
2.026 profile views
ZsolsZ's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
Van egy hatchback kalaptartóm jó allapotban, ha esetleg valakit érdekel írjon rám.
-
Tegnap előtt megemeltem az autó hátulját és szembesültem egy kívülről tökig olajos lengéscsillapítóval. Nagyon minimális táncoláson kívül semmit nem vettem észre menet közben. Talán a rugók miatt, vagy nemtudom. Vettem hozzá tegnap egy pár KYB gátlót és este be is került. Viszont a felső csavarokat csak flexxel tudtuk levenni. Mivel fújjam le vagy kenjem be ami hosszabb távon is megvédi a korróziótól? Végülis a takaró kupak alatt úgysem látszik. Vagy ezeket már elég jól kezelik?! hagyhatom ahogy van?
-
Sziasztok. 55Ah 510A akksim van most de úgyfest halódik. Berakhatom helyére a 60Ah 540A-s akksit? Tudja tölteni a generátorom? Köszi!
- 36.168 válasz
-
Én is be kell, hogy szállajk 30-al. Előbb vettek észre 120-al mint én őket. Mire odaértem, hogy rendszámot lássanak már csak 84 volt, de ez nem enyhítő körülmény sajnos...
-
Sziasztok, Hol érdemes behúznom a tűzfalon a táp és testkábelt az erősítőhöz? Ja és melyik oldalon fér el mindkettő? 2 x 6métert veszek. Azért húzok test kábelt is az akksiról hogy ne legyen veszteség. Köszi
- 36.168 válasz
-
Összeadásból kijött végeredmény: 762km --> 67liter shell euro 95. Ez 8,79l/100km A megtett kilométer 70%-a 2-3kilóméteres rövidtáv és város. Volt nemrég egy kis problémám !!!úgyhiszem!!! a lambda szondámmal, de aztán kis pörgetés után eltűnt. Ez így reális ebben az időben ilyen feltételekkel nem?
- 9.927 válasz
-
Én így vettem az autót, hogy ugrált a mutató. Először órát cseréltem mert látszólag teljes buher volt. Még mindig nem volt jó, vettem egy km spirált unixba utángyártottat, de még mindig ugrált. Az utángyártottnak hosszú műanyag harangja volt, ebből levágtam 2mm-t így jobb lett de még 80-nál ígyis ugrált kicsit. Szereztem bontóból egy gyárit ezzel jó lett, de a váltómban a műanyagnak már nem volt jó a menete, nagynehezen rákapott de 1 hét múlva beletört mint neked. Visszamentem a bontóba hoztam mégegy gyárit de a váltóba való műanyaggal együtt. Ha megnézed a spirálban a forgó rész kotyog pár mm-et ide oda. Naszóval a megoldás az volt nálam, hogy először váltóra ráteker teljesen, ezzel betámaszt a forgó résznek majd az órára dugtam rá teljesen koppig. Azóta no problem minden jól működik. Meglátásom szerint ha a forgó rész nem ér bele teljesen a mérőbe akkor kicsit ugrál. Remélem tudtam segíteni.
-
Sejtem mire gondolsz. Nálunk a céges toyota csinálja ezt. Eléggé lennt fog a pedál szinte padlón, ha egy kicsit is gyorsabban emelem a lábam akkor az autó ugrik egyet. Vagy ha lámpánál nem nyomom be tök padlóig a kuplung pedált és úgy rakok egyest akkor kicsit mozdul az autó előre. Szar kuplung vagy levegős rendszer. Én erre tippelek. Ha tévedtem akkor bocs :)
-
Tudom a problémádra a megoldást mert ugyanígy jártam. A km órába menő része a spirálodnak műanyag harangos vagy fém harangos?
-
Szélvédő cserém óta, a levélrács nem fekszik fel itt ott. Így tehát a gumicsík sem. Fekete szilóval nyomtad ki? És pontosan milyennel ami időjárás és vízálló is?
-
Én pár hete nyomtam ki a levélrács alatt. A pollenszűrő feletti részen plusz 10-10cm hogy azért a víz is eltudjon folyni valahol. Ennek ellenére még mindig párásodok, ma pl csak límával tudtam leküldeni, majd miután kikapcsoltam visszakúszott a kis kocog. Reggel azzal kezdem hogy megnézem a pollenszűrőt mert már nemvolt kedvem matekolni vele.
-
Én is így jártam, és a rugóra gyanakodtam. Aztán észrevettem, hogy mivel egész nyáron alig esett és alig használtam a lapátot a gumi "megfeküdt" egyik irányba. Folyamatosan elpattogott de csak felfele, visszafele szépen csúszott. Most ráállok és keresek valami valeo-t ami nem csak fél éves lapát.
-
Jó kezdés, kiszívod a tartályból az összeset, azután ráöntöd az új olajat, majd egyesével körbe az autón légtelenítés módszerével addig pumpálni a pedált amíg az új tiszta olaj jön. Minden keréknél tölts utánna a tartálynak. Tipp: Ha teljesen újak a betétjeid akkor a végén maradjon maxon a tartály, ha közepesek vagy a végét járják akkor min és max között mert legközelebbi betét cserénél sok lesz a tartályban.