
partyarc83
Fórumlakó-
Hozzászólások
43 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Tiszakécske
MOTE klubkártya
-
Város
Tiszakécske
partyarc83's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Az én csere motorrommal is ez a helyzet.De a jó öreg osztrák téli sózás miatti rozsdásodás következménye.Ez miatt nem kell nekem sem futnom egy kört ez miatt,hogy motor csere történt.Amugy meg a lényeg hogy egészséges legyen a moci,a többi már nem érdekes.Amugy egy olaj folyás sincs rajta.Csak a tizen év alatt rárakódott trugyi.Motor mosást követően tiszta új. :-)
-
Hy all! X17 Dtl Motor csere megoldva.Vagyis a moci megvan.Kb 1 hét keresgélés után sikerült találni egyet.Ma lett kiépítve egy oszták autóból.190 ezer kilométerrel,végig vezetett szervízkönyvel.181 300 km nél volt utoljára szervizelve.Teszteltem a kivétel elött.mentem vele pár kanyart kb 20 kilometert.Jó kondiban van a moci.Sehol egy olaj folyás.Sehol egy csunya füst.A kuplungja még gyári GMes tárcsával szerelt,a lendkerék gyönyörű.A gondok pl az imos adagoló,ehez ugye el kellett volna hoznom a koplett zárszerkezeteket,meg ugye az indító szerkezetet.Az igazi gond ott lett volna hogy gyárilag nekem ugye nincs behúzva a 6 pines csati ami ehez tartozna.De ugye miért is lenne hisz az enyém még 98 elötti széria.A donor az már nem.Az adagoló gondot megoldjuk azzal hogy az imo részt leszedjük rólla.Gondoltam a koplett hűtőt is elhozom ventivel,mert ugye 4 évvel fiatalabb is meg a venti is jó rajta,az enyémmel ellentétben.Az olaj teknőt lehet cserélni kell az én régimre,mert a csere motoron már lapos teknő van.ez miatt valszeg nem fér be a kaszniba mert felakad hátul a féltengelynél.egyenlóre ennyi. A komplett vezérlésem átpakoljuk mert abban még csak 4-5 ezer kilométer lett belerakva,szóval jó az még. A másik gondom az óra csoport,mert ugye ez már fordulat mérős,szerencsére.Amugy is cserélni akartam meg hát nem árt a csere mocihoz az eredeti órája,már csak kilometer állás miatt sem.Kérdés hogy be van e huzva a vezérlő száll,ha nincs akkor az is megoldásra vár. remélem minden klappolni fog.Napok kérdése és újra gurul a gép. Ha valakit érdekel valszeg így lesz egy fölös X17Dtl turbóm.Most így van kettő.A régi adagolóm megtartom hisz jó bőrbe van meg ki tudja mikor adná meg magát a másik. Most így moci,kuplung rendben lesz,kötelező szervíz is letudjuk.Ha nem jön semmi gebasz,mert ugye amugy se lett volna ha nem durran el az a fránya vízcső és időben is észreveszem akkor a régi moci is még mindig dobogna. Na de ez így egy jó drága vízcső lett :-(
-
Hello mindenki! Nem tudom ki hisz meg nem hisz bármilyen Földön nem honos erőben,de én innentől kezdve nem. Az autó egy 1,7 xdtl motorral hajtott Opel Astra F. 2 hete történt velem azon gond hogy a vízpumpámat és a termosztátomat összekötő víz csövem eldurrant.A víz hőfok felmet,nem hült vissza motor leállít.Másnap szemrevételezés után derült ki a cső repedése.Ekkor még kb 1,5 liter víz még kifolyt,meg akkor este is mikor a víz folyást érzékeltem. A cső csere után víz feltöltés,motor pöcre indul.Felmelegszik,visszahül semmi probléma.Rögötn nem tudtam vinni szerelőhöz,így az eset után 1 hétre megállapíthattuk hogy nem úsztam meg az esetet.A motor eszi az olajat,kék füst mi egy más.Reménykedtem hogy megúszom egy gyűrű sor cserével meg max szelep csere után minden tuti lehet.Hát nem. Az egyes hengernél a blokk megrepedt.A szelepek kaptak az arcukra,a tömítések meg minden. Szóval belepett a sz@r.- Egyedül a vízpumpa,ékszíj,vezető csapágyak (ezek 4 ezer kilóméterrel ezeleött lettek cserélve.),a turbó,az adagoló meg még a dugattyúk a használhatóak.Minden más kuka. Sos jelleggel érdekel egy 1,7 xtdl blokk. Kérek minden Astra szerető tulajt hogy aki tud bármit az kérem szóljon. Per pillanat az agyhalál és a szív infarktus között ingázok,szóval kell nagyon az a Blokk,kellenek a jó hírek. Köszcsi Üdv: Lacus
-
Halliho. Szerintetek ezzel mit kezdjek? A dolgoról annyit kell tudni,h nem karcoltam,nem törtem,nem mentem neki vele semminek és semmivel.Ez az elem lett már fujva,javítva mivel horpasztva volt az egész sárvádő lemez.A festés kb 7 hónapos lehet.Gondolom a festő iszonyat jó munkát végezhetett,de erre más sajnos rájöttem.A kár az hogy ezen kívül a bal hátsó sárvédő elemet,tanknyílást is ő csinálta már roszdásodás miatt.Na az a munkája is baromi jól sikerült mivel a tankajtó mögött már hólyagosodik a cucc.Pedig az a festés sem idősebb 8 hónapnál.Egy helyen az ív felett egy hólyagpötty mögött már rozsdi kezd látszódni. Milyen megoldás lehet erre hogy ne legyen rosszabb? Kipolírozzam,lekezeljem valamivel? http://kepfeltoltes.hu/111228/20111228174_...ltoltes.hu_.jpg Köszi
- 15.600 válasz
-
Hát lehetséges de sajna odáig még nem jutottam el,hisz nem is nagyon találni,vagy csak nekem nem sikerült fogalmam sincs.Még mielött meglett az Astra volt egy kinti behozott Astra.optikázva volt,jó itt ott amott biztos elbírt volna egy kis javítást,de így is ugyis át kellett volna fújni óket.Se moci se semmi nem volt már a gépben,de még a kagyló ülések,lökösök,kárpirok meg voltak benne.Csak ugye akkor még nem az Astra fronton nézelődtem így mire észbe kaptam fillérekért eladták a cumókat.Na azóta se sikerült találni semmit.
-
Oksa.Értékelem az építő jellegű kritikát és a véleményeket is és meghallgatom és megfogadom,azért is kérdeztem a véleményeket.Nem életcélom szétégetni a mocit és tönkrebarmolni a gépet.Csak érdeklődtem és az agyamban megszületett elképzeléseket probáltam kiaknázni,ennyi nem több és nem kevesebb.Amit lehet azt lehet amit nem azt nem.A fél éves terv az uj tetőkárpit,az alufelni,esetleg egy fóliázás,a gsi lökösök hisz azok elég szépek és nem is kerülnek fejenként 30-40 ezerbe,meg a tulzott spojlerezést én sem támogatom,főleg hogy a magyar utak elégé szinvonal alattiak és nem hiányzik hogy az első bukkanó leszakítsa az alját.A nőlj fel dolgot 14 évesen el kellett kezdenem,10 éve élek egyedül a saját lábamon.:-)(ami vagy szomoru vagy vagy se,teljesen lényegtelen meg nem is ide tartozik) Kösz a hsz eket.
-
Céljaim az hogy üzembiztos legyen a vas,és ha már csak erre tellett ne ugy nézzenek rá hogy na még egy Astra.BMWre soha nem lesz pénzem,és nem is jampizni meg játszani az agyamat kell a gép.Sokat vártam erre is és hát nem vagyok már 18.27 évesen lett jogsim is,és autóm is.Jó mostmár 28 vagyok,és nem is volt sose célom h gyilkoljam a gépet és legyek a helyi motor gyorsulási menő gyerek.Csak azt akarom hogy ne nézzék le a vasat csak mert 15 éves autó,meg hogy csak erre telik és boltba eljárni jól van ez.Mikor megvettem a legkisebb horpadást is megcsináltattam rajta.Ami zavart ujrafujjatam.És pont azért mert nagyon sokat vártam rá hogy összejöjjön épp ezért megbecsülöm mert sajna nállam sem volt kolbászból a kerítés.Ugy vagyok vele hogy vagyok én erre olyan büszke mint más a BMWre,de a sok arcos harcos ne nézze már le.Ez egy kis város ahol élek és van jópár fehér F Asta és csak azt szeretném h ha látják tudják hogy az enyém.De tudom ehez azért kevés egy Astra F,mert az nem itt kezdődik.De azért akkor is.:-) Hát sajna gondoltam hogy a chip felejtős.A túlmiszikálás meg hogy 60-70-80 vagy több lóerő tényleg teljesen mindegy mint mondottam nem is igazán arra kéne,de biztos a tapasztalatlanság beszél belölem.eszem ágában sem volt piedesztára emelni az autóm,csak szeretném kihozni belöle a legjobbat.Más örömöm ebben a dolgozd ki az életed is világban nincsen más csak az autóm még akkor is ha csak egy Astra.
-
Hy. Ugy gondolom hogy mostmár képben vagyok.Az autó 95 10ik havi.De szerintem méltó módon elgondolkodhatunk a lóerő,nyomaték dolgon ezt a videót látva: ez mi:?bazz ilyen nincs,mi ez repülő? XD Ha már a témánál vagyunk és diesel a rovat,habár lehet a tuning részen kellene ezt a témát feszegetni de az én autóm lehet buta elektronikailag de lehet hogy lehetne chip boxolni?olvastam már erre felé ilyeneket ha jól emlékszem benzines témánál.-a dieselt is meg lehetne marhítani?vagy marad a jól bevált megoldások halmaza amit szoktak csinálni hogy nagyobb cooler,nagyobb csövezés,nagyobb turbó nyomás meg persze több kaja mert ugye a levegővel nem fog jobban menni,kell annak az üzemanyag is hogy nagyobb teljesítmény legyen.Tudom ezek iszonyat pénzek,de ugye egy box akár beállítással,szereléssel együtt is kijöhetne 60ból.Vagy ezt a dtl t nem lehet?nem tudom hogy az én elektronikám erre hajlamos lenne e hogy okosodjon.:-) Sógor azt mondja minek a ######nak nagyobb erő:?!Nem elég ez nekem.Nem arról van szó hogy nem meg h nem elég ez ami van,de azért mégis ha ugy hozná az élet azért sokszor idegesít hogy csóri super B,VW és társai gyorsforgalmin ugy h azért én és pöcörgök 130 körül ugy ott hagy mint a szart.Meg azért az ilyen videók láttán baromira elfog az elkeseredés hogy oké csak egy astra de bazz hogy megy?mint egy denevér :-) Ötletek? Ya és a vegyél egy gsit dolog nem játszik mert isten ments hogy a diesel motort elhagyjam. :-) Főleg mert ez a jövő : http://indavideo.hu/player/video/60acf59450 :-)))))
-
Hy all. Már most teljesen megmarhítotok :-) Akkor a német opel motoros dtl nem lehet 1700 cm3,az Isuzu az tudom hogy kevesebb,de akkor most mi az igaz?:ÁÁÁ.Paszolom a forgalmis kérdéseket ezek után mert akkor én már most lassan semmit se értek. Wiki szerint : X17DTL Soros, 4 hengeres, Opel fejlesztés 1700ccm 68 hp (51 kW; 69 PS) 132 Nm (97 lb.ft.) Bosch Injection Pump SOHC 22:1 X17DT Soros, 4 hengeres, Isuzu fejlesztés 1686ccm 82 hp (61 kW; 83 PS) 168 Nm (124 lb.ft.) Bosch Injection Pump SOHC 22:1 A motorra ránézve meg ugy egyálltalán az biztos hogy nem Isuzu. A forgalmim már 2xer lett cserélve.Egyszer ugye átíráskor március 1én.Nem volt gond sem az eredetvizsgán sem az átíráskor .A második forgalmira azért volt szükség mert most műszakikor szeptember 10 akkor a zöldkártya ( környezetbarátságosabb lett a szekér vagy nem?kék lett.)szóval akkor nem stimmelt a forgalmi szerinti környezet kategória a régi cimkével.ez miatt lett a csere.MInden szám egyezik minden okírattal szóval probléma ebből nincs és szerencsére nem is volt.Az meg hogy mennyi lesz a teljesítmény adó azt még nem tudom ,mert ugye januárban még nem az én nevemen szerepelt a gép és a régi tulaj azt még befizette.A jövő évit már én fogom.Még nem hajtottam más diesel astrát az enyémen kívül,de pl ismerős 1,6 os benzineséhe képest ég és föld a dieselem.Ezt megjegyezte nem egy két benzines astrás munkatárs (mert ugye nép autó az Astra).Lehet végre nincs ott mint egy benzines,de nyomatékban erősebb.Sógoronak 1,9 TD Golf IIIas van,a maga kicsi 110 lovával :-) ,de még ő is azt mondta hogy erőre,gyorsulásra semmi különbbséget nem tapasztalt az Astrában. De azért most ki ne utáljatok hisz nem fényezni akarom a vasat,de persze sok tapasztalatom nincs hisz első autóm.Biztos vannak ennél jobbak,szebbek,erősebbek. A köbcentiről meg csak annyit hogy én minden áron Golf III at akartam 1,4 benzinest,de aztán arra nem lett meg a pénz,vagyis az olyanra amit érdemes is lett volna megvenni.Aztán néztünk egy Polot 1,2 es benzinest,abban megegyeztünk a sogorral hogy az azért kicsi,így már 95 százalékban megalkudtunk egy Polo 1,6ra.Erre jött a sogi reakciója hogy jó jó de majd valamit teszünk a gáz pedál alá mert ugye az nekem nagy lesz,meg elszálok meg ilyesmi dumák jöttek.Erre mikor meg megyünk hazafelé a kocsi vásárlási lázban teljesen elfáradva,beszabja nekem hogy azért csak nézzük meg a Jenő Astráját ami diesel meg ugye 1,7 TD (vagy ugye dtl).Mivel várni kellett volna a Polo 1,6ra meg ugye az Astra költségmentes volt meg minden napi használatban nem pedig egy kupec álltal árult ki tudja honnan való Polo volt,így esett meg az eset hogy meglett az Astra.De akkor azért remélem értitek az iróniát hogy na az 1,4 - 1,6 benzines autó az azért nagy lesz nekem.erre rábeszél egy 1,7 TDre.De nem bántam meg hogy így alakult. Na sok a duma mi?Elhuzhatnék már.... NA jó mentem.:-)
-
Hy . Ránézésre csak a X17DTL lesz a nyerő.Kb hasonlít.de felpakolom majd a saját képem,képeim.
-
Hát nincs más magyarázat csak az hogy az én Opelom egy "keverék korcs"Apja egy Roti,az anyja meg egy tacsi
-
Annyi az pedig.Forgalmi szerint sima 1,7 D ként gurult le a gyártósorról.A német gyártósorrol és nem a magyarról.Alap felszereltséggel.A második tulaj kapta rendbe :el.ablakok,távir.központi,riaszto,vonohorog.A moci pedig kapott még egy turbót,coolert,olajhűtőt,servot és egy jol belőtt adagolót.Semmi optika tunning,semmi túlzás hogy pl.torony merevítő,60as csövezés ezek nincsenek.
-
Csatlakozom.Szerencsére az én automban még mindig a gyári moci van.Az első tulaj aki megvette anno alap felszereltséggel 10 évig használta templombajáráshoz a közbe iktatott piactéri vásárlással.A második tulaj 5 évig használta ő tette bele a nagyját.Én a harmadik tulaj vagyok 218ezer kilométerrel vettem át és azóta kb 11 ezret tettem bele.De mind idáig az a tapasztalat hogy ez a motor még ha úgy is használom mint a második tulaj aki nagyrészt gyorsforgalmi utakon járt vele (kb 120-130 as tempo) még akkor is kibír még ugyan ennyi kilométert.Én sem gyilkolom,szeretem nagyon és vigyázok rá,és tudom is hogy szeret menni és mi az ami már sok.Szerencsére erős és nyomatékos motor.Hiába csak (87 paci) forgalmi szerint persze csak 50KW.:-)
-
Hy all.Nekem is német motoros 1.7 td m van.elméletileg lehetséges a 150-160 km/h közütti érték.Nekem vagy egy 160as képem,de a gps és a kilóméter óra jelzése között lehet kb 7-8 km/h eltérés.(fordulatszámmérőm nincs mert nem olyan órával szerelték anno) A történethez hozzá tartozik az is hogy az én Astrám is pict piszkált,vagyis inkább az előző gazdája baromi mocsok jól érti a diesel opel és vw,audi adagoló,turbó meg maga a motor beállításait.Az enyém se eszik 5,5 meg 5 körül ahogy ezt sokan írogatják.Az enyém is van hogy benyalja szerintem a 6 litert,volt hogy 6,5et de ha odalépek neki megy is és nem gondolkozik pl gyorsforgalmi uton előzésnél.mert tudom ha menni kell neki megy is.Kocra én sem szoktam neki nyomni.Van h néha kiégetés meg ugye a sok városi közlekedés miatt kicsit megtúráztatom és ahol lehet (van ilyen hely erre felé) ott meglövöm.De összességében az ami kárpótól azért hogy ez nem egy BMW ami 2 kilót is megy,az az hogy nagyon nyomatékos a motor és nagyon szerethető módon tud menni.Meg is szoktam mert pl volt hogy benzines autóba átülve indulásnál lefullattam a fenébe mert nekem megszokott hogy én nem nyomok gázt,csak felengedem a kuplungot induláskor.:-)