Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

csab78

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Bdapest

csab78's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szivem szerint én is de nem fog menni.Az AC-ét kipróbálták úgy is,hogy direkt feszt adtak neki.Állítólag úgy sem indult el.Lehetséges lenne,hogy az ac-ét tönkreteszi a motorvezérlő?
  2. Köszi a tippet!!Helyszíni kiszállással 80 000FT!!!!!!!!A Veszi -nél!!!
  3. Ez beépítéssel együtt értendő!Bárkit kérdeztem mindenki legalább 20 000 -et mondott a beépítésre!
  4. A vezérlő javítására már találtam szerelőt aki 120 000 + 6 hónap garancia ,de előtte rárak valami tech műszert ami megmondja a konkrét baját.
  5. Sajnos tegnap este hívtak,hogy a motorvezérlő hibás! Most átkötik a gyújtáskapcsolóra mint a régi autóknál az ac-ét,hogy tudjak vele menni.Mennyire megbízható szerinted így az autó? Amúgy a javítás eddigi állása: fordulatszám jeladó: 30 000 Ac relé forrasztás+hibakeresés+autódiagnosztika:13 000 Autóklub segítség+tagság (benne volt egy elszállítás): 11 000 Ac csere: 22 000 Ideiglenes átkötés,motorvezérlő hibájának meghatározása,injektor ház tisztítás: 20 000 Motorvezérlő felújítása: 150 000 Még jó hogy van autóm!!!!! Így szerintetek mennyit kaphatnék a kocsiért ha nem cserélem ki a motorvezérlőt?(2002-es)
  6. Remélem holnapra kiderül,met a szerelő megigérte,hogy csak hibamentesen adja vissza.
  7. A műszerfalon nem jelenik meg semmi. Hibakódként az ac primer áramkörét hozza ki,de az ac megkapja a feszültséget.
  8. Már azt is próbáltam de nem változik a hangja.Viszont ma megint nem tudtam beindítani. A sztori röviden: Kb 1 hónapja menet közben leállt,és amíg vissza nem hűlt addig nem indult be.Ekkor kicserélték a fordlaszám jeladót,mondván ez a rossz. kb 1 hét múlva ugyanígy leállt de nem tudtam csak kb 30 indítózás után beindítani.Ekkor az ac vezérlő relénél forrasztani kellett az egyik lábat. Eztán kb 300 -400 km -t mentem panaszmentesen. A múlt héten szintén nem tudtam beindítan.Ekkor már kihívtam az Atóklubbot.Megállapították,hogy az ac bedöglött. Tegnap kiserélték az ac-ét,de ma reggel kb 2 km megtétele után ismét nem lehetett újra beindítani. Az érdekessége a dolognak,hogy meleg motornál kreálja ezt a jelenséget. Eddig kb 85 000 -ben van a dolog és a hiba fennáll. Szerintetek mi okozhatja,hozzáteszem,hogy a motortérben lévő sípolás max egy hete van.(legalábbis akkor vettem észre). Nagyon várom a hozzászólásokat!
  9. Szasztok! Az alábbi problémám áll fenn astra g 1.4-nél. A motortérben gyújtás ráadása után kb 20 mp-ig halk sípoló hang hallatszik.Beindítás után újra hallani, Azt mondták,hogy lehet a folytószelep állító motorjának a hangja ,vagy a generátor diódának! Nagyon fontos lenne ,hogy valaki segítsen. Előre is köszi.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.