Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gergő91

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    51
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Gergő91 névjegye

  • Születésnap 1991-08-01

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Corsa B
  • Város
    Tápióság

Gergő91's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Boldog Új Évet! Mindenkinek, új év új motor gondoltam visszateszem a régi 1.2 est az legalább megbízható volt mégha gyenge is. Töb mint 1 évig ki volt szerelve ezért gondoltam mi előtt visszarakom a kocsiba kitisztítom kívül belül, tömítéseket cserélek rajta. A vezérműszíjat kompletten vízpumpástól feszítőgörgőstől is le szeretném cserélni de még nem csináltam ilyet, valamint a hengengerfejet is le szeretném venni és, ha kérhetnék jó tanácsokat a vezérműtengely szereléséhez meg úgy a komplett szétszereléshez összerakáshoz annak nagyon örülnék. Persze kivéve: "ha nem értesz hozzá vidd inkább szerelőhöz" szöveget. Mert arra sajnos nem telik örülök ha az alkatrészekre futja.
  2. Ez valóban gond...lenne, de mivel a motor és a váltó nincs az autóban így aligha az tartja, ennyire azért nem vagyok hülye! A motor és a váltó között már kb. 20mm rés van látszik a lendítőfogaskerék és ott akad a dolog.
  3. Sziasztok! Megpróbáltam lehuzni egy 1.2 es 8 szelepes blokkról a váltót és nem akarsz szétjönni. (terszémeszetesen a csavarokat körbe kiszedtem) Mi lehet a gond? Nem szedtem még le a váltót a blokkról soha.
  4. Végre összedobtam gépsárkányt! :D Viszont már régebben is előfordult főleg ha odalépek neki hogy égett ola jellegű szag jön a motortérből az olaj nem szivárog a szelepfedélnél meg sehol a motortérben bár a hidrotőkék kopottak de az ott elszivárgó olajat nem kéne érezni az utastérben nem?
  5. Én csak azt tudom hogy a Magyar bontósok a leg patkányabb utolsó hulladék emberek TISZTELET A KIVÉTELNEK! De én még olyannal nem találkoztam engem még csak átb***tak legutóbb is Monorierdő opelbontó-ban jártam két első sárvédőért mentem előtte 2x felhívtam őket vagy 5x rákérdeztem, hogy biztosan nincs átrohadva? Meghorpadva? bontós: nem-nem tökéletes mindeggyik! Mondom jó elmegyek érte.......Hát nem ugyan úgy szét volt rohadva az ajja az összesnek mint az enyém!
  6. Nekem is kopog kissé bár hidegen jobban mint melegen nekem a szakma beli ismerős azt mondta a hidrotőkék kopottak.
  7. Egyébként nekem a hátsó kis fix ablakok sem ragasztottak csak körbe van csavarozva 3 ajtósnál ragasztva van?
  8. Rájöttem és megoldottam! A popszegecseket kellett kifúrni legalábbis én így csináltam leszedtem az emelő szerkezetet kihúztam a vezetősínből a tömítő gumit és már jött is ki az ablak. Hajnali 4ig melóztam a géppel ma, de legalább kint vannak az ablakok és minden elem le van maszkolva jöhet a szóró gitt!
  9. Szanaszét szedtem a Kiscorsat átfényezés miatt, de el akadtam a hátsó ajtók ablakainál nem igazából jövök rá, hogyan is tudnám kiszedni a tokból! Ha valaki csinált ilyet segítsen! (5 ajtós)
  10. köszi de már bevásároltam meg mindenképp a fényezett kivitelre volt szükség viszont jó álllapotú sárvédők még mindig érdekelnének meg első szélvédő meg központi zár kompletten 5 ajtósba
  11. Van valakinek eladó lökhárítója? Előre meg hátra is kéne az újabb fajta ami fényezett nem baj ha karcos! SÜRGŐSEN! Szóljon akinek van mert 1óra mulva indulok a nem szimpatikus bontóshoz vásárolni! Érdekelne még 2db első sárvédő és szélvédő is!
  12. nekem 15" et49 -ek vannak rajta 6" szélesek 195/45 ös gumikkal Ta-Tecnik lábakon áll hátul koppig ültetve elöl 80mm minimális extra odafigyeléssel napi rendszerességel lehet használni, de a 6,5" széles 195/50 gumikkal szerelt tappancsokkal már radírozza a sárvédőíveket.
  13. ha az előbb említett módszer nem válik be ez biztosan jó lesz én így csinálnám: kifúrod a menetes furatot 16,1mm átmérőre és M18x1,5 ös menetet fúrsz bele majd egy esztergályost megkérsz hogy csináljon egy menetes perselyt amin kívül 18-as belül 12-es menet van csapágyragasztóval bekened becsavarod a blokkba ha rendesen szorul mehet bele az új csavar kicsit bonyodalmasnak tűnik de mivel ez a szakmám... :)
  14. igazából közel ugyanúgy ment vele mint a mostanival csak 500-600km után letiltotta az ecu az ac-t
  15. nem kötözködésből írom de nekem ment az x14xe-m 0,8 as ac vel :D de már énis cseréltem 3 bar osra
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.