Üdv mindenkinek!
A következő problémám van: tavaly az autóm magas szén-monoxid kibocsátás miatt megbukott a műszakin, s mivel nem vagyok valami gyakorlott az ilyen kérdésekben elhittem a szerelőknek, hogy a katalizátor okozza a problémát és kicseréltettem. Persze ők meg beraktak egy kínai utángyártott sz*rt, ami ráadásul verte a kasznit, mivel nem illeszkedett rendesen. Na hát néhány visszavitel után már nem veri a kasznit, de még mindig "gázos", mert elég nagy hangja van. Végülis átment a műszakin, habár szerintem miután jól lehúztak, csak meghamisították az eredményt, mivel most ugyanez a problémám. A CO és HC szint 2,5-szerese a megengedettnek a lambda érték pedig 1.030. Kérdésem a következő, okozhatja ezt a lambda szonda esetleg, vagy valami más tipp? Az autó kb. 172e km-t futott eddig és nem tudom, hogy lett-e már rajta cserélve lambda szonda. Tavaly a gyertyákat és vezetékek cseréltem, ékszíj szintén cserélve lett. Előre is köszönöm a válaszokat.
Az adatok, ha esetleg segítenek valamit:
Opel Vectra 1997 1.8 benzines