Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

robimid

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    13
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Gyöngyös

robimid's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. robimid

    Elektromos

    Hali! Én a kesztyűtartó alatt találtam meg. A kesztyűtartót két csavarral komplett kiszeded, és mögötte / mellette egy kis doboz. Ha nyitod / zárod az ajtókat, a relé kattogásából megtalálod :D Nekem legalábbis így volt :D
  2. robimid

    Elektromos

    Na szóval meg is oldódott a probléma :D A spirál volt kicsúszva egy kicsit. Valószínűleg amikor a kuplung bovdent csináltam, akkor húzhattam ki, mert az is ott megy mellette nem sokkal :D Visszatoltam, és múkodik :D Üdv Robi
  3. robimid

    Elektromos

    Sziasztok! Olyan problémém lenne, hogy tegnap óta a kilométerórám rakoncátlankodik: kb. 40-50 -ig rendesen mér, aztán "megszorul", és ott marad. Ha megkopogtatom az műszerfalat, akkor helyreugrik, de továbbra sem méri folyamatosan a sebességet. Valakinek van ötlete / tapasztalata, hogy mit kellene megnéznem rajta? Esetleg lehet valami köze ahhoz, hogy előtte 1-2 nappal kiakasztottam a motortérben a kuplung bovdent kenés céljából? Lehet, hogy megfeszítettem ott valamit, ami a műszerfalba megy? Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv Robi Opel Astra GL 1.4 Benzines 5 ajtós (Ferde hátú) Gyártási év: 1992 Hengerűrtartalom: 1389 ccm Teljesítmény 44 kW Motorszám: C14NZ 19886613
  4. robimid

    Fogyasztás

    4000 -ért tankoltam 10,6 litert a shellnél, 212 Km-t mentem vele városban országúton vegyesen. Nem akartam hinni a szememnek. Ilyen jól még nem evett mióta nálam van. Az etanolt nekem nem eszi, hanem FALJA :D(( Nem éri meg nekem beletankolni.
  5. robimid

    Futómű

    Szia! Nem okoskodni akarok, de szerintem érdemes inkább újat venni! Nekem 6 ezerért hozták, bontva sem sokkal olcsóbb sztem. Üdv Robi
  6. robimid

    Futómű

    Üdv! A múlt héten megcsinálták a vasat :D Csak azért írom, hátha valakinek ezzel is tudok segíteni, ha hasonló hangokat hall, mint én. Szóval a csúnya kattogó hangot a törött kerékcsapágy adta. Áldom az eszemet, hogy nem jártam inkább vele, mert állítólag be is állhatott volna :D Amúgy kicseréltettem a fáltengely csuklót is, az is elég ramaty állapotban volt, bár a szerelő szerint még simán ment volna 1-2 ezer kilométert. Szereléssel együtt 15 ezerben megállt. Üdv Robi
  7. robimid

    Fogyasztás

    Én a 19 éves astrámmal (1.4 Benzin) 6-8 liter körül járok, hangulatomtól függően :D Az nem olyan rossz sztem.
  8. robimid

    Futómű

    Sziasztok! Először is szeretném megköszönni mindenkinek, aki a múltkor segített. A "nyekergő hang" a teljesen alászedett kormánynál elmúlt, miután végigfújtam az összes csukló, mozgó alkatrészt a környékén, amihez hozzáfértem WD40 -nel :D Két hét csend után viszont megint ijesztő hangok jönnek a jobb első kerék felől, és ez már biztos, hogy komolyabb baj. Már egyenes úton is "kattogó", kopogó "morzsolódó" hangot hallok. Már nem is járok vele, megvárom, míg a szerelőm ad egy időpontot, hogy mikor vihetem. Van valakinek ötlete mi lehet ez? Féltengely, kerékcsapágy? Vagy valami felfüggesztési gixer? Előre is köszönöm! Üdv Robi
  9. robimid

    Futómű

    Köszönöm szépen Neked is, holnap meg is nézem ezt is :D Nagyon rendesek vagytok, hogy így rögtön segítetek egy "zöldfülűnek"! Bár szerelő lesz ebből így is, úgy is, mert én nem nyúlnék bele az biztos, de legalább van támpontom, és tudom, mire készüljek :D Mégegyszer nagyon köszönöm mindenkinek! Üdv Robi
  10. robimid

    Futómű

    Nagyon szépen köszönöm! Robi
  11. robimid

    Futómű

    Szia! Megemeltem már, levettem a kereket is, de nem éreztem, hogy lötyögne valahol, és nem láttam semmi szembeötlő sérülést sem. Igaz nagyon nem mertem rángatni, mert már így is járt alatta az emelő rendesen :D
  12. robimid

    Futómű

    Szia! Köszönöm! Most, ahogy még olvasgattam utána pár fórumon, írták páran még a szilentblokkot is. "Ha elöregszik a gumi, kopogó, nyöszögő hangot ad, ráadásul veszélyes is, mert lötyög, nem rögzít rendesen. "
  13. robimid

    Futómű

    Sziasztok! Új vagyok a fórumon, sajnos nem volt időm végigolvasni mindent, ezért előre is elnézést kérek, ha olyat kérdezek, amit esetleg korábban már megvitattatok! A problémám a következő: Van egy jó öreg F Astrám (1992) Pár napja szinte egyik pillanatról a másikra kezdett olyat produkálni, hogy lassú menetben, balra teljesen alászedett kormánynál (pl. parkolásnál) a jobb első kerék felől fájdalmas nyekergő hangot hallok. Először féltengelyre gyanakodtam, de mára teljesen elbizonytalanodtam, mert ahogyan olvasgatok utána, mindenhol azt írják, hogy a féltengely kopogó, morgó hangot ad. Ez viszont úgy szól, mint pl. mikor valami fémszerkezet hatalmas terhelésnek van kitéve, és nyúlik, vagy csavarodik, vagy mint amikor két fém felület közt nincs olaj, és egymáshoz dörzsölődik. Bocs, de nem tudom jobban leírni, de elég ijesztő hangja van :D Valakinek esetleg lenne ötlete? Lehet, hogy mégis féltengely, vagy esetleg kormánymű? Előre is köszönöm! Üdvözlettel: Robi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.