-
Hozzászólások
44 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
ypos névjegye
- Születésnap 1980-10-09
Elérhetőség
-
MSN
soproniferenc@hotmail.com
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest
MOTE klubkártya
-
Város
Budapest
ypos's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
ypos changed their profile photo
-
Köszönöm az útmutatást, jelentem sikeresen elvégeztem a kondenzvíz leeresztő cső kitisztítását, lehet is látni, ahogy szépen a csorog kifelé a víz, amikor jár a klíma. Az anyósülés előtti lábtér viszont továbbra is vizes a huzamosabb klímahasználat után, tehát a jelenség nem szűnt meg Ahogy írtam korábban, a hűtővíz nem fogy, és a szivárgásnak nincs glikol szaga, tehát elvileg a hűtő.fűtő rendszer nem lyukas, A klíma megfelelően hideg, tehát a gáz nem szivárog. És most már a kondenzvíz kivezető cső sincs eldugulva. Akkor mi lehet a baj?
- 5.898 válasz
-
Köszi szépen. Majd hazajutva ellenőrzöm. Remélem tényleg csak ennyi gond.
- 5.898 válasz
-
A klíma tartós használata után vizes az anyósülés előtt a padló. Hűtővíz nem fogy, szaga nincs, tehát nem a hűtővíz szivárog. Olvastam, hogy esetleg a kondenzvíz kivezető cső dugulhatott el. Azt hol lehet megtalálni és kitisztítani?
- 5.898 válasz
-
Igen, a belső levegő keringetést aztán visszakötötték rendesen, az működik. Tudom, hogy a levegő rendesen záró mindenfelé, ez az előző autómnál is így volt. Csak azt akarom ellenőrizni, hogy nem sérültek-e. Ha legalább egy kicsit tudnám fokozni a fújás teljesítményét, az már eredmény lenne. A középkonzol konkrétan az a műszerfal elem, amin a szellőzéskapcsolók vannak, ugye?
- 5.898 válasz
-
Köszi szépen az infót. Konkrétan egy utólagos klímabeépítés volt (tehát cserélve volt a gyári nem klímás fűtésbox is klímásra, valamint a középkonzol klímakapcsolósra), de aki csinálta nem értett hozzá, vagy nem akart. Kiderült, hogy rosszul kötötte be az elektronikát, elfelejtette visszakötni a belső levegő keringetést és hasonlók. Azóta ezeket rendbe tették szervízben, de mivel még nem volt hideg időszak, nem derült ki, hogy a páőramentesítés sem funkcionál rendesen. Kiszereltem a kesztyűtartót és megnéztem: a bowdennel nincs probléma, be van kötve és ahogy tekergetem a kapcsolót, mozgatja a légterelő lapát mechanikáját (egy kis dugattyú szerű izé). és a levegőáramlás hangja is változik, tehát tereli a levegőt, csak lehet, hogy nem eléggé. Akkor viszont a légterelő lapáttal lehet a baj (megsérült vagy ilyesmi, azt viszont innen a kesztyűtartó felől kukkolva nem látom, feltételezem "zárt házban' van. Hogyan tudnék hozzáférni?
- 5.898 válasz
-
Üdv! A következő a problémám: hiába állítom 4-es fokozatra a venti kapcsolót és zárom le a rostélyokat, szinte egyáltalán nem fúj levegőt a szélvédőre. Így gyakorlatilag nulla a páramentesítésem. Feltehetően nem tereli a levegőt a megfelelő iránybam hiába kapcsolom a szélvédőre, mindenfelé fúj, mint az orkán, csak a szélvédőre nem (a hajam lobog tőle, de az ablakra nem megy). Gyanús, hogy anno a szervízben rakták össze rosszul, de nem tudom visszavinni garanciálsan (ez hosszú történet). Hol és hogyan tudnám ellenőrizni, hogy a levegőirány kapcsoló vagy a légterelő "lapát"-e a ludas? Ehhez szét kell szedni a műszerfalat? Előre is köszi.
- 5.898 válasz
-
Köszönöm a segítséget, felszereltem a dobbetéteket. Tényleg nem volt nagy etvasz. Mókás, hogy azon az oldalon, ahol gyári karosszériaelem van, úgy passzol, hogy még csavarozni sem kellene, míg a másik oldalon, ahol cserélve van utángyártottra, lötyög.
- 15.600 válasz
-
Fogalmam sincs, milyet vettem, megnézem :) Tehát akkor elvileg egy lyukat kell fúrnom a lemezbe, ahol majd fel kell csavaroznom és beppattindgatni a helyére a füleket? Bocsi, amatőr kérdés: a hőlégfúvó mihez kell?
- 15.600 válasz
-
Üdv! Vásároltam egy pár hátsó dobbetétet Astra F szedánhoz. A kérdésem az lenne, hogy speciális műszaki felkészültség nélkül fel lehet-e szerelni házilag, vagy annyira necces, hogy érdemesebb inkább karosszériáshoz vinni? Ha megoldható otthon, akkor tudna valaki egy leírást mellékelni, hogy mit, hová, hogyan? Nagyon köszönöm.
- 15.600 válasz
-
Üdv Mindenkinek! Ismét a segítségetekre lenne szükségem. Nemrég sikerült összetörnöm a kocsi elejét elég rendesen. Rendbe hozták, a lakatos nagyon szép munkát végzett. De a villanyász kapkodott egy kicsit: 1) A hűtőventillátort mindössze egyetlen csavarral fogatta fel. Erre úgy jöttem rá, hogy baromi hangos volt a venti. Beletettem egy csavart a másik oldalra is, így már nem aggódom amiatt, hogy leesik, de még mindig elég hangos. A kérdésem az lenne, hogy hány csavarnak kell tartania? (Jelenleg kettő van benne. Kellene még egy esetleg?). 2) A kocsiban egy Laserline riasztó van, amivel korábban semmi gond nem volt. Most viszont nagyon érzékeny lett. A visszajelző LED a motorháztető nyitást jelzi, feltehetően a karosszéria javítási munkák következtében az érzékelővel történt változás. Hol helyezkedik el az érzékelő a motortérben? A válaszokat előre is köszönöm.
- 36.168 válasz
-
Köszönöm a tippeket. Ha már így szóba került a 30/30: mekkora a legkisebb mértékű ültetés (hányas ültetőrugó szett kell hozzá?), és kábé mibe fáj alkatrésszel és munkadíjjal együtt?
- 15.600 válasz
-
Üdv! Az a tervem, hogy az első kerékívekre is felszerelek sárcsapó gumit, mert kezdem unni, hogy mosás után pár kilométer és máris csupa dzsuva a sárvédő és az első ajtó. Az egyetlen parám a dologgal kapcsolatban, hogy a hátsó sárcsapókkal ellentétben az elsőket fémbe kell befúrni (a hátsók a műanyag lökhárítóba mennek, azokkal nincs gond). Mivel az F Astra karosszériája hajlamos rozsdásodni, nem szeretném, ha lyukak körül hamarosan rozsdásodás indulna, mert ezzel többe kerülne a lé, mint a hús. A véleményeteket szeretném kérni, hogy érdemes-e a sárcsapók felhelyezése előtt valami felületkezelő anyagot használom a furatoknál, esetleg tömítő anyaggal (pl ragasztóval vagy szilóval) kikenni az illeszkedési felületet. Előre is köszi.
- 15.600 válasz
-
Nekem is pont ez a problémám, túl gyenge légáramlat jut a szélvédőre. Olyan, mintha a kapcsoló nem is vezérelné, hogy hova menjen a levegő. Én is épp a bowdenek ellenőrzésénél tartok. Tudnátok segíteni, hogy hol kezdjek hozzá? Gondolom a középkonzolból kell kiszedni a kapcsolókat, de jól jönne e gy pontos leírás a folyamatról.
- 5.898 válasz
-
Hű, nagyon köszi a tippet. Nem is tudtam, hogy ott van egy ilyen izé. Hazamegyek és szétszedem.
- 5.898 válasz
-
De miért rakta be kétszer kétszer a hozzászólásomat? :D
- 5.898 válasz