Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

tibe

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Baracska

Legutóbbi látogatók

778 profile views

tibe's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Kb. 2 hónapja vettem egy 2008-as 1.7cdti astrát (110lovas) és nemrég elkezdett az alapjáratom ingadozni. Csak meleg motornál csinálja és gyakorlatilag a lefulladás határáig esik a fordulat majd felugrik kb. 1000-re. A pillanatnyi fogyasztás is ennek függvényében ugrál 0,2-1,2 l/óra között. Ha esetleg mégsem ugrálna a fordulat és kb. 800-as foldulatot tartja a pillanatnyi fogyasztás 0.1l-t mutat és förtelmesen kerepelő hangja van a motornak. Menet közben minden Ok vele, rendesen megy és nem füstöl. Az autóban 198000 km van. Válaszaitokat és ötleteiteket előre is köszönöm!
  2. Köszönöm a gyors választ!! B) Az SFI box és a légtömegmérő közötti kis gumicső volt megrepedezve, de abból szereztem hibátlant. A pillangószelepből is szereztem bontottat amit teljesen kitakarítottam. A tengelye nem kotyogott egyiknek sem. Milyen mértékű kopásra gondoltál? A ház és a szelep között viszont nincs 100 %-os tömítettség, mivel fény felé fordítva átszűrődik.Ez nem tudom hogy kopást jelent e vagy normális. Mindkét szelep ugyan ilyen. Ami még rejtély számomra két gumicsővel (egy vékony és egy valamivel vastagabb) van összekötve a szelepfedél és a pillangószelep. Azok mi célt szolgálnak? Azokon ugyanis nincs bilincs, csak szorosan vannak ráhúzva a csonkokra... Lehet még esetleg repedt a szívósor? Amikor ugyanis a pillangószelepet cseráltem, vékonyan ugyan,de víz volt a szívósor alján.A szerelő azt mondta hogy lehet lecsapódás..hát nem tudom...
  3. Sziasztok! Egy éve van tulajdonomban egy 91-es C20XE. Alapjárati problémáim vannak vele amióta megvettem. Az alapjáratom kb. 900 és 1000 között ingadozik és az alsó pontnál egy kicsit be is ráz. Volt már pár szerelőnől a lambda-szonda új, a kompresszió kb 13 bar/henger, cseréltem alapjárati motort (bontottra, amit tökéletesen kitisztítottam), akár csak a légtömeg mérőt. Újak a gyertyák és a kábelek is. Egyenlőre itt tartok,de semmi!!! változás. Rendeltem új alapjárati motort is ami holnap megérkezik és a jövőhéten talán be is tudom szerelni,de sok reményt nem fűzök hozzá. Olvasgattam még a fórumon az AGR- szelepről (remélem jól írtam,arra a szelepre gondolok ami visszavezeti a kipufogógázt), lehet hogy azzal lenne a baj?Feltéve ha van ilyen a kocsimban.Van még egy kis rendellenessége a motornak, hogy hidegen nem reagál mindig azonnal a gázadásra,de csak amíg be nem melegszik egy kicsit. Segítsetek légyszi!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.