Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hnorbi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    győr

hnorbi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia a vezérműtengely jeladót és a főtengely jeladót cseréltük mert mi is arra tippeltünk sokadik körben, most nagynyomású jeladót próbálom kiszűrni.
  2. Sziasztok. Köszönöm a sok hasznos tippet. nemtudom leírtam-e de annyit sikerült most kideríteni hogy indításkor nem ad jelet a porlasztóknak. szerintem a nagyomású érzékelő szarakodik. Én is autószerelő vagyok találkoztam ilyen problémával fiat ducatonál. és pont ez volt a probléma. az érzékelő végén van egy mikroszűrő azt tisztítattam ki egy barátommal akinek van ultrahangos tisztítója. Sajnos ma megint azt tapasztaltam hogy az autó menet közben letilt és leáll. vagy valami kontakt hiba van bár azt kétlem vagy a nagynyomású érzékelő szarakodik. egy barátomnak van egy bontott motorja amin rajta van az érzékelő, holnap kiszedem az enyémből, elviszem kitisztítani meg berakom a barátomét próbára. Az a gond hogy van opelos márkaszervizes és márkafüggetlen szerelő barátom és senki nem találkozott még ilyen hibával... Remélem már sikerül megoldani mert kezdem hitem veszteni a jó kis Opelba ami sosem kop el :)
  3. ja még annyit hogy üzemanyagnyomás az van tehát a nagynyomású dolgozik.
  4. MA reggel a kocsi elindult úgy hogy nem kellett hidegindítót fújnom nekimentem vele 2 km-t ott leállítottam és elindult. utánna mentem vele 15km-t és nem indult. kb egy órát állt a kocsi és nem indult. Majd kideobta a szervizlámpát és menet közben letiltott. ecn 000275 ecn 00256 ezek a hibakdok vannak benne. egyik porlasztónál sem jön résolaj, mintha immo lenne de azt nem értem ha immo hiba lenne akkor miért indulna el hidegindítóval? most próbálom kinyomozni hogy mi lehet a hibakód jelentése ha esetleg valaki megtudná mondani nagyon megkösszönném. Eddig csak álló helyzetbe diagszosztizáltuk opcommal de ma délután menetközben is megpróbáljuk.
  5. Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Van egy 1.7 ctdi dth motorkódú astrám. kb egy hete megálltam vele és kb 30 perc után el akartam indítani és csak nagy nehezen indult el (5 v 6.ik indításra) Következő nap mentem vele kb 200 kilómétert,kb 3szor állítottam le útközben és mindig pöccre indult. Harmadnap jöttem haza vele és úgy 100km megtétele után megálltam tankolni (a tank negyedig volt,és gázolajat tankoltam bele), és akkor kb 30perc kellett hogy elinduljon. Az önindító tekert mint a barom. nagy nehezem beindult és egyből hazajöttem. kb 40 kilóméterre voltam az otthonomtól amikor egy kigyorsítás után kivillant a szervizlámpa és szervizmódba rakta az autót. amikor hazaértem megint nemindult.Másnap csak hidegindítóval tudtam elindítani, és ha 2000-es fordulatszám fölé mentem szervizmódra váltott és utánna megállt. Egyből kicseréltem a gázolajszűrőt meg a tömítéseit(MANN Filter), de az sem oldotta meg a probémát. Kicseréltem a üa. szűrőház O gyűrűjeit mert tudom ott falsot szokott szívni.ekkor megszűnt a menetközbeni letiltás de ugyanúgy nem indult. Ráraktuk diagra és nem tárolt hibakódot. leszedtem a résolajcsöveket és azt tapasztaltam hogy indítózáskor nincs résolaj. Kérdésem az lenne, hogy találkoztatok-e hasonló problémával illetve tudnátok-e tanácsot adni hogy mit nézzek meg rajta?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.