Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

mrt

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    13
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

mrt's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. [glow=red:e7503a3196]Átraktam az eladó gumik topicba Blitz[/glow:e7503a3196]
  2. Voltam a kerekesemnél, és azt mondta simán szedjem le a hátsókat, drótkefézzem le alaposan a problémás részt, majd fújhatom spray-vel. Már csak a színt kell eldöntenem. Mi menne a fehér felnikhez? :lol:
  3. És egy 1.4-es tigrist mivel tuningolnak? Hol érdemes kezdeni? Ami még nem nagy összeg, mégis érezhető a hatása..
  4. Persze. Nincs egyéb baj, hál égnek. Most hozott haza egy horvát útról :lol:
  5. Na és akkor, mik a szükséges szerszámok? Elöl rozsdás? Mármint a tárcsafék? Nekem is egy jó kis mosás, száradás után olyan, de 2 fékezés megteszi a hatását, ismét fémszinü lesz.
  6. Csillog-villog az autóm, viszont a hátsó kerekeknél az alufelni mögött látszik a dobfék háza (?), ami sajna kezd rozsdásodni. Mit lehet tenni? Kerekek le, majd festék-spray? Kell előtte valamivel kezelni? Egyáltalán, nekiálljak otthon, vagy vigyem inkább egy szakemberhez?
  7. Már hogyne érezném? Ha van egy hosszú, enyhén lejtő egyenes szakasz, az elején nyomom neki 100-ig, majd gurulok üresben. Ha sebességbe teszem, az lassítaná. Városban, 50-60-as tempónál persze más a helyzet.
  8. Más. Opel-könyv azt írja: Üzemanyagellátás megszüntetése pl. lejtőn való haladáskor: Motorfék üzemben ne adjon gázt és ne nyomja ki a tengelykapcsolót. Ekkor 0 liter a fogyasztásom? Én azt hittem, hogy az alap, 1000-es fordulatszám az mindig eszik valamennyi benzint. Eddig üresben gurultam lejtőkön, érdemesebb sebességben hagyni? De ekkor lassít ugyebár.
  9. Mit nem értesz? Tanácsolták itt, hogy próbáljam 2-esből, ne üresből. Meg kell nézetnem egy szakival, mert bár lehet hogy semmi baja, engem idegesít, hogy 2-3 naponta hallom.
  10. Hát fiúk, hiába várok 3mp-et, vagy nyomom le még egyszer a kuplungot, ez a "rükverc" néha még mindig recseg. (reggelente viszont azóta sem) 2-esből nem is tudom betenni, mert onnan 1-esbe vált. Ez hiba, vagy ilyen és törődjek bele? Ráadásul pénteken külföldre megyek..
  11. Mármint a kuplunk lenyomása után várjak 3mp-et? Kipróbálom a 2-esből való áttételt is. Reggel indulásnál még sosem találkoztam a jelenséggel, tehát összefüggésben lehet azzal mennyit pihent előtte a váltó..
  12. Ha hátramenetbe teszem, néha könnyen, olajozottan a helyére ugrik a váltó, néha meg nagyot recsegnek a fogaskerekek. Mindig álló helyzetben teszem, kuplung teljesen benyomva, gyűrű teljesen felhúzva! Akkor mégis mitől függ, hogy recseg-e? Nemrég volt átvizsgáláson az autó, mindent rendben találtak.
  13. Sziasztok! Két Tigrás kérdésem lenne: - esős, sáros úton közlekedve iszonyatosan felverik az első kerekek a sarat az ajtókra. Milyen sárfogót érdemes beszerezni? Valószínű azért ennyire "látványos" a felhordás, mert elég szélesek a gumik, kilógnak oldalra. Voltam Opel alkatrész boltban, 4e-ért ajánlottak egy párt, de csak rendelésre, így nem láthattam. Mit ajánlotok, a gyári gondolom nem 4e. Másik kérdésem: jövő hónapban viszem először tigrisem külföldre. Szeretném előtte átvizsgáltatni a fontosabb dolgokat, hogy 700km megtétele után ne érjen túl nagy meglepetés.. De mik is ezek a fontos dolgok? Fékek állapota, feszítőgörgők, fékfolyadék, szervófolyadék, motorhűtőfolyadék? Természetesen azon kívül amit én is meg tudok otthon nézni (guminyomás, stb) köszike!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.