Mai nap fejleménye:
Szerviz felhív, és mondták, hogy tudnak róla és természetes meg is nézik amikor be tudom vinni! Elintézve! Köszönöm a tegnapi gyors infokat.
Az előtét ellenállást kiszedve, a hiba egyből látható volt a közepén lévő szerintem hővédő elem (ami rézből van) forrasztása elvált, megforraszt visszatesz, és láss csodát működik. Remélem töbször nem kell szétszedni, nincs ott túl sok hely.
Viszatérve a lenti számolgatásra, szerintem:
- LPG annak éri meg aki sokat jár vele, mert nem olcsó átállni rá
- utánolvasva a E85-nek ha megemelik az áfáját akkor felejtős, amúgy nem irtatok róla túl sok jót, és nagyon meg se éri így sem a többlet fogyasaztás miatt.
Az egyik oladlon találtam leirásokat az esetleges tipus hibákra, még 1 érdekes lehet közöttük:
Emellett a gyári twinport láncos (Z10XEP, Z12XEP, Z14XEP) vízpumpákon van egy kicsi műanyag vízcsőcsonk, ami rendszeresen eltörik. Ez nem is volna baj, csak általában későn veszik észre és besül a motor. Érdemes kicserélni fémre, amg nem késő!
Ez mennyire komoly történet, és nincs valakinek egy kép erről hogy mi is kell keresni? És mennyibe fáj ez a mutatvány?